Vektøkning og synlig mage :)

Gikk opp 2 kg, så ned 5 kg. Foreløpig på minus 3 kg. Er 15+4 idag. Bruker mammabukser fordi selv med strikk passer ikke dongeribuksene :happy090
 
Du er god du:Heartred jeg kjenner att jeg virkelig IKKE er klar for å la verden få vite om magen.. jeg fikk på meg bunaden med glans,OVER kulen , men jeg ble nødt til å gå å bære på vinterjakken min mellom hver plass jeg hadde arbeidsoppgaver for å skjule den!!:eek: jeg får helt panikk når det ikke kan skjules å jeg ikke er klar for å snakke enda:facepalm:

:Heartred Kjenner til den følelsen om ikke være klar for å la verden vite.
Kjipt å måtte bære vinterjakken for å skjule....

Ble det en bra 17 mai?
 
:Heartred Kjenner til den følelsen om ikke være klar for å la verden vite.
Kjipt å måtte bære vinterjakken for å skjule....

Ble det en bra 17 mai?
Ja det ble en svett dag:( kan ikke gå å gjemme meg for verden lenger.. nærmer seg sommer så vinterjakken er liten trøst fremover...

Om jeg skal være ærlig så ble det en trist dag. Mamma kom igår kveld å skulle hjelpe til med barna, tog , leker , kjøping av lodd/mat osv ,men så startet dagen dårlig.. der største gutten hadde dårlig oppførsel allerede kl 6 på morgenen å enda holdt han på kl 7,så da fikk han tillsnakk av gubben,noe min mor ikke tålte.. det endre med at hun kjørte sine 3 mil hjem ,mens gubben ble hjemme med mini i 5 timer . Så var det ny runde for å se på borgertoget å Russen.. der klarte eldstegutten nok enngang å gjøre ett stunt,å forsvinne helt ifra meg å de andre 2 sånn helt ifra det blå... jeg sto på samme plass en god stund å ventet,men ingen gutt å se. Jeg å jentene brukte en hel time på å finne han.. Å da kom han så blid å fornøyd ut fra en kjosk, uten noen forståelse for hvor alvorlig situasjon han hadde stelt i stand. Kommunen har 12000 innbyggere så det er noen samlet i sentrum på denne dagen , men neida. Det var som om det var en dagligdags opplevelse for han.. en meget lite likende dag:hilarious:
Håper for Guds skyld din dag har vært bedre:)
 
Ja det ble en svett dag:( kan ikke gå å gjemme meg for verden lenger.. nærmer seg sommer så vinterjakken er liten trøst fremover...

Om jeg skal være ærlig så ble det en trist dag. Mamma kom igår kveld å skulle hjelpe til med barna, tog , leker , kjøping av lodd/mat osv ,men så startet dagen dårlig.. der største gutten hadde dårlig oppførsel allerede kl 6 på morgenen å enda holdt han på kl 7,så da fikk han tillsnakk av gubben,noe min mor ikke tålte.. det endre med at hun kjørte sine 3 mil hjem ,mens gubben ble hjemme med mini i 5 timer . Så var det ny runde for å se på borgertoget å Russen.. der klarte eldstegutten nok enngang å gjøre ett stunt,å forsvinne helt ifra meg å de andre 2 sånn helt ifra det blå... jeg sto på samme plass en god stund å ventet,men ingen gutt å se. Jeg å jentene brukte en hel time på å finne han.. Å da kom han så blid å fornøyd ut fra en kjosk, uten noen forståelse for hvor alvorlig situasjon han hadde stelt i stand. Kommunen har 12000 innbyggere så det er noen samlet i sentrum på denne dagen , men neida. Det var som om det var en dagligdags opplevelse for han.. en meget lite likende dag:hilarious:
Håper for Guds skyld din dag har vært bedre:)

Uff... Hørtes veldig veldig slitsomt ut. På alle plan. Så leit at det ble sånn.

Jeg har vært dårlig, så det ble en veldig rolig dag hjemme på meg.
 
Ja det ble en svett dag:( kan ikke gå å gjemme meg for verden lenger.. nærmer seg sommer så vinterjakken er liten trøst fremover...

Om jeg skal være ærlig så ble det en trist dag. Mamma kom igår kveld å skulle hjelpe til med barna, tog , leker , kjøping av lodd/mat osv ,men så startet dagen dårlig.. der største gutten hadde dårlig oppførsel allerede kl 6 på morgenen å enda holdt han på kl 7,så da fikk han tillsnakk av gubben,noe min mor ikke tålte.. det endre med at hun kjørte sine 3 mil hjem ,mens gubben ble hjemme med mini i 5 timer . Så var det ny runde for å se på borgertoget å Russen.. der klarte eldstegutten nok enngang å gjøre ett stunt,å forsvinne helt ifra meg å de andre 2 sånn helt ifra det blå... jeg sto på samme plass en god stund å ventet,men ingen gutt å se. Jeg å jentene brukte en hel time på å finne han.. Å da kom han så blid å fornøyd ut fra en kjosk, uten noen forståelse for hvor alvorlig situasjon han hadde stelt i stand. Kommunen har 12000 innbyggere så det er noen samlet i sentrum på denne dagen , men neida. Det var som om det var en dagligdags opplevelse for han.. en meget lite likende dag:hilarious:
Håper for Guds skyld din dag har vært bedre:)
Uff,ble lei meg når jeg leste det[emoji26] traff meg midt i hjerteroten! Dro moren din seriøst hjem? Og kjenner til den med noen av barna bare må teste på sånne dager her!
 
