Vekt!

Opp snart 11 kg og er 22+4. Jeg har fått bekkenløsning og er derfor lite aktiv. Sliter veldig i dag og ikke kommet meg opp av senga mer enn toalettbesøk :( vondt å sitte på do til og med. Så her kommer det nok en hel del kg til
 
Litt usikker på startvekten egentlig. Gikk opp en del i julen, men vi kan si at jeg kanskje er mellom 5-7 kg tyngre nå i uke 23. Dette er første, så vet ikke hvor mye det kommer til å bli til slutt, men håper å ikke gå opp mer enn 7 kg til. Vet ikke hvordan det kommer til å bli, har fått symptomer på bekkenløsning og er sykmeldt. Var heldigvis i bra form før jeg ble gravid, så håper at jeg kommer relativt fort i gang med trening etter fødselen.
 
Da er jeg akkurat på startvekta igjen!
Dvs at jeg har gått opp igjen de "tapte" 6 kg.
Så nå er det bare å følge på ;) spiser hele tiden, så det går vel fort oppover herfra! :cool:
 
Uke 22 i dag og nå merker jeg at magen har vokst mye på 2 uker. Etter mye nedgang i starten, og stabil vekt de siste ukene så har jeg nå snudd og endelig begynt å gå opp i vekt. Har vel lagt på meg mellom 0,5-1kg de siste to ukene. Så er nå rundt 5 kilo under startvekt.
 
20+4 og +4kg :) Gikk faktisk ned 1,2kg vann da jeg kuttet ut sukker etter påske (spiser helt vanlig ellers). Tenker unngå sukker resten av graviditeten for å slippe å legge på meg 37+kg som sist.
 
20+4 og +4kg :) Gikk faktisk ned 1,2kg vann da jeg kuttet ut sukker etter påske (spiser helt vanlig ellers). Tenker unngå sukker resten av graviditeten for å slippe å legge på meg 37+kg som sist.
Kreds til deg om du får til det! Hatt perioder der eg kutter sukker helt og det gjør veldig godt, men så slitsomt å komme igang med. Prøver heller å holde passelige mengder sukker om dagen, og være litt flinkere til å spise eple/gulrot når søtsuget kommer :)
 
20+4 og +4kg :) Gikk faktisk ned 1,2kg vann da jeg kuttet ut sukker etter påske (spiser helt vanlig ellers). Tenker unngå sukker resten av graviditeten for å slippe å legge på meg 37+kg som sist.
Kreds til deg om du får til det ja! Jeg spiser sunt og bra, men is og sjokolade går ned på høgkant i tillegg [emoji86]
 
Kreds til deg om du får til det! Hatt perioder der eg kutter sukker helt og det gjør veldig godt, men så slitsomt å komme igang med. Prøver heller å holde passelige mengder sukker om dagen, og være litt flinkere til å spise eple/gulrot når søtsuget kommer :)
Kreds til deg om du får til det ja! Jeg spiser sunt og bra, men is og sjokolade går ned på høgkant i tillegg [emoji86]

For meg er det lettere å holde meg helt unna, enn å moderere det. I allefall når jeg er gravid. Blir så syyykt sulten og sugen på søtsaker :p Spent på hvordan det går. Fantaserer HVER dag om den isen jeg skal unne meg på 17-mai :D Hehe...
 
For meg er det lettere å holde meg helt unna, enn å moderere det. I allefall når jeg er gravid. Blir så syyykt sulten og sugen på søtsaker [emoji14] Spent på hvordan det går. Fantaserer HVER dag om den isen jeg skal unne meg på 17-mai :D Hehe...
For meg også vanligvis, men nå mååå jeg bare ha det. Godt jeg er i fin form og kommer meg på fjellet og trening for å veie opp litt å lette på samvittigheten [emoji87] Tenker den isen på 17.mai blir himmelsk ja!
 
Jeg er 23 uker nå og gått opp 7-8 kg.. Er så utrolig sugen på bakst heeele tiden, og klarer nesten ikke la vær å kjøpe når jeg går forbi bakern.. spesielt skolebrød og skillingsboller. Har aldri opplevd å ikke klare å kontrollere meg før:facepalm:
 
Jeg er 23 uker nå og gått opp 7-8 kg.. Er så utrolig sugen på bakst heeele tiden, og klarer nesten ikke la vær å kjøpe når jeg går forbi bakern.. spesielt skolebrød og skillingsboller. Har aldri opplevd å ikke klare å kontrollere meg før:facepalm:

Det hadde jeg sist, syyyyke cravings på bakst!! Skolebrød spiste jeg nesten hver dag! Nå orker jeg ikke tanken på det, selv 2 år etter jeg slutta med fråtsinga [emoji23]
 
I veke 23+4 og har ikkje gått opp noke sida eg vart gravid :wideyed:
Livredd for at babyen ikkje skal vokse jo :wideyed:
La på meg masse dei to andre svangerskapa!
 
Jeg er 164cm, veide 76 kg før jeg ble gravid, hadde tenkt til å trene hardt, så fant jeg ut av at jeg var gravid. På kontroll i uke 12 veide jeg 88! :confused: Nå i uke 25+3 vrier jeg fortsatt 88. Men verken JM, lege eller jeg stresser med det. :p
 
Back
Topp