Vektøkning og synlig mage :)

Åh, sånn er jeg òg, og syns nesten det bare blir verre. Et eller annet annet som er bittelitt feil så forsvinner matlysten og jeg blir uggen.

Vi hadde kalkunfilet til middag, var sikker på at jeg kjente Usmak, så spiste kun tilbehøret. :hilarious: er mye værre enn guttungen. :hilarious:
 
Ja, samboer har alltid synes jeg er så rar. Kokt meg blomkål og brokkoli til kveldskos. :hilarious:
Det værste er jo at jeg ikke vil lage mat heller. Jeg som vanligvis elsker å drive på kjøkkenet.
Spiser mat om jeg får det servert, men ikke grønnsaker.:dummy1: og om det er noe som ikke er riktig med maten, fett, brusk e.l slutter jeg å spise og blir dårlig. :hilarious: er som et kresent barn. :hilarious:

I dag har jeg spist ost og skinke, masse ost og litt skinke. :hilarious: og tynt lag med baconpostei. Har testet litt sånn før, da holdt jeg på å bli dårlig. Nå gikk det ned, så satser på at jeg er på bedringens vei. :hilarious:

Har du klart å eksperimentere deg frem litt med mat? :)

Det er akkurat det samme her :hilarious: Skyr kjøkkenet som pesten. Og det er ingenting som frister å spise eller lage :hilarious:

Foreløpig er det veldig ensformig her.
Gratulerer med ost, skinke og baconpostei :) Tipper at du får det bedre fremover nå :)

Jeg håper jeg kommer etter snart :hilarious:
 
Det er akkurat det samme her :hilarious: Skyr kjøkkenet som pesten. Og det er ingenting som frister å spise eller lage :hilarious:

Foreløpig er det veldig ensformig her.
Gratulerer med ost, skinke og baconpostei :) Tipper at du får det bedre fremover nå :)

Jeg håper jeg kommer etter snart :hilarious:

Haha, ja du er hjertelig velkommen i selskap med meg altså! :D I dag har jeg til og med spist bringebærsyltetøy. Føler meg skikkelig sprø.. :hilarious:
Har vært ekstremt ensformig hele veien til nå, så håper at ting blir litt bedre. :hilarious:

Begynner å kjenne litt på nesting følelsen, og håper at kanskje det vil hjelpe på hele kjøkkenopplevelsen fremover. :hilarious: det er bare å krysse fingrene. Blir mye billigere når jeg begynner å lage mat igjen også, Guri så dyrt å spise hel og halvfabrikata hele tiden. :hilarious:
 
Haha, ja du er hjertelig velkommen i selskap med meg altså! :D I dag har jeg til og med spist bringebærsyltetøy. Føler meg skikkelig sprø.. :hilarious:
Har vært ekstremt ensformig hele veien til nå, så håper at ting blir litt bedre. :hilarious:

Begynner å kjenne litt på nesting følelsen, og håper at kanskje det vil hjelpe på hele kjøkkenopplevelsen fremover. :hilarious: det er bare å krysse fingrene. Blir mye billigere når jeg begynner å lage mat igjen også, Guri så dyrt å spise hel og halvfabrikata hele tiden. :hilarious:

Å herlig!!! Det høres virkelig ut som at ting går riktig vei for deg nå :) Så utrolig deilig!!! :D So Happy for you.

Kommer løpende etter :hilarious: (håper jeg)
 
Å herlig!!! Det høres virkelig ut som at ting går riktig vei for deg nå :) Så utrolig deilig!!! :D So Happy for you.

Kommer løpende etter :hilarious: (håper jeg)

Ja, for en foodie er det greit når man orker skikkelig mat. :hilarious:

Ønsker deg velkommen med åpne armer og spenstige skiver. :hilarious:
 
14+1 opp 3 kilo

Synes magen kommer for fullt nå ☺️
Så morro :) :) gøy å se magen blir større :) alt blir så mye mer virkelig :)
jeg er nå i uke 16+3 og vekta har stått stille siden uke 14, men magen blir større for hver uke ;)
Og det er helt greit kjenner jeg :) har ikke noe stort behov for å gå oppi størrelse på rompe, lår og armer, hvis jeg kan unngå det... Blir så tungt å bevege seg etterhvert da, hvis alt blir større.. Men det blir som det blir :) Det viktigste er at knøttet vokser seg stor og sunn :)
 
Jeg har bare gådd opp 3-4 kg til tross for sjokolade ca hver dag :hilarious: Magen vises også litt nå når jeg ligger, men har litt for mye ekstra på magen fra før til at det vises ellers :inpain:
 
Magen står ut i en turt helt nederst. Fortsatt ikke gått opp i vekt, ned 2,5 kg, og det er jo bra men heller ikke rart ettersom hvor dårlig jeg er. Trenger heldigvis ikke mye mat når man er sengeliggende.

Jeg kan godt legge på meg KUN babyvekten dette svangerskapet. Trenger ikke ekstra fett.
 
Jeg har gått ned ca 3 kg fra startvekt, og vekta har stått stille siden uke 11. Men knøttet gror og koser seg. :) Den siste uken, og spesielt de siste dagene har magen begynt å melde seg. Litt gøy å endelig få et synlig bevis. Ingen pen kul i bunn, men jevnt over større. Kan fortsatt klart forveksles med at jeg har lagt på meg godt. :p
 
Skulle møte veninner idag... veldig glad det ble avlyst... magen er IKKE til å skjule... å det er ENDELIG en dag med varme,så hadde dødd i vinterjakken idag:)
 
Åhh jeg har gått opp 6 kg allerede jeg er 17+2, var undervektig fra før, men allikevel ikke gøy. Gikk opp ganske mye første svangerskap også, vet egentlig ikke hvorfor, spiser ikke for to... Har ihvertfall fått skikkelig babymage, umulig å skjule!!!
 
Har gått opp snart 5 kg, må spise ganske jevntlig ennå for å ikke bli kvalm[emoji4] Så nå viser vekten 54.7 kg[emoji85] Er nå 15+1 og fått tydelig babymage den siste uka[emoji173]
 
Har gått opp 5,2 kg og er 18+2.. håper jeg ikke går opp mer enn sist - 13 kg)
 
Gått ned 5 kg og er 17+3.

Magen er ut i en tur nederst ja. Men kan fortsatt holde den inn så den blir flat og er ikke spesielt synlig når jeg ligger flatt, så kanskje Mer slappe magemuskler enn babymage
 
Back
Topp