Tiols reise - lukket kapittel ❤️

Fryseren du er rå altså! Gratulerer så masse ❤️❤️
 
Gratulerer så mye :Heartblue :Heartblue
 
Lillebror 2 mnd ❤️

Mannen er sterilisert og det bearbeides at dette er siste babyen ❤️

Godt og sårt på samme tid. Men det er veldig riktig. :love7

Nå er tiden min her i «vi som prøver» på babyverden over. Og dagboka mi lukkes for godt. Sukk ❤️

Jeg har elsket hvert sekund og hver en test-analyse med dere her ❤️

Lykke til alle som prøver ❤️

Tiol :flower
 
Lillebror 2 mnd ❤️

Mannen er sterilisert og det bearbeides at dette er siste babyen ❤️

Godt og sårt på samme tid. Men det er veldig riktig. :love7

Nå er tiden min her i «vi som prøver» på babyverden over. Og dagboka mi lukkes for godt. Sukk ❤️

Jeg har elsket hvert sekund og hver en test-analyse med dere her ❤️

Lykke til alle som prøver ❤️

Tiol :flower
Ble nesten litt sentimental av å lese den. Har fulgt deg siden vi prøvde på første ❤️
 
Har ingen jeg kan skrive dette til..
Det får gå inn her :bag:
Sååå..
Mannen steriliserte seg jo. Jeg delammer, men fortsatt ikke fått igjen mens. Hatt mye eggløsningssymptomer den siste uka (smerter i siden, slimete utflod, økt sexlyst) og på fredag morgen hadde vi samleie og så kom han inni. Han har ennå ikke vært å sjekket sæden. Selv om det er særdeles liten sjanse for at det har skjedd noe kjenner jeg på en ørliten frykt for at det har skjedd et lite uhell :hilarious: h e r r e g u d !!

Ta en test om 14 dager?!
Hva tror du? Mikroskopiske sjanser men. Hjelpes!

Måtte bare «få det ut». Mannen tuller med at så fertile vi er er det jo typisk. Jeg sitter med klump i magen (no pun intended) :facepalm:
 
Har ingen jeg kan skrive dette til..
Det får gå inn her :bag:
Sååå..
Mannen steriliserte seg jo. Jeg delammer, men fortsatt ikke fått igjen mens. Hatt mye eggløsningssymptomer den siste uka (smerter i siden, slimete utflod, økt sexlyst) og på fredag morgen hadde vi samleie og så kom han inni. Han har ennå ikke vært å sjekket sæden. Selv om det er særdeles liten sjanse for at det har skjedd noe kjenner jeg på en ørliten frykt for at det har skjedd et lite uhell :hilarious: h e r r e g u d !!

Ta en test om 14 dager?!
Hva tror du? Mikroskopiske sjanser men. Hjelpes!

Måtte bare «få det ut». Mannen tuller med at så fertile vi er er det jo typisk. Jeg sitter med klump i magen (no pun intended) :facepalm:
Spennende!
 
Har ingen jeg kan skrive dette til..
Det får gå inn her :bag:
Sååå..
Mannen steriliserte seg jo. Jeg delammer, men fortsatt ikke fått igjen mens. Hatt mye eggløsningssymptomer den siste uka (smerter i siden, slimete utflod, økt sexlyst) og på fredag morgen hadde vi samleie og så kom han inni. Han har ennå ikke vært å sjekket sæden. Selv om det er særdeles liten sjanse for at det har skjedd noe kjenner jeg på en ørliten frykt for at det har skjedd et lite uhell :hilarious: h e r r e g u d !!

Ta en test om 14 dager?!
Hva tror du? Mikroskopiske sjanser men. Hjelpes!

Måtte bare «få det ut». Mannen tuller med at så fertile vi er er det jo typisk. Jeg sitter med klump i magen (no pun intended) :facepalm:
Hærregud :hilarious: :hilarious: Tenk om det a?? Håper du oppdaterer❤️
 
Oppdatering:
Lys spotting i kveld. Håper det er mensen som er i anmarsj! :smiley-angelic001
 
Ikke noe mer blod.
Det er vel for tidlig med festeblødning? :bored:
Håper det er kroppen som prøver å kickstarte mensen etter amminga :wtf:
 
Det murrer så sykt mye i magen, sånn rett før mensen kommer opplegg. Og for ett år siden var det akkurat samme. Prøver å ikke stresse for mye med det, kan jo fint hende det ikke har gått så «ille» som jeg tror. Ja, for per nå er det faktisk Max krise hvis jeg er gravid IGJEN!
Jeg har IKKE kropp til å gjennomgå enda et svangerskap med bekkenhelvete. Det er jo fortsatt på halv tolv etter sist..
rent praktisk gjør det ingenting. Vi har både plass i huset og i bilen til en liten til. Tvillingvogn har vi også :laughing001
Men. Det skal følges opp.

MEN! Folk har da klart å ha både 5 og 6 og 7 unger… men så jævlig tette de blir da! 1 år!!!! Og med min flaks blir det desemberbarn og samme årskull :laughing001

Å ta abort sitter så sinnsykt langt inne. Jeg har gjort det før, en i 2014 da det var uaktuelt med et barn når forholdet var smæshkake…. Nå er det lissom ikke verdens undergang. Og å da skulle ta livet av et lite under som mot alle odds.. ja du skjønner. Hvem ville du blitt, liksom? :sad010

Føler samtidig at det er egoistisk å beholde. Overfor de andre barna mine.

Veldig splitta følelser her.

Også kanskje jeg ikke er gravid engang! Makan.
Nei får prøve å ikke ta hverken sorger eller gleder på forskudd. Men tankekverna starter jo da!!

Det må jo nesten være meninga da… sa jeg til mannen. Da sa han ingenting. :scratch
 
Mange følelser i sving ♡
 
Back
Topp