Tinamor og Pijah sin tidsfordriv-tråd!!

det er jo bare for de i magen det da
 
ORIGINAL: Julita

wuups. kom i skade av å spise en halv ost sånn plutselig[8|]

 
Hvit eller brun?
 
Hehe..
 
Her er vi altså en Vannokse (mannen) og en Metallhøne... Metallhøne jah.. Trivelig..
 
Minerva; Hva betyr minerva egentlig?[8|]
Er en skole her i byen som heter det, så got me thinking... at det sikkert betyr no' lurt?
 
Hvit
 
Noen steder bruker de katt i stedet for kanin, synes egentlig det er MYE kulere, jeg.
Derfor hadde jeg nicket Bunnycat i evigheter - eksen var engelsk, og når jeg prøvde å lage en kombinasjon av katt og kanin innså jeg snart at alle forslag med "pussy" først hørtes ufattelig pervo ut...
 
ORIGINAL: Krista

ORIGINAL: Pijah

ja, vi hadde en liten lapse of judgement når du var borte, ble grådig seriøse her i noen minutter..

Noe å tilføye eller?? Hehehe..


Nja.. Tvinge mannen min til å jobbe seg rik og la han behandle meg som en dronning og lese leksikonet for meg så slipper jeg..

 
Høres ut som en god plan!
 
Mannen min får bare kasta jobber etter seg han, og når sjefen spør om han trenger mer lønn så sier han nei.. Og så får han bare 3000 mer i måneden for det.. [:-]
Sånn sjef vil jeg og ha..
 
Men da må BKK punge ut til mange ansatte.. Hehehe..
 
ORIGINAL: Minerva

Ææsj, liker ikke brunost - så VELDIG norsk er jeg nok ikke, nei! [:D]

 
Pleide å kalle søsteren min for brunost når vi var liten, hun grein hver gang.. haha.. hun er bruneren meg.. Jeg er sånn liksom neger, bare leppa, nesen og krøllene som har slått seg løs..
 
Trengte litt rent fett for å jevne ut alt det søte jeg har spist idag [8|]
 
Minerva er det romerske navnet på den opprinnelig greske gudinnen Pallas Athene.
Hun var visdommens og den taktiske krigføringens gudinne, og hadde blant annet uglen som sitt symbol.
Kul dame. [;)]
 
Var det flere enn meg som falt ut i noen minutter nå??
 
nettet bare nekta helt å henge med..
 
Overload..
 
ja, kom på nå
 
hahaha.. jeg som trodde det var BV mesterene som prøvde å skvise ut de som bare kom med vås her inne.. haha.. så var ikke bare meg som falt ut nei..
 
det var noe med bv, sambo skjekka. alt annet gikk, men ikke bv
 
Ah, godt.. Trodde bare det var meg jeg nå..
 
livredd for å gå glipp av noe da vet du!

Kanskje det er et hint til oss??
 
GÅ OG LEGG DERE liksom.. hahaha..
 
men nå legger jeg meg jenter, kos dere vidre.
 
Var å såg 300 i dag på kino.. Dere skulle sett DE settene med MAN BOOBS!!!!!! jeg sikla jeg! Fikk så mye vann i munnen at jeg måtte svelge..
 
hoho! Her skal ingen skvises ut nei!
 
Men jeg tror det ble litt mange og litt grisete meldinger til at BV egentlig ville la oss holde på lenger.. Hehehe..
 
Natti-natt - og ja, jeg datt også ut. Fikk beskjed om at det ikke var NOEN tråder i august-forumet, fikk litt panikk for at hele forumet skulle være slettet...[&:][:o]
 
Back
Topp