Vektøkning

10kg opp og 32+0. :/
 
I uke 28 hadde jeg gått opp 9 kg. Før graviditeten veide jeg 58 kg. 167 høy og BMI på 20,8. Nå er jeg i uke 33 og kiloene har sikkert rast på enda mer [emoji26] Hadde vært mer av interesse å vite hva folk veide både før og nå for å få et mer rett bilde å sammenligne på hva som er normalt.
 
Du veide sikkert ikke over 100kg da du ble gravid..?

Nei, men det var ikke langt i fra :) Jeg så for meg og legge på meg 20-25kg, da, det kan jo være derfor jeg er fornøyd med 10kg. Men jeg har ikke lagt på meg noe utenom på magen og magen er ikke spesielt stor så jeg klarer ikke å se for meg hvordan jeg skulle lagt på meg noe mindre.
 
I uke 28 hadde jeg gått opp 9 kg. Før graviditeten veide jeg 58 kg. 167 høy og BMI på 20,8. Nå er jeg i uke 33 og kiloene har sikkert rast på enda mer [emoji26] Hadde vært mer av interesse å vite hva folk veide både før og nå for å få et mer rett bilde å sammenligne på hva som er normalt.
Jeg er 172 høy og veide 52 kg før graviditet. Er 34+1 i dag og har gått opp 17-17,5 kg. Hva som er normalt eller ikke vet jeg ikke, men verken lege eller jordmor har kommentert vekta, så antar at det er positivt :) Virker som det går raskt oppover nå, noe jordmora sa jeg måtte forvente :)
 
Nei, men det var ikke langt i fra :) Jeg så for meg og legge på meg 20-25kg, da, det kan jo være derfor jeg er fornøyd med 10kg. Men jeg har ikke lagt på meg noe utenom på magen og magen er ikke spesielt stor så jeg klarer ikke å se for meg hvordan jeg skulle lagt på meg noe mindre.
Jeg er redd for at jeg ender opp der uansett. De sier jo at man legger på seg mest på slutten..
 
Jeg hadde vel gått opp ca 11 kg sist jeg veide. Må vel veies til kontroll på mandag igjen. :)
 
I uke 28 hadde jeg gått opp 9 kg. Før graviditeten veide jeg 58 kg. 167 høy og BMI på 20,8. Nå er jeg i uke 33 og kiloene har sikkert rast på enda mer [emoji26] Hadde vært mer av interesse å vite hva folk veide både før og nå for å få et mer rett bilde å sammenligne på hva som er normalt.

Jeg sniker litt fra januar! Jeg veide ca 53,5 kg før jeg ble gravid og er 167 høy. Er 28+3 og har gått opp 12 kg. Jeg kommer til å gå opp masse tror jeg. Jeg blir litt stresset av å lese om de i min termingruppe som har gått opp typ fem kilo og er lengre på vei enn meg, men man kan ikke sammenligne sånn. Jeg blir så stor som jeg blir!
 
Har gått bittelitt ned igjen siste uke. Uke 34+0 og 59,5 kg i dag. Opp ca 9 kg. Fornøyd med det. Lever på lavkarbo, men spiser mye fett.
 
Jeg sniker litt fra januar! Jeg veide ca 53,5 kg før jeg ble gravid og er 167 høy. Er 28+3 og har gått opp 12 kg. Jeg kommer til å gå opp masse tror jeg. Jeg blir litt stresset av å lese om de i min termingruppe som har gått opp typ fem kilo og er lengre på vei enn meg, men man kan ikke sammenligne sånn. Jeg blir så stor som jeg blir!
Jeg har termin 3.januar så holder egentlig til der jeg også [emoji4] føler jeg har blitt mye tyngre siste ukene, men har ikke vært på noen vekt siden uke 28 [emoji85]
 
Vekta går veldig i rykk og napp, har jeg funnet ut. Den står som regel stille i 3-4 uker før den plutselig går litt opp i et par uker også stopper den litt igjen. Nå har den stoppet igjen (36+5), jeg som trodde jeg skulle legge på meg mest nå :hilarious: Er fremdeles på +10kg og det er jeg egentlig veldig fornøyd med.
 
1,4kg på en helg? Flott det.
 
34+3 gått opp 17 kilo. Egentlig helt greit :) ser ut som det har roet seg litt nå de siste ukene
 
Back
Topp