Vekst-estimering?

Tydeligvis :) Hehe.. var magen som hadde vokst seg ut av linjene :p
Bedre enn hodet i hvertfall :p
Han veide 1,9 når jeg var der for 4 uker siden. Så om han fortsetter sånn er han 4,3 ved fødsel :p

Ja, samme her :p Men får bare håpe han bestemmer seg for å ta turen ut hvertfall 1 uke før termin :hilarious: Grei størrelse det da :rolleyes:
 
Vektestimering kan være ganske skummelt. I forige svangerskap ble lille estimert til å bli mellom 4,5-5 kilo ved termin. Jeg gikk å gruet meg skikkelig til å føde en stor baby, men ut kom lille 4 dager på overtid med sine 3395 [emoji23]
Denne gangen sa han at de har sluttet å estimere fødselsvekt da det er veldig varierende [emoji23]
 
Var på overtidskontroll idag, han ble beregnet til ca 3900 (men lå litt langt nede i bekken så hun sa at det fort kunne skille +- noen hundre gram) :)
 
3500 nå (37+1). Trolig over 4kg ved termin.
 
3500 for to uker siden.. så spent på hva FV ender på.
 
Jeg vil å på vekst estimering[emoji23] er så spent på hvor stor han er .. men gidder ikke å bestille en privat ul nå så seint.. (39+3)
 
Åh har helt glemt av at det er et stort barn jeg har! Har vært så mye styr idag. Det byr nok på noen utfordringer det også tenker jeg...
 
Ble estimert til mellom 3400-3500 dagen jeg ble sett i gang. Kom under 24 timer senere og har 3410g! Overraskende presist :)
 
Oi, det var jo skikkelig presist! :smug:

Hehe, jepp... men er jo ca mål da... hadde gått ned fra 48% (i uke 31) til 37% no, men det var visstnok innenfor normalen, så blir ikke flere målinger med mindre sf-målet fortsetter å synke.
 
Hehe, jepp... men er jo ca mål da... hadde gått ned fra 48% (i uke 31) til 37% no, men det var visstnok innenfor normalen, så blir ikke flere målinger med mindre sf-målet fortsetter å synke.
Åh ja, får håpe det ikke synker :happy:
 
Min var estimert til å være ca 3700++ til termin. Var 3694g 39+4 så bittelitt større enn de forutså, men ganske bra likevel.
 
Er det flere som har fått estimert vekt og som har født? Hvordan stemte det? :)
 
Gutten min ble estimert til 3500 i uke 37, veide 4015 da han ble født, 9 dager over termin :)
 
Ble estimert til godt over 4kg ved termin, men var bare 3505g da han ble født på 39+0. De bommet med ca en halv kilo.
 
Back
Topp