Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Syklusdag 7

Siste tablett tatt igår, 10 dager til eggløsning med mindre min glemsel ødela litt. Forventer EL fredag 28/7 og IKM da rundt 9-10/8.

Ellers koser jeg meg på ferie i Møre ❤️
 
Så bra at du koser deg på ferie. Godt med litt avkobling! Gleder meg til vi skal frese avgårde også (i august, men tar muligens en liten avstikker til helga).

Håper eggløsningen kommer som den skal nå. :Heartred
 
Så fint at du koser deg. Krysser fingrene for ventespire [emoji173] [emoji173]
 
Kose seg må man gjøre, men skulle gjerne hatt magekulen jeg planla etter positiv test i februar på stranda.. Men men. Håpet om ventespire er jo der fortsatt, men tror nok siste IVF vil bli nøkkelen. Har stor tro på det. Også med tanke på scratching før forsøket. Vi får se, men jeg håper ❤️

IMG_6835.JPG
IMG_6836.JPG
 
Syklusdag 10

Endelig hjemme igjen etter borteferie så å si fra 28. juni til idag :) Deilig det! Siste ferieuken skal nytes hjemme før det blir fullt med jobb, forsøk, studier..

Første temp blir imorgen, ikke tempet tidligere denne syklusen. Håper og antar EL kommer om ei ukes tid ;)

Noen bilder fra uken som var:

IMG_6850.JPG
IMG_6849.JPG
 
Ser ut som du har hatt en herlig ferie[emoji3][emoji3] krysser fingre for ventespire! Hvis ikke går det på forsøket i august[emoji8] dèt fortjener du virkelig nå[emoji173]️
 
Så deilige bilder!
Håper på en ventespire!
 
Ser ut som du har hatt en fin ferie :) Nyt siste uka, så må det bli spire ❤️
 
Søren at du fortsatt ikke har fått positiv test, Victoria :( Fikk skikkelig trua da jeg så bildet av den ene testen. Det er så utgjort at det kan komme sånne streker utenom graviditet!! Før i tiden var strek = HCG, men det virker nesten som det ikke er sånn lenger. Krysser i alle fall fingrene alt jeg har for at scratching er det som skal til og at det veldig snart klaffer for dere [emoji173]️[emoji173]️
 
Søren at du fortsatt ikke har fått positiv test, Victoria :( Fikk skikkelig trua da jeg så bildet av den ene testen. Det er så utgjort at det kan komme sånne streker utenom graviditet!! Før i tiden var strek = HCG, men det virker nesten som det ikke er sånn lenger. Krysser i alle fall fingrene alt jeg har for at scratching er det som skal til og at det veldig snart klaffer for dere [emoji173]️[emoji173]️

Skulle gjerne vært gravid nå ja :( ❤️
 
Søren at du fortsatt ikke har fått positiv test, Victoria :( Fikk skikkelig trua da jeg så bildet av den ene testen. Det er så utgjort at det kan komme sånne streker utenom graviditet!! Før i tiden var strek = HCG, men det virker nesten som det ikke er sånn lenger. Krysser i alle fall fingrene alt jeg har for at scratching er det som skal til og at det veldig snart klaffer for dere [emoji173]️[emoji173]️
Jeg tror det har noe med at testene har blitt ekstremt sensitive iløpet av de siste årene.
Jeg har fått utslag når hcg i blod ikke kan ha vært høyere enn 6 og da er det vrient ikke å fange opp streifere..
 
Jeg tror det har noe med at testene har blitt ekstremt sensitive iløpet av de siste årene.
Jeg har fått utslag når hcg i blod ikke kan ha vært høyere enn 6 og da er det vrient ikke å fange opp streifere..

Jeg har også fått utslag på test med 6 (eller var det 8?) i HCG, men det var med den "gamle" typen tester som viste strek kun når det var HCG. Det virker jo ikke egentlig som alle strekene som dukker opp nå, kommer av HCG. Jeg ser i alle fall mange flere som får ganske tydelige streker nå enn før, og det ville vært litt rart hvis alle disse kommer pga graviditet.

Uansett, ikke meninga å kuppe boka di, Victoria. Håper du snart får noen skikkelig fine, tydelige streker som levner ingen tvil [emoji173]️
 
Syklusdag 13

IMG_6854.jpg


Litt over 3 uker til sprøytestart nå. Uvirkelig, men samtidig veldig sårt. Høsten skulle liksom bli tiden hvor jeg ENDELIG bare skulle nyte. Sånn ble det ikke. Det føles håpløst akkurat nå. EL er ikke langt unna, men troen på spire egenlagd er minimal. Jeg er 23 og nærmest ufertil. Sånn er det bare.

Og urettferdig er det :(
 
Last edited:
Syklusdag 14

IMG_6855.jpg
 
Syklusdag 13

Vis vedlegget 229722

Litt over 3 uker til sprøytestart nå. Uvirkelig, men samtidig veldig sårt. Høsten skulle liksom bli tiden hvor jeg ENDELIG bare skulle nyte. Sånn ble det ikke. Det føles håpløst akkurat nå. EL er ikke langt unna, men troen på spire egenlagd er minimal. Jeg er 23 og nærmest ufertil. Sånn er det bare.

Og urettferdig er det :(
Vondt!
Det er grusomt å måtte gjennomleve noe sånt. Håper du har en litt bedre dag idag. Krysser fingrene for at det snart er deres tur.
 
Enig med deg, utrolig urettferdig er det [emoji173]
 
:Heartred:Heartred Jeg håper så inderlig for dere nå, får være måte på hvor mye en skal måtte igjennom.
 
Back
Topp