Velkommen til verden Leah

VictoriaH

Ventende
Assistert-jentene
August 2018
Oktobergull 2022
20:00 ikveld etter kjappe rier ble vi foreldre til lille Leah. Alt foreløpig bra med oss, vi skal snart få se henne på nyfødtintensiven. Litt over en kilo og viftet vekk legen.

❤️❤️

IMG_4839.JPG
 
Kjære min tid!

Dette gikk jammen fort!! Men i alt sammen; sååå glad for å lese at alt har gått veldig bra så langt. Nyt det første møtet og så krysser jeg fingre for dere videre! :Heartpink Hurra for Leah - håper hun også er en fighter!
 
Gratulerer med lille Leah [emoji173]️ selv om hun hadde det alt for travelt med å komme.
 
Gratulerer så mye med nydelige Leah :Heartred Godt å høre at alt etter forholdene står bra til, skal krysse alt jeg har for at det fortsetter slik :Heartred
 
Ooi! Her skjedde det ting kjapt!! Gratulerer så masse! ❤️ Håper alt står bra til med dere!
 
Oi. Det var brått ja. Gratulerer med Leah! Håper hun er like sterk som legene trodde, og som det ser ut til at hun er:Heartred Ble det vaginal fødsel eller KS?
 
Gratulerer med dagen til lille Leah:Heartred
 
For ei nydelig lita jente:Heartred Gratulerer så mye, krysser fingrene for at alt går strålende fremover:)
 
Gratulerer så mye med lille L! Håper alt står bra til. Dette snudde fort!
 
Gratulerer så mye med lille Leah :Heartred
 
Gratulerer [emoji170] Heier på dere [emoji173]️
 
Gratulerer så mye med lille Leah[emoji173]️[emoji173]️ Godt å høre at det går bra med dere etter omstendighetene. Gleder meg til å følge dere videre[emoji4][emoji173]️
 
Back
Topp