Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Kjære Victoria.

Her stikker jeg tilfeldigvis innom forumet, og så oppdager jeg at du har født en nydelig prinsesse ❤️ Gratulerer så mye!!! Godt å se det går bra, til tross for prematur fødsel.

Stor klem
 
Kjære Victoria.

Her stikker jeg tilfeldigvis innom forumet, og så oppdager jeg at du har født en nydelig prinsesse ❤️ Gratulerer så mye!!! Godt å se det går bra, til tross for prematur fødsel.

Stor klem

Farlig å være vekke :p

Ja, ble jo ikke helt som planlagt, men ingneting i denne prøvingen ble det :) Imorgen er hun 7 uker og tirsdag drar vi hjem (med sonden på slep)!
 
Gratulerer så mye Victoria! ENDELIG var det din tur [emoji173]️
 
Hvordan går det med dere?:)

Går veldig fint (minus litt søvn) :) Uten sonden og offisielt utskrevet AHUS, utenom poliklinisk oppfølgning så klart. Nyter dagene selv om det er hektisk med en liten som ofte ikke vil annet enn å amme eller ligge oppå meg. Og ikke alltid pappaen er noe tess heller, så da blir det mye på meg kjenner jeg. Men veldig lykkelig ❤️

1CD68437-8E60-4AEC-AA22-7C1CCCDD5A31.jpeg
 
Så fin jente[emoji175] Og så utrolig at du har fått til ammingen selv om hun kom så tidlig!!
 
Så fin jente[emoji175] Og så utrolig at du har fått til ammingen selv om hun kom så tidlig!!

Ja forventet ikke helt det heller selv :)
 
Nydelige Leah. :Heartred
 
Gratulerer med nydelig skatt :Heartpink Koselig å se når jeg tittet innom dagboken din igjen etter en lang pause:love7
 
Termindato! Herregud, nå er det jo egentlig bare en teit dato som alt har blitt målt etter.

Apropo måling: ca 3700 er hun nå (3540 sist uke) og ca 50 cm er hun blitt! Er ikke det utrolig? Hadde vi ikke visst bedre skulle man aldri trodd at hun var født såpass tidlig. Er helt forbløffet jeg over den lille jenta vår...

B93A53A3-053A-437B-BBA2-3DD0A0BE3480.jpeg


Vi koser oss tross litt mangel på søvn. Men sånn er det jo å ha "nyfødt" baby i hus :) Fredag skal hoftene sjekkes og om alt er OK der blir ikke neste sykehusbesøk før november. Det er luksus det! Idag var vi også innom NFI med kort og muffins, de var like sjokkerte som oss over vekten. Blitt en snakkis der oppe :p
 
Håper alt er bra med dere[emoji175]hun er vel snart 3 mnd nå?

3 mnd imorgen og termin idag :D

Alt veldig bra, hun er som en normal nyfødt i både oppførsel og størrelse :)
 
Nydelige Leah. :Heartred
 
Back
Topp