Symptomer

Ribe

Glad i forumet
❤ Aprilbarna19 ❤
Tenkte vi kunne ha en tråd der vi delte symptomer. Jeg er nå 3+4 og har allerede vært kvalmt i flere dager. Trodde ikke kvalmen skulle komme så tidlig. Dette er min nummer 2, men de første mnd med forrige er litt glemt (sånn bortsett fra at formen var helt på bånn). Har også veldig ømme brystvorter og pupper, akkurat slik som sist.
 
Jeg er 3+5. Startet for tre dager siden med endel kvalme, halsbrann og smerter i lysken. Også veldig trøtt
 
Dette er også våres nr 3. Er idag 3+2 og er veldig oppblåst i magen fra morgen til kveld. Brystene er ømme og niplene er utrulig vonde. Veldig trøtt og murrer i magen konstant.
 
3+6 i dag. Murringer og stikking i livmorområdet og halsbrann på kvelden og jeg har spist kort tid før jeg legger meg. Håper på litt flere etterhvert, bare som en bekreftelse på St "jo, det er faktisk noe der inne" :oops:
 
4+5 i dag og ikke så mye symptomer. Noe murringer og stråling ned i lårene, men var akkurat slik sist også. :)
 
3+6. Litt utydelige symptomer. Noe kan være bivirkninger av støttemedisiner, men har gått på støttemedisiner siden EL, og symptomene startet for noen dager siden. Vanskeligere å få i seg mat, litt uvel, litt uklart om jeg er svimmel noen ganger, litt hovne og tyngre bryster, kåt (jeg er aldri kåt etter EL ellers). Murringer har jeg hatt siden oppstart på Lutinus, så det er ikke nødvendigvis et symptom.
 
3+1 i dag og ingen symptomer [emoji85] Skal nyte det så lenge det varer. Hadde hyperemesis fra uke 6 til 28 sist [emoji28]
 
Nå har halsbrannen kommet også. Også er jeg sulten hele tiden [emoji85] bare 3+6. Dette kan bli interessant [emoji28]
 
Uke 3 +6 men ikkje testet posetiv enda (fikk sein posetiv test sist) men tror veldig eg er gravid. Kvalmen fra sist er begynt å komme igjen (hadde det hele svangerskapet sist) + veldig trøtt/sliten.
 
Ikke testet positivt, men hele kroppen skriker gravid. Om jeg er gravid så er jeg 3+4 ca. Begynte for en uke siden med skikkelig mensmurringer og veldig oppblåst. Hodepine, korsryggsmerter, kjempe ømme nipler og utrolig tunge bryst er kommet nå de siste dagene. Og blir utrolig kvalm om jeg blir sulten. Blir veldig fort sulten og veldig fort mett. Føler også jeg går rundt og har feber hele tiden. Så lurer egentlig på når jeg skal få en positiv test.
 
Ikke testet positivt, men hele kroppen skriker gravid. Om jeg er gravid så er jeg 3+4 ca. Begynte for en uke siden med skikkelig mensmurringer og veldig oppblåst. Hodepine, korsryggsmerter, kjempe ømme nipler og utrolig tunge bryst er kommet nå de siste dagene. Og blir utrolig kvalm om jeg blir sulten. Blir veldig fort sulten og veldig fort mett. Føler også jeg går rundt og har feber hele tiden. Så lurer egentlig på når jeg skal få en positiv test.

Fint å høre det er fler som føler seg veldig gravid med negeativ test. Selvom eg vet jo fra sist at eg trodde jo eg ikkje var gravid grunnet negativ test ved ikm men måtte bare vente en uke til før den ble posetiv.
 
4+0. Svetten min lukter pubertet[emoji23]
 
Ikke bekreftet graviditet enda...er litt i sjokk/usikker på hele greia :nailbiting: var ikke en planlagt graviditet og jeg tenker enda: neida, mensen kommer nok...snart:wacky:
Første tegn var murring nederst i ryggen...så smerter nederst i magen som om mensen er på tur. Oppblåst...og idag er jeg kvalm:yuck: andre uka med symptomer og mensen skulle vært her for 5-6 dager siden...Ut fra terminkalender er jeg 4+2...må vel ta en test for å få bekreftet/avkreftet
 
Ikke bekreftet graviditet enda...er litt i sjokk/usikker på hele greia :nailbiting: var ikke en planlagt graviditet og jeg tenker enda: neida, mensen kommer nok...snart:wacky:
Første tegn var murring nederst i ryggen...så smerter nederst i magen som om mensen er på tur. Oppblåst...og idag er jeg kvalm:yuck: andre uka med symptomer og mensen skulle vært her for 5-6 dager siden...Ut fra terminkalender er jeg 4+2...må vel ta en test for å få bekreftet/avkreftet
Sikkert lurt ja [emoji4][emoji4]
 
Back
Topp