Vektøkning og synlig mage :)

Minimee2018

Andre møte med forumet
Hvor mye har dere gått opp ( eller ned) i vekt frem til nå?
Jeg er 14 +5 og har gått opp 3.4 Kg, og den siste uken har det begynt å komme en kul på magen :)
Har begynt med strikk i knappeåpningen på buksa for å klare å lukke den :angelic:
 
16+2, og har gått opp 3.1 kg. Har litt for mye på magen fra før, men den siste uken har den blitt hard og det har begynt å komme en tydelig kul. Ikke helt babymage enda, kan forveksles med at jeg bare har lagt på meg noen kg, men går riktig vei [emoji4]
 
Jeg har gått ned 10 kilo på grunn av hyperemesis. Jobber med å komme meg oppover igjen nå! Er 15+3
 
Hvor mye har dere gått opp ( eller ned) i vekt frem til nå?
Jeg er 14 +5 og har gått opp 3.4 Kg, og den siste uken har det begynt å komme en kul på magen :)
Har begynt med strikk i knappeåpningen på buksa for å klare å lukke den :angelic:
13+6! Gått opp ca en kg :). Og som deg, må jeg ha strikk i knappeåpningen fordi det blir for stramt med buksa igjen!
 
16+2, og har gått opp 3.1 kg. Har litt for mye på magen fra før, men den siste uken har den blitt hard og det har begynt å komme en tydelig kul. Ikke helt babymage enda, kan forveksles med at jeg bare har lagt på meg noen kg, men går riktig vei [emoji4]
Er nok litt sånn her også ;) hadde litt magefett fra før, så ser vel foreløpig mest ut som jeg har lagt på meg, og ikke nødvendigvis at det er et lite nurk inni der... :)
 
Jeg har lagt på meg altfor mye. Har spist og spist for å døyve kvalmen. Levde lavkarbo fra 2014 til jeg ble gravid. Siden har det vært høykarbo :hilarious: Ingenting av min vanlige favoritt mat har vært noe jeg har greid spise. Så her er magen chubby chubb.
 
Jeg har lagt på meg altfor mye. Har spist og spist for å døyve kvalmen. Levde lavkarbo fra 2014 til jeg ble gravid. Siden har det vært høykarbo :hilarious: Ingenting av min vanlige favoritt mat har vært noe jeg har greid spise. Så her er magen chubby chubb.
. Da kan det jo bare blir bedre ;) for kvalmen blir jo som regel bedre eller borte i andre trimester :)
 
. Da kan det jo bare blir bedre ;) for kvalmen blir jo som regel bedre eller borte i andre trimester :)

Den var borte en stund, men alt har blitt litt verre igjen i varmen :) Mange skryter av uke 14/15, så jeg ser frem mot neste uke :hilarious:
 
Er nå 15+3 og ikke gått opp foreløpig. Men fått mye mer mage. Ser foreløpig bare ut som jeg har spist formye sjokolade, så gleder meg til den blir litt mer ordentlig gravid. [emoji1] Har en del kg for mye fra før så har en plan og ett håp om å bare gå opp rundt 5 kg. Men vanskelig å planlegge da...
Måtte ta frem mammabuksene for 2 uker siden.
 
Er nå 14+4 og hadde gått ned to kg da jeg var hos legen i uke 12. Har ikke vekt hjemme så får ikke veid meg her [emoji4] Buksene begynner å stramme og jeg ser og føler meg oppblåst.
 
Kula er bra fin da :D
Du er god du:Heartred jeg kjenner att jeg virkelig IKKE er klar for å la verden få vite om magen.. jeg fikk på meg bunaden med glans,OVER kulen , men jeg ble nødt til å gå å bære på vinterjakken min mellom hver plass jeg hadde arbeidsoppgaver for å skjule den!!:eek: jeg får helt panikk når det ikke kan skjules å jeg ikke er klar for å snakke enda:facepalm:
 
Back
Topp