Tinamor og Pijah sin tidsfordriv-tråd!!

vi snakkes en annen dag, sikkert i morra[:)]
pijah, dont forget me[;)]
god natt frøkner
 
ORIGINAL: Tinamor 86

men nå legger jeg meg jenter, kos dere vidre.

 
Nei det der ekke lov!!!!!!!! Bli!bli........... [:(][:(][:(][:(]
 
Sove godt Tinamor, sengen roper på meg og! [:)]
 
Åååååh, skal se 300 i påsken!
Ville egentlig sett den med en gang den kom, men vi skal prøve å orge stor kinotur for hele gjengen - gjorde det mye før, men vært en stund siden sist.
Har sett to trailere, og trodde jeg skulle skli av stolen, gitt...
Mye pent mannekjøtt - og vakker vold - i en pakke, ja!
 
legger jeg meg nå får jeg garantert massasje å. sambo har savna meg i dag, vil det da
 
Nå skal jeg leke DUM og spørre..
 
Hva er 300?? Film, ja, det har jeg skjønt, men hva slags film??
 
Voldsepos basert på a) gammel historie og b) tegneserie av Frank Miller, mannen som tegnet Sin City (som de jo også laget film av).
 
ORIGINAL: Tinamor 86

legger jeg meg nå får jeg garantert massasje å. sambo har savna meg i dag, vil det da

 
Fort deg, massasje kan man ikke gå glipp av!!
og så til og med etter at du har holdt på å le deg i hjel av oss her inne i så mange timer da..
 
Absolutt verdt å dumpe oss for kvelden da, når massasjen lokker!
 
 
 
Jeg er ikke så glad i vold egentlig, men hvis det er kjekke gutter der, kan jeg definitivt takle det.. Hehe..
 
 
 
må det nå, verker i kroppen. har faktisk aldri sitti så lenge forran skjermen før. uvant stilling liksom
 
Men, kjekke gutter..
 
Jeg vet ikke om det er bare meg, men jeg DIGGER Robbie Williams...
 
Han er barsk han.. Gaaad...
 
Historisk sett mener jeg det var 300 menn fra Thebes, ikke Sparta, som deltok i slaget ved Thermopylae.
De var homoseksuelle, og slåss sammen med sin elsker/partner. Tanken bak enheten var at man aldri ville svikte elskeren sin ved å løpe/forråde/svikte på slagmarken, og heller ville bli for å slåss ved sin elskedes side.
Konseptet funket såpass bra at de 300 holdt tilbake en hær på et eller annet sted mellom 25 000 og en million - selv om det historisk er veldig usikkert hvor mange det var - mens de kjempet til siste mann.
 
mage musklene, bryst musklene.. ahhhhhhhhh.. PØRFEKT! Den anbefales på det sterkeste!
 
(holder på å lage glitter tekst, skjønner ikke en drit jeg..)
 
ORIGINAL: Tinamor 86

må det nå, verker i kroppen. har faktisk aldri sitti så lenge forran skjermen før. uvant stilling liksom

 
Jeg jobber foran en PC, sitter 7,5 timer minst, hver dag, så jeg er ganske vant med det.
 
Derfor jeg skriver kjapt også, det er en vanesak.. [:D]
 
Prøv å bytte ut "your text" med det du faktisk vil at skal stå der..
 
*ler*
 
ELSKER voldsfilmer, så lenge det er "pent".
Har filmsmak som en gjennomsnitts amerikansk 14-16 årig guttunge... [8D]
Kan ikke fordra sitcoms og chickflicks, gi meg vold, action, sci-fi og sånt!
 
sov godt, nå mener jeg det[:D]
blir virkelig avhengig her
 
ORIGINAL: Pijah

Prøv å bytte ut "your text" med det du faktisk vil at skal stå der..

*ler*

 
haha.... løkrullen forstod det kjapt... [:)][:D]
 
ORIGINAL: Minerva

Historisk sett mener jeg det var 300 menn fra Thebes, ikke Sparta, som deltok i slaget ved Thermopylae.
De var homoseksuelle, og slåss sammen med sin elsker/partner. Tanken bak enheten var at man aldri ville svikte elskeren sin ved å løpe/forråde/svikte på slagmarken, og heller ville bli for å slåss ved sin elskedes side.
Konseptet funket såpass bra at de 300 holdt tilbake en hær på et eller annet sted mellom 25 000 og en million - selv om det historisk er veldig usikkert hvor mange det var - mens de kjempet til siste mann.

 
Du er så viten og smart at du må jo dele litt med meg..
 
Som sagt, klisterhjerne og "lesofil" - når jeg var liten var jeg så desperat at jeg satt og leste innholdet på melkekartongen om igjen hver dag når jeg ikke fikk lese ved bordet... [8D]
 
Back
Topp