Tok ut hormonspiral i mars - Veien mot den første - IVF

Oppdatering!

Nå tør jeg endelig å oppdatere her siden det gikk bra :) Etter 28PP’er ble vi endelig gravide helt selv:Heartpink Og nå sitter jeg her midt på natta og ammer en en nydelig gutt :Heartblue

Jeg responderte generelt sett dårlig på medisinene i forbindelse med fryseforsøkene. Og fikk aldri satt inn noen av de fryste embryoene. Jeg rakk aldri å starte en ny syklus etter det siste avbrutte fryseforsøket. Jeg tror nok det var en kombinasjon av medisinene som gjorde at jeg fikk en ekstra lang syklus som gjorde susen :notworthy

Etter en så lang reise med så mange skuffelser, hadde jeg gitt opp håpet på å oppfylle barnedrømmen. Spesielt siden jeg og partner også hadde forskjellig syn på alternative måter å få barn på (adopsjon, fosterhjem etc). Du vet dem sier at når du slutter å prøve så skjer det? Det føles litt ut som det var slik der gikk i vårt tilfelle :laughing002

Detaljene rundt svangerskapet og fødselen vil nok gjøre at jeg mister anonymiteten min her inne. Så jeg kommer nok ikke til å dele noen av de opplevelsene dessverre.

Uansett så ønsker jeg dere som fortsatt forsøker masse lykke til. Jeg krysser alt jeg har for at det skal gå deres vei :Heartred
 
Back
Topp