Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Så kjedelig :(
Sender en klem [emoji173]️[emoji173]️
 
Teite tanta[emoji53] Stor klem[emoji173]
 
Klem [emoji173]️
 
Syklusdag 2?

Begynte blø såpass sent igår at jeg mulig kan kalle idag syklusdag 1. Uansett ikke viktig da de ikke hadde letrozol på apoteket igår, ergo blir det syklus uten noe. Kommer nok til å tempe.
 
Syklusdag 2?
Begynte blø såpass sent igår at jeg mulig kan kalle idag syklusdag 1. Uansett ikke viktig da de ikke hadde letrozol på apoteket igår, ergo blir det syklus uten noe. Kommer nok til å tempe.

Kan du ikke prøve et annet apotek? :)
 
Syklusdag 3

Snilleste naboen kjørte oss med båt til nærmeste apotek, så da fikk jeg startet med letrozol allikevel igår. Dobbel dose som normalt torsdag - mandag, EL er forventet dag 17 som er 28/7 om jeg ikke husker helt feil. IKM rundt 9-10/8 med scratching mandag 31/7 i Oslo :) Sprøytestart syklusdag 2 etter neste blødning.

IMG_6825.JPG
 
Så god med snill nabo, slik at dere får prøvd denne mnd og. Håper fortsatt dere får en ventespire, men det nærmer seg uansett neste ivf-runde med stormskritt. Nå må det da være deres tur snart. :Heartred
 
Så herlig at dere fikk hentet kuren [emoji173]️ håper på det beste denne runden [emoji173]️[emoji173]️
 
Syklusdag 4

Tror dere ikke jeg glemte tablettene igår? :shifty: Fikk tatt dobbelt opp når jeg husket det idag. Ellers lite spennende. 13 dager til EL, (forhåpentligvis) 23 dager til testing. Og 16 dager til scratching.

Hvordan er det med scratching etter EL og sjansen for klaff den måneden? :angelic: Skal gjøre det 3 dager etter EL, med andre ord noen dager før egget eventuelt hadde festet seg.

Planlegger også begynne på dette teppet så fort jeg er ferdig med noen av de påbegynte prosjektene jeg har liggende. Skal strikkes i drops baby merino tenkte jeg, mest sannsynlig lysegrå eller mellomgrå. Alle teppene blir i grånyanser her i hus :oops: Eller hvitt. Men sånn er det jo før man vet kjønn. Etter OUL skal jeg få strikket mor signe teppe i blått eller rosa tenker jeg :)

Bilde hentet fra Google

IMG_6802.JPG
 
Mener å ha lest man ikke skal bli gravid den måneden man tar scratching? Husker ikke hvor jeg så det. Prøve å finne det. Det er liksom ikke så aktuelt her så ikke tenkt mye på det[emoji23]
 
Mener å ha lest man ikke skal bli gravid den måneden man tar scratching? Husker ikke hvor jeg så det. Prøve å finne det. Det er liksom ikke så aktuelt her så ikke tenkt mye på det[emoji23]

Så hmmmmm.. Ingen mannekos med andre ord denne måneden :p Ishj, noe sted jeg kan finne ut eksakt det her..?
 
Tror ikke dobbelt opp på en dag erstatter en glemt dose... du bør nok ta dag 4-8 i stedet da:)
 
Tror ikke dobbelt opp på en dag erstatter en glemt dose... du bør nok ta dag 4-8 i stedet da:)

Dratt videre på ferie og har bare med meg det ene brettet, men men. Tar imorgen og mandag så får vi se helgen etter om EL kommer ;) Har jo hatt stoffet i kroppen så mange måneder nå at jeg antar den skjønner hva den skal :)
 
Fant ikke akkurat det jeg leste her om dagen, men at scratching kan ødelegge for en tidlig graviditet. Altså et befruktet egg da. De driver jo og styrer med slimhinnen så er nok mulig ikke så lett å bli gravid da? Men jeg vet ikke jeg altså[emoji4]
 
Fant ikke akkurat det jeg leste her om dagen, men at scratching kan ødelegge for en tidlig graviditet. Altså et befruktet egg da. De driver jo og styrer med slimhinnen så er nok mulig ikke så lett å bli gravid da? Men jeg vet ikke jeg altså[emoji4]

Jaja, kjører på som normalt jeg. Sannsynlighet er jo lav uansett for at det plutselig skal gå av seg selv ;) 27 dager til oppstart!
 
Back
Topp