Tinamor og Pijah sin tidsfordriv-tråd!!

du er gal krista...hehe
 
ORIGINAL: Minerva

Hmmm, interessant diskusjon - nakenhunder, pc-snop og intimbarbering - interessant spennvidde! [:D]

Og ja, Krista, jeg er kanskje gammel og gift, men jeg er en kinky liten pusekatt, hva kan jeg si? [;)][:D]

 
*rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*
 
Forresten, er alle klar over at det er gullgrisens år i kinesisk kalender? Skal visstnok være spesielt heldig, lykkelige, velstående barn osv.
Mannen og jeg spøker med at vi alltid har lurt på hva man får dersom man krysser en drage og en kanin, og nå vet vi det - en gris!
Selv om jeg fremdeles ser for meg en drage med hvit pels og lange, lodne ører...
 
helt riktig. spiser jo noe sunt å, hvor jeg vil.
 
Spørs om det ikke er på tide å ta kvelden snart nå...
 
Kjenner jeg begynner å bli litt sigen...
 
ORIGINAL: Minerva

Hmmm, interessant diskusjon - nakenhunder, pc-snop og intimbarbering - interessant spennvidde! [:D]

Og ja, Krista, jeg er kanskje gammel og gift, men jeg er en kinky liten pusekatt, hva kan jeg si? [;)][:D]

 
Jeg skal bli som DEG! Skal krabbe på alle fire bort over stuegolvet med barberhøvlen mellom tenna når samboer kommer hjem og si... Grrrr Rrrrrrrrroger, lyst å høvle over meg?
 
ORIGINAL: Krista

ORIGINAL: Minerva

Hmmm, interessant diskusjon - nakenhunder, pc-snop og intimbarbering - interessant spennvidde! [:D]

Og ja, Krista, jeg er kanskje gammel og gift, men jeg er en kinky liten pusekatt, hva kan jeg si? [;)][:D]


Jeg skal bli som DEG! Skal krabbe på alle fire bort over stuegolvet med barberhøvlen mellom tenna når samboer kommer hjem og si... Grrrr Rrrrrrrrroger, lyst å høvle over meg?


[:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: Minerva

Forresten, er alle klar over at det er gullgrisens år i kinesisk kalender? Skal visstnok være spesielt heldig, lykkelige, velstående barn osv.
Mannen og jeg spøker med at vi alltid har lurt på hva man får dersom man krysser en drage og en kanin, og nå vet vi det - en gris!
Selv om jeg fremdeles ser for meg en drage med hvit pels og lange, lodne ører...

 
 
 
 
 

 
 
Hva slags år var 81 og 73 da?? *spent*
 
ORIGINAL: Krista

ORIGINAL: Minerva

Hmmm, interessant diskusjon - nakenhunder, pc-snop og intimbarbering - interessant spennvidde! [:D]

Og ja, Krista, jeg er kanskje gammel og gift, men jeg er en kinky liten pusekatt, hva kan jeg si? [;)][:D]


Jeg skal bli som DEG! Skal krabbe på alle fire bort over stuegolvet med barberhøvlen mellom tenna når samboer kommer hjem og si... Grrrr Rrrrrrrrroger, lyst å høvle over meg?

 
*ler så jeg griner*
 
mannen bare rister oppgitt på hodet fordi jeg ler.. Hehehe.
 
jeg stikker snart, håper på massasje på senga.
jeg får det helt sikkert, han er snill sånn. men nå får jeg sjokomelk her..nam nam
ORIGINAL: Pijah

Spørs om det ikke er på tide å ta kvelden snart nå...

Kjenner jeg begynner å bli litt sigen...
 
Såg dere klart å snike til dere fornuftig utdannisgs snakk når jeg var og tok essoen i rompa... skal jeg ta meg en tur til eller? Dere blir jo ikke så viten av meg.. (mer litt motsatt)
 
Haha - ingenting er like turnon for en mann som et godt gammeldags ordspill, gjetter jeg [:D]
 
ja, vi hadde en liten lapse of judgement når du var borte, ble grådig seriøse her i noen minutter..
 
Noe å tilføye eller?? Hehehe..
 
pijah, hva er det vi har stelt i stand?
en hår-fetish tråd? hehe 
 
Så var det idioten som ikke klarer å skrive utdanning engang... haha..
 
Drage og kanin.. haha.. det er en svær harepus det ja..
 
 
 
jeg hadde ikke så mye å bidra med jeg heller du
 
wuups. kom i skade av å spise en halv ost sånn plutselig[8|]
 
ORIGINAL: Tinamor 86

pijah, hva er det vi har stelt i stand?
en hår-fetish tråd? hehe 

 
jeg skjønner ingenting jeg!!
 
Men vi har det gøy da!

Nå er det jo snakk om drager og kaniner og.. hihi...
 
ORIGINAL: Pijah

ja, vi hadde en liten lapse of judgement når du var borte, ble grådig seriøse her i noen minutter..

Noe å tilføye eller?? Hehehe..

 
Nja.. Tvinge mannen min til å jobbe seg rik og la han behandle meg som en dronning og lese leksikonet for meg så slipper jeg..
 
Hva er dere?
Bare for å høre hva slags andre rare kombinasjoner fra dyreverdenen som vandrer rundt der ute?

http://www.start.no/astrologi/2003/06/12-6747.html

Mannen er ilddrage, mens jeg er TREkanin... Pleier å spøke med at det er best jeg ikke gjør ham sint, da bare Phwoosh, så er det bare en liten kullbrikett igjen!
 
Back
Topp