Vektøkning og synlig mage :)

Er nå 15+3 og ikke gått opp foreløpig. Men fått mye mer mage. Ser foreløpig bare ut som jeg har spist formye sjokolade, så gleder meg til den blir litt mer ordentlig gravid. [emoji1] Har en del kg for mye fra før så har en plan og ett håp om å bare gå opp rundt 5 kg. Men vanskelig å planlegge da...
Måtte ta frem mammabuksene for 2 uker siden.
...sånn tenker jeg også. Planen er å ikke legge på seg mer enn nødvendig. Så får vi se hvordan det går ;)
 
Jammen gosh så langvarig det var:/ har du prøvd blåbær? En UMODEN banan? Eplemost og Farris? Husk å øk veskeinntaket siden det varer så lenge:)

Har prøvd banan og blåbær. Eldstemann er i butikken og kjøper eplemost og farris nå. Alt jeg har drukket tror jeg og har gått tvers igjennom tror jeg :hungover:
 
Har prøvd banan og blåbær. Eldstemann er i butikken og kjøper eplemost og farris nå. Alt jeg har drukket tror jeg og har gått tvers igjennom tror jeg :hungover:
Du skulle kanskje hatt litt ekstra fra apoteket også så kroppen får påfyll av viktige mineraler og salter :/ ikke greit å gå i så mange dager uten det kroppen trenger:/ det må sannelig være godt med en snill å god ,høvelig voksen sønn :Heartred
 
Du skulle kanskje hatt litt ekstra fra apoteket også så kroppen får påfyll av viktige mineraler og salter :/ ikke greit å gå i så mange dager uten det kroppen trenger:/ det må sannelig være godt med en snill å god ,høvelig voksen sønn :Heartred

Han er fin han gutten der :HeartredFår sende gubben på apoteket etterpå. Blir nok ordnings til slutt :)
 
Han er fin han gutten der :HeartredFår sende gubben på apoteket etterpå. Blir nok ordnings til slutt :)
Ja guri:Heartred gleder meg til barna blir så store :Heartred
Mener noe heter GEM , som skal blandes i veske eller drikkes som mikstur så kroppen kommer seg raskere :) godt de pleier deg:Heartred:)
 
Ja guri:Heartred gleder meg til barna blir så store :Heartred
Mener noe heter GEM , som skal blandes i veske eller drikkes som mikstur så kroppen kommer seg raskere :) godt de pleier deg:Heartred:)

Takk, det var bra med tips :) :Heartred

Min eldste har alltid vært veldig empatisk og ivaretagende :) Fra han var bitteliten stoppet han og snakket med de eldre naboene. Spurte hvordan de hadde det osv :D Så alle de eldre har alltid elsket han fordi han bryr seg om alt og alle på sin vei. Jeg pleier å si han ble født med en gammel sjel :) Fin fyr :)
 
Jeg har lagt på meg altfor mye. Har spist og spist for å døyve kvalmen. Levde lavkarbo fra 2014 til jeg ble gravid. Siden har det vært høykarbo :hilarious: Ingenting av min vanlige favoritt mat har vært noe jeg har greid spise. Så her er magen chubby chubb.

Dette er så velkjent! :hilarious:
Skulle liksom fortsette lavkarbo i svangerskapet, men spise litt frukt for å øke litt på karbene. Det gikk ikke veien. :hilarious:
Har fått ei kule på magen, den synes fint når jeg ligger. :D Når jeg står ser det bare ut som en dvask bollemage :hilarious:
 
Takk, det var bra med tips :) :Heartred

Min eldste har alltid vært veldig empatisk og ivaretagende :) Fra han var bitteliten stoppet han og snakket med de eldre naboene. Spurte hvordan de hadde det osv :D Så alle de eldre har alltid elsket han fordi han bryr seg om alt og alle på sin vei. Jeg pleier å si han ble født med en gammel sjel :) Fin fyr :)
Herlighet så sjarmerende :D åååh , du må ha gjort en strålende jobb med den gutten:Heartred
 
Dette er så velkjent! :hilarious:
Skulle liksom fortsette lavkarbo i svangerskapet, men spise litt frukt for å øke litt på karbene. Det gikk ikke veien. :hilarious:
Har fått ei kule på magen, den synes fint når jeg ligger. :D Når jeg står ser det bare ut som en dvask bollemage :hilarious:

Hehehe... Høres kjent ut :) Jeg håper på bedre form så jeg kan snu kostholdet litt nærmere det som er normalen min :)
 
Hehehe... Høres kjent ut :) Jeg håper på bedre form så jeg kan snu kostholdet litt nærmere det som er normalen min :)

Ja. Har i dag våget meg på litt nytt pålegg på skivene. :hilarious: har frem til nå kun spist baconost og gulost. Det værste er jo at jeg ikke liker grønnsaker :hungover: jeg som vanligvis elsker grønnsakene mine. :hilarious: prøver å være flink å spise litt "nytt" så jeg får i meg litt mer variert igjen. Håper det blir greiere med grill sesongen :)
 
Ja. Har i dag våget meg på litt nytt pålegg på skivene. :hilarious: har frem til nå kun spist baconost og gulost. Det værste er jo at jeg ikke liker grønnsaker :hungover: jeg som vanligvis elsker grønnsakene mine. :hilarious: prøver å være flink å spise litt "nytt" så jeg får i meg litt mer variert igjen. Håper det blir greiere med grill sesongen :)

Akkurat det samme her :hilarious: Elsker spesielt blomkål og brokkoli, og kjøtt i ulike varianter osv. Meeeen ikke som gravid nei :hilarious:
Blir nok mye bedre nå som grill sesongen er igang ja :)

Hvilket pålegg har du avansert til? :hilarious:
 
Akkurat det samme her :hilarious: Elsker spesielt blomkål og brokkoli, og kjøtt i ulike varianter osv. Meeeen ikke som gravid nei :hilarious:
Blir nok mye bedre nå som grill sesongen er igang ja :)

Hvilket pålegg har du avansert til? :hilarious:

Ja, samboer har alltid synes jeg er så rar. Kokt meg blomkål og brokkoli til kveldskos. :hilarious:
Det værste er jo at jeg ikke vil lage mat heller. Jeg som vanligvis elsker å drive på kjøkkenet.
Spiser mat om jeg får det servert, men ikke grønnsaker.:dummy1: og om det er noe som ikke er riktig med maten, fett, brusk e.l slutter jeg å spise og blir dårlig. :hilarious: er som et kresent barn. :hilarious:

I dag har jeg spist ost og skinke, masse ost og litt skinke. :hilarious: og tynt lag med baconpostei. Har testet litt sånn før, da holdt jeg på å bli dårlig. Nå gikk det ned, så satser på at jeg er på bedringens vei. :hilarious:

Har du klart å eksperimentere deg frem litt med mat? :)
 
Spiser mat om jeg får det servert, men ikke grønnsaker.:dummy1: og om det er noe som ikke er riktig med maten, fett, brusk e.l slutter jeg å spise og blir dårlig. :hilarious: er som et kresent barn. :hilarious:

Åh, sånn er jeg òg, og syns nesten det bare blir verre. Et eller annet annet som er bittelitt feil så forsvinner matlysten og jeg blir uggen.
 
Back
Topp