Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Den var jo det [emoji173] Ikke noe gøy dette... Håper sånn at du skal få deg en positiv overraskelse! Nå er det heldigvis ikke så lenge igjen til neste forsøk da? Men det er virkelig lov å være skuffa nå... (selv om du vet at det ikke er alle som slår ut 10 dpo heller da!).

Har bare ikke lyst til å gå gjennom nytt IVF. Stresser sånn av at det er "siste sjanse" på en god stund... Og har jo ikke hatt hellet med meg heller :(
 
Har bare ikke lyst til å gå gjennom nytt IVF. Stresser sånn av at det er "siste sjanse" på en god stund... Og har jo ikke hatt hellet med meg heller :(
Det kan jeg forstå... [emoji173][emoji173][emoji173][emoji272] Men nå er det kanskje vel så sannsynlig at dere får det til på egenhånd ettersom du får el nå. Og håpet er kanskje ikke HELT ute denne syklusen heller? Testa i dag?
 
Det kan jeg forstå... [emoji173][emoji173][emoji173][emoji272] Men nå er det kanskje vel så sannsynlig at dere får det til på egenhånd ettersom du får el nå. Og håpet er kanskje ikke HELT ute denne syklusen heller? Testa i dag?

Se fleste klarer det jo på et par runder med hormoner, jeg har vel tatt 10-12 runder. Så ikke veldig positiv nei..

Får se om jeg tester mer før IKM eller ikke.
 
Syklusdag 28, 11 dpo

2 dager til IKM om lutefase ikke har forandret seg tilbake til normalen 15 dager. Stikninger i magen og ubehag i ryggen. Ingen test hittil idag, får se det an hva jeg gjør. Blir nok ny ventetid på EL, IVF og hele dpo-land på nytt ja :(

IMG_6807.jpg
 
Kjedelige greier.. :(
Sender klemmer [emoji173]️
 
Negativ test i ettermiddag :smiley-angry017 Så da blir det vel tur på apoteket for å ordne letrozol igjen.. Siste kuren før IVF i august, forventer da ny eggløsning rundt 29 juli med IKM 11 august. Da blir sprøytestart rundt 12 august med uttak uke 35 eller slutten av uke 34 om kroppen responderer raskt. Men kjenner litt på det at jeg har hatt et forsøk med kort regime tidligere som ble avbrutt grunnet kun 1 follikel og de har ikke økt dosen betydelig mye syns jeg. Eneste jeg får huske på er at jeg MÅ ta lutinus om forsøket blir avbrutt som i oktober grunnet bruke av den andre sprøyten (husker ikke navnet..)! Fikk jo tanta 2 dpo sist det skjedde.
 
12 dpo

Jaja..

IMG_6811.jpg
 
Æsj. Finnes ikke ord, Victoria.
Håper inderlig på neste runde.
 
Uff... tydeligere kan det nesten ikke bli :meh:
Bedre lykke neste gang vennen ❤️
 
Last edited:
Blæh så kjedelig[emoji53][emoji53] Krysser fingrene for at den sitter på neste runde[emoji173][emoji173]
 
Og nå har jeg fått EL-slim av alle ting.. Jaja, stappa inn en tampong så får vi se hva som skjer videre.
 
Jeg får og mye sånn slim før mensen[emoji31] Men nå er det vel ikke langt unna oppstart med sprøyter? På neste mens?[emoji4][emoji173]️
 
Det får jeg ofte før mensen:(
Me2 tror jeg, blir kjempevåt dagene før..
emoji14.png
Jeg får og mye sånn slim før mensen
emoji31.png
Men nå er det vel ikke langt unna oppstart med sprøyter? På neste mens?
emoji4.png
emoji173.png
Pleide også få slim før mensen :( Var skikkelig forvirrende i starten.

Antar det bare er det ja.

Statusrapport 22:39: Tanten er ankommet.
 
Back
Topp