Vekt!

Jeg har ca 10 kg + i utgangspunktet så håper å ikke legge på meg så altfor mye. Har gått opp ca 3 kg nå, er 17+0.
Fornøyd med det da treningsmengden gikk ned fra 5 dager i uka til nærmest 0 de første 12 ukene og jeg måtte spise for å unngå kvalme. Nå føles det litt mer normalt igjen mtp energinivå så da tenker jeg å ta opp treningen igjen - peser som en hval bare, merkes på kroppen og pulsen dette gitt:)
 
Jeg drister meg til å sparke igang denne tråden igjen, jeg er nysgjerrig på hva dere damer veier nå! Hos meg har vekten ihvertfall skutt litt fart, er 18+5 i dag, og vekten sier 58,5 kg, som er hele 7 kg opp fra startvekt La på meg 16 kg sist jeg var gravid, og selv om jeg ville forsøke å legge på meg mindre denne gangen så ser det ut som jeg ender opp litt samme sted:/
 
Har skutt litt fart her også. 6kg på 22 uker nå. Men 1kg i mnd er jeg fornøyd med [emoji1] Har spist og kost meg som bare det også.
 
Min skøyt fart i starten da det ble mye sofasliting og spising for å døyve kvalme. Gikk da opp fra 64 til 68kg frem til uke 12. Er nå 21+1 og veier 68,5-69. Så har helt sikkert mistet litt av det jeg la på meg i starten, og at det er derfor vekta har stått litt stille siden uke 12 :) Regner med den skyter fart igjen snart.
 
Har ligget ganske stabilt på et par kg opp, men forskjellen fra før påske til idag er nye 2,5 kg, så 4,5 kg opp, er 19 +4.
Håper det ikke fortsetter i det tempoet :p
 
Ca 12 kg opp. En god den ødemer allerede har nok skylden i tillegg til en stillesittende tilværelse for å unngå for kraftige kynnere.
 
Uke 20 - ned 6 kg. Men vært helt stabil de siste par ukene, så regner med jeg straks begynner å stige oppover :)
 
Nå innser jeg hvor smart kroppen var som la på seg en del til å begynne med. Uke 21 nå med twinsa. Null matlyst, en del kvalm igjen, og bare rett og slett ikke plass til så mye mat lengre. Nå har jeg begynt å gå ned i vekt, til tross for økende ødemer[emoji21]
 
Mangler enda 1kg på startvekta, er i uke 20.
Men vekta øker jevnt og trutt nå.
 
Opp 12 kg - er 22+4. Går straka vegen mot ca 27-28 kg ++...
 
Opp 7.5kg i uke. Prøver å være mer aktiv om dagen, men vanskelig siden bekkenet har begynt å krangle :(
 
Back
Topp