Tinamor og Pijah sin tidsfordriv-tråd!!

liiiite spørsmål bare..
 
Homoseksualitet, som er så tabubelagt den dag idag.. Hvordan kunne de "avsløre" det for så mange år siden??
 
Men for all del, teorien funker nok sikkert meget bra, det er jo sjelden man forlater den man elsker..
 
Dere, nå har mannen satt igang å pusse tenner her, så nå tror jeg han vil ha meg med til sengs..
 
Jeg tror jeg får lystre, har sittet pal med maskinen siden fotballkampen begynte idag (første gang den begynte) og den var i 20-tiden..
 
Nå skal klokken stilles om to minutter, så da blir den plutselig mye!
 
 
 
Homofili i den antikke verden var ikke bare anerkjent, men rett og slett et forbilde på et godt forhold mellom siviliserte menn.
Man skulle ikke "begjære" en mann, men siden kvinner stort sett var uvitende avlskyr, var et kjærlighetsforhold (nobelt sådant) den eneste måten å få et forhold til en "likeverdig" på.
Tenk deg å være gift med en som ikke har NOENTING til felles med deg, og så ha et inderlig kameratskap med fysiske overtoner med en som er din likemann/-kvinne, som forstår deg og støtter deg og er din sjelsfrende...
Sånn var tanken, i hvert fall! [;)]
 
Mulig det er noen som får seg et lite sjokk når de logger seg på forumet imorgen, de må jo tro de har gått glipp av noe livsviktig når de ser en 15 siders diskusjon.. (forholdsvis innholdsløs da, men enn då...)
 
Noen som kan hjelpe meg?
 
Jau, ble plutselig mye her - selv om jeg mistenker at datamaskinen akkurat fikk en automatisk oppdatering fra nettet her - for den ble ikke plutselig 3, ble den? Den er to og skal stilles frem til tre nå, ikke sant?
 
ORIGINAL: Minerva

Homofili i den antikke verden var ikke bare anerkjent, men rett og slett et forbilde på et godt forhold mellom siviliserte menn.
Man skulle ikke "begjære" en mann, men siden kvinner stort sett var uvitende avlskyr, var et kjærlighetsforhold (nobelt sådant) den eneste måten å få et forhold til en "likeverdig" på.
Tenk deg å være gift med en som ikke har NOENTING til felles med deg, og så ha et inderlig kameratskap med fysiske overtoner med en som er din likemann/-kvinne, som forstår deg og støtter deg og er din sjelsfrende...
Sånn var tanken, i hvert fall! [;)]

 
 
Neste gang jeg trenger hjelp til NOE som helst, så skal jeg mase på deg.. Bare så du er klar over det.. Hehe.. [:)]
 
joda, her og oppdaterte maskinene seg.. Alle tre faktisk.. Morsomt!
 
Krista, hva trenger du hjelp til??
 
 
Mas i vei, Pijah - bare ikke spør om sport, politikk, eller moderne norsk litteratur! [:D]
 
Minerva.. jeg skal bli som deg! Haha.. smart og klok.. jeg leste Fat Man når jeg var liten..
 
ORIGINAL: Pijah

joda, her og oppdaterte maskinene seg.. Alle tre faktisk.. Morsomt!

Krista, hva trenger du hjelp til??


 
Glittermaker.com  hvordan får jeg tekst?
 
Sport har jeg faktisk ok peiling på selv (les: fotball) resten har jeg pappa til.. Politikk bryr meg faktisk MIDT på ryggen, og moderne litteratur er det heller ikke så farlig med.. Moderne norsk litteratur består i all hovedsak av pocket-utgaver av lite kjente serieforfattere, så jeg vil hevde at de er ikke av så stor betydning for fremtiden..
 
ORIGINAL: Krista

ORIGINAL: Pijah

joda, her og oppdaterte maskinene seg.. Alle tre faktisk.. Morsomt!

Krista, hva trenger du hjelp til??



Glittermaker.com  hvordan får jeg tekst?

 
Øyeblikk, så skal jeg se etter om jeg skjønner det.. [:)]
 
Hva skal det stå der da? Og hvordan farge skal du ha?
 
Du setter inn DIN tekst i feltet hvor det står "your text", da fikk i hvert fall jeg opp riktig tekst!
 
ORIGINAL: Minerva

"Fat Man"? *nysgjerrig*

 
Parodi på Batman.. Var såååå forelsket i Robin jeg.. 
 
Menne... Du HAR tekst i glitter under tickeren din da..
 
Ta vekk alt som står utenfor så får du bare teksten der..
 
Nei F****
 
Back
Topp