Har lagt på meg 1,5 kg nå.. Og har fått en liten kul på magen[emoji173] Går å tar meg selv i å kose på babykulen min hele tiden[emoji177][emoji56]
 
Uff,ble lei meg når jeg leste det[emoji26] traff meg midt i hjerteroten! Dro moren din seriøst hjem? Og kjenner til den med noen av barna bare må teste på sånne dager her!
Ja jeg gråt mens jeg ga mini frokost. Hannes første 17 mai å alt.. har aldri vært borti at mamma å gubben har havnet i en høylytt diskusjon. Den såret veldig dypt. Å hun er for selvgod til å ta imot unnskyldningen til mannen. Dagen ble så langt ifra hva jeg hadde sett for meg.
Kan IKKE skjønne hvorfor han bare stakk av. Han er jo 7 år å stor nok til å forstå att han blir borte i så store folkemengder om han bare løper avgåre å ikke gidder å ta seg bryet å komme tilbake.. hele dagen var bare en stor skuffelse..
 
Uff... Hørtes veldig veldig slitsomt ut. På alle plan. Så leit at det ble sånn.

Jeg har vært dårlig, så det ble en veldig rolig dag hjemme på meg.
Ja jeg har ikke mersmak på en sånn dag. Verste sort :hilarious:

Godt å høre att du holder deg rolig,det synes jeg:happy::angelic: ikke att du er dårlig,det er ingen undt,skulle vært over nå disse kvalmerundene :Heartred
 
Ja jeg har ikke mersmak på en sånn dag. Verste sort :hilarious:

Godt å høre att du holder deg rolig,det synes jeg:happy::angelic: ikke att du er dårlig,det er ingen undt,skulle vært over nå disse kvalmerundene :Heartred

I går og i dag har jeg slitt med at all mat renner tvers gjennom. Så det har vært do og sengen i dag :hilarious:
 
I går og i dag har jeg slitt med at all mat renner tvers gjennom. Så det har vært do og sengen i dag :hilarious:
Neeida :nailbiting::eek: er det magevirus ute å går???:eek: fader altså , det er jo såååååå slitsomt :woot: å i tillegg til redusert form fra før av....o_O
 
Neeida :nailbiting::eek: er det magevirus ute å går???:eek: fader altså , det er jo såååååå slitsomt :woot: å i tillegg til redusert form fra før av....o_O

Ett eller annet er det hvertfall :hilarious: Men det er jo bare meg.... ingen andre i heimen. Kunne godt vært det foruten :)
 
Ett eller annet er det hvertfall :hilarious: Men det er jo bare meg.... ingen andre i heimen. Kunne godt vært det foruten :)
Så merkelig ??:) men godt er jo det selvfølgelig, att der ikke er noe smittsomt så hele huset blir liggende:)
 
Så merkelig ??:) men godt er jo det selvfølgelig, att der ikke er noe smittsomt så hele huset blir liggende:)

Ja, det litt er merkelig :)
Jeg klarer selvsagt ikke la være å tenke på hvordan det var når jeg mistet i uke 8/9. Da rant og alt tvers igjennom i forkant av at jeg mistet. Meeeen dette er sikkert bare ett virus :)
 
15+5 og ikke lenger noe vits i å prøve å skjule noe. Magen spratt ut ganske tidlig denne gangen. Fikk på meg bunaden i går, men med en grei kul på midten:p Hadde i utgangspunktet gått ned én kg, men etter pølser og pavlova i går hadde jeg gått opp et par igjen:eek::D Neste uke får bli en sunn uke med litt trening, så håper jeg at jeg har tatt vekk de kg før jordmorbesøk neste fredag:happy:
 
Ja, det litt er merkelig :)
Jeg klarer selvsagt ikke la være å tenke på hvordan det var når jeg mistet i uke 8/9. Da rant og alt tvers igjennom i forkant av at jeg mistet. Meeeen dette er sikkert bare ett virus :)

For å si det slik så er min mage helt tullete i denne graviditeten. Noen dager er det full stopp, andre dager sånn som du beskriver. Jeg skylder på hormoner:bored::bored:
 
For å si det slik så er min mage helt tullete i denne graviditeten. Noen dager er det full stopp, andre dager sånn som du beskriver. Jeg skylder på hormoner:bored::bored:

Takk :) Godt å høre. Ikke at du har det sånn, men at det rett og slett bare kan være hormoner :)
 
Ja, det litt er merkelig :)
Jeg klarer selvsagt ikke la være å tenke på hvordan det var når jeg mistet i uke 8/9. Da rant og alt tvers igjennom i forkant av at jeg mistet. Meeeen dette er sikkert bare ett virus :)
Åååh:/ ja det var nok bare rent tilfeldig, må ikke tenke sånn:) da sliter du ut hodet med bekymringer:) er du bedre idag?:)
 
Åååh:/ ja det var nok bare rent tilfeldig, må ikke tenke sånn:) da sliter du ut hodet med bekymringer:) er du bedre idag?:)

Vet :wacky:

Kanskje litt bedre. Har hatt ett par runder på do...

Akkurat prøvd å spise litt nå. Holdt på å dø av sult :hilarious: Så får vi se hvordan det går :hilarious:
 
Vet :wacky:

Kanskje litt bedre. Har hatt ett par runder på do...

Akkurat prøvd å spise litt nå. Holdt på å dø av sult :hilarious: Så får vi se hvordan det går :hilarious:
Jammen gosh så langvarig det var:/ har du prøvd blåbær? En UMODEN banan? Eplemost og Farris? Husk å øk veskeinntaket siden det varer så lenge:)
 
Back
Topp