Symptomer

Kvalmende er mye bedre men brekker meg plutselig av alt. Sånn helt uten advarsel. .
I tillegg er hodepinen og svimmelheten mer framtredende.
Verker i rygg, rumpe og lår så muligens bekkenet er begynt å gi noen plager. Spesielt når jeg er lagt meg.
 
11+3 og har i dag hatt vondt mellom beina når jeg går. Hadde det på slutten sist svangerskap. Syntes dette var litt i tidligste laget [emoji85] også helt vanvittig hormonell i dag [emoji57]
 
8+3 og spyr uten særlig forvarsel, svimmel, kvalm og lenket til sofaen. Gleder meg til andre trimester [emoji28]
 
10+5.
Kvalmen har omtrent gitt seg men begynt å brekke meg og spy sånn helt ut av det blå omtrent.
Litt mer energi men langt fra mye
Magen vokser ❤
 
13+4 og brystene er sååå ømme :confused::confused::confused: brystvortene har begynt å bli såre også nå,det var de bare en liten uke i uke 6 eller 7 tror jeg.. men nå føles de gigatunge,ømme og såre. Flere?! Trodde symptomene skulle dempe seg noe nå :)
 
14+0
Kvalmen som toppa seg helt i uke 11 er nå bedre. Går på kvalmestillende da.
Ellers sover jeg sånn 12-14 t i døgnet på hverdager når jeg har mulighet. I helgene blir det mindre siden mann og barn er hjemme.
Brystene er fremdeles vonde.
Jeg tisser ofte.
Plutselig fått mye tyntflytene utflod også.
Opp og ned i magen. Bytter mellom diare og forstoppelse.
Konstant dotter i ørene

Forgje svangerskap hadde jeg ingen symptomer så jeg føler jeg tar det igjen denne gang med å ha alle.
 
13+4 og brystene er sååå ømme :confused::confused::confused: brystvortene har begynt å bli såre også nå,det var de bare en liten uke i uke 6 eller 7 tror jeg.. men nå føles de gigatunge,ømme og såre. Flere?! Trodde symptomene skulle dempe seg noe nå :)
Ja , samme her. Veldig ømme bryst og spesielt vortene. Sykt ubehagelig å komme nær de og om mannen prøver ta på de er det bare ekkelt:eek:
 
15+1.
Kvalmen er endelig mye bedre.. Mer energi men fremdeles trøtt!!
Kan sove 12-14 timer.
Må tisse ofte!! Spesielt på natta :eek:
Litt mer kvise utbrudd i det siste :(
 
Back
Topp