Vektøkning

Har gått bittelitt ned igjen siste uke. Uke 34+0 og 59,5 kg i dag. Opp ca 9 kg. Fornøyd med det. Lever på lavkarbo, men spiser mye fett.

36+2 i dag. Virker som det har stoppet litt opp her. 59.9kg nå. Mon tro hvor mye det blir de siste ukene?

Har det stoppet opp hos dere andre også nå mot slutten?
 
36+2 i dag. Virker som det har stoppet litt opp her. 59.9kg nå. Mon tro hvor mye det blir de siste ukene?

Har det stoppet opp hos dere andre også nå mot slutten?
Har stått ganske stille siden uke 28 her, er vel rundt 0,5-1 kg opp. Etter glukosebelastningen fikk jeg beskjed om at jeg etter ny veileder har jeg ikke svangerskapsdiabetes, men hadde kommet til å fått det med den gamle. Merker at kroppen tåler sukker og karbo dårlig, så har vært ganske streng på kostholdet disse 9 ukene.
 
Har stått ganske stille siden uke 28 her, er vel rundt 0,5-1 kg opp. Etter glukosebelastningen fikk jeg beskjed om at jeg etter ny veileder har jeg ikke svangerskapsdiabetes, men hadde kommet til å fått det med den gamle. Merker at kroppen tåler sukker og karbo dårlig, så har vært ganske streng på kostholdet disse 9 ukene.

Samme her! Virker som kroppen bare legger på seg det den må, til tross for at jeg får i meg masse kalorier gjennom proteiner og fett. Helt greit!
 
36+2 i dag. Virker som det har stoppet litt opp her. 59.9kg nå. Mon tro hvor mye det blir de siste ukene?

Har det stoppet opp hos dere andre også nå mot slutten?

Her har det egentlig gått sakte hele veien men jeg har ikke lagt på meg mer enn 2-2,5kg i 3. trimester, hvor jeg trodde jeg skulle legge på meg mest. Siden uke 35 (er 38+5) har det stått nærmest stille.
 
35+3 her. Og lagt på meg 14 kg. Men kan ikke stole helt på den heller. Siden jeg veide meg rett etter å ha spist. De andre svangerskapene har la jeg ikle på meg i nærheten til det samme som nå
 
37+0 og +20 kg. Virker som vektøkninga har stagnert litt nå.
 
40+0 og 11,8kg. Jeg er fortsatt fornøyd, jeg, siden jeg så for meg +20-25kg :)
 
Forrige kontroll som var sist torsdag så hadde jeg gått opp 10kg. Hadde ikke gått opp noe siden gangen før, og jeg som har spist som en hest i det siste ( men også flydd på doen) også de siste ukene :D:hilarious:
 
35+1 idag, har endelig begynt å gå litt opp så er på 5kg. [emoji4] Det meste må være baby og vann siden jeg fremdeles kaster opp og klarer ikke spise så mye (men prøver å spise ofte og det jeg klarer). Legen var veldig fornøyd sist kontroll når vekten endelig hadde økt med noen kg [emoji4]
 
Back
Topp