Symptomer

Merker dere noen cravings,smaksforandringer eller reagerer dere på lukter? Jeg har ingen av disse :(
Vil ha maaange symptomer :(
 
Merket symptomene fra rett etter EL. Sprang på do minst 7-8 ganger ila en formiddag ( går ellers 3-4 ganger ila en hel dag!), murringer i magen, strekk i livmoren når jeg strakk meg. På fredag kom det litt brun utflod helt plutselig (TR kommer som regel snikende og jeg får forvarsler) også stoppet det like fort som det kom. Litt småkvalm fra tid til annen.
Ingen ømme bryster som sist gang, men siden de vokste ved forrige graviditet og ikke gikk tilbake til normalen da SA var et faktum, håper jeg de gir meg fred en stund til :angelic:
 
Merker dere noen cravings,smaksforandringer eller reagerer dere på lukter? Jeg har ingen av disse :(
Vil ha maaange symptomer :(

Har særdeles lite symptomer jeg også. Var kvalm til og fra i går, men ingenting i dag. Eneste er denne gassbalongmagen min :hilarious: og litt mer halsbrann enn vanlig. Jo, og så er jeg veldig ofte sulten, men ellers, ingen symptomer nå. Håper at det kommer noen til innen uke 6/7.
 
Usj, kjenner at jeg ikke kan la meg bli sulten hvertfall.. Blir kvalm og uggen om jeg er sulten, noe keg føler jeg er konstant :/ Lov å håpe at jeg slipper HG denne gang :) Tror jeg skal handle inn kvalmestillende å ha klar, just in case :)
 
Har ikke veldig mange symptomer enda, håper igrunn på flere selv om jeg egentlig ikke vil ha de :p

Har litt ømme bryster og nipler, metallsmak i munn til tider og var uggen/småkvalm tidligere idag.

Dette er nr. 2, og sist fant jeg ut av graviditeten 3 uker senere, lite symptomer da også, merka særdeles lite til at jeg var gravid utenom litt småkvalm på morran og trøttere enn normalt. Nå er jeg jo trøttere enn normalt pga ei på 20 mnd som ikke er så glad i å sove på natta :rolleyes:
(blir ikke venn med disse smileysene her inne..)
 
Metallsmak i munn er her! Wow. Usikker på om det bare er fordi jeg er sulten og har en vondt smak i munn pga det men definitivt en metallsmak
 
Og brystvortene mine har blitt så jævlig ømme!! Brystene er tunge og ømme i tillegg. Sånn var det ikke sist gang,da jeg var gravid med BO’en,da var bare brystene ømme! Tror dere det er et godt tegn?! Eller er det bare tilfeldig?
 
Hormonell og sliten. Hjelper ikke på at brystene er så sinnsvakt tunge og vonde. Glad for symptomer men litt slitsomt å vere så sliten siden det er ferie og vi har to barn fra før. Mye mulig jeg er mer sliten av den grunn også
 
6 uker på vei i dag, og har vært helt utrolig kvalm hele uka, i tillegg til kraftige 'menssmerter'. Slitsomt!
 
Har i dag hatt smerter over høyre hofte som stråler litt utover fra opprinnelseslandet. Håper virkelig at det ikke er tidlig bekkenløsning :nailbiting:
 
Har ikke ett eneste symptom. Skremmer meg litt :confused: Men kan ha noe med at man ikke har tid til å kjenne etter når man løper etter en på 15mndr hele dagen :p
 
I tillegg til å være konstant kvalm, så har jeg nå begynt å tisse hele tida. Og har en ekkel metallsmak i munnen. Har begynt å reagere veldig på lukter, og nå brekker jeg meg hver gang jeg skal skifte bæsjebleie på ettåringen. Skulle ønske hun begynte å gå på do/potte snart, for jeg vrenges hver gang.
 
5+3 i dag og absolutt ingen symptomer, så sant man ikke kan anse det å være i drit dårlig humør konstant som et symptom :bored::hilarious:
 
5+0: TRØØTT! :) Småkvalm om morgenen frem til jeg får spist. Litt stikninger i magen.
 
Har hatt murringer i korsryggen, vondt ned beina, murringer, stikninger, endel mer de siste to dagene. Uvel. Fikk plutselig surt oppstøt natt til 8 dpo, og litt senere den dagen. Ikke noe mer etter det. Ikke vanligt for meg, så bestemte meg for å ta en test på kvelden[emoji846] Hadde veldig vondt i hode igår også. Trøtt, men det har jeg vært mye ellers... 3+2 idag[emoji846]
 
Back
Topp