Symptomer

Ikke testet enda, men har annerledes følelse i kroppen denne perioden mellom EL og IKM. Har kjent mye murring i livmoren, og brystene er blitt veldig faste. Kjenner og på en uvant sult følelse hele døgnet. Om jeg er gravid er jeg 3+2 i dag. [emoji4]
 
Last edited:
Småkvalm, småsliten (akkurat den må jo ikke være symptom da:rolleyes:), mensenmurringer og en smule halsbrann:wtf::happy:. Veldig rart, hadde absolutt ikke disse symptomene så tidlig sist :happy3
 
Den kvalmen altså! Og masse voksesmerter i livmora. Er helt grusomt å ha på noe som sitter tett over magen.
Akkurat samme symptomer som sist.
 
Kjenner ikke så mye,murringer avogpå nå og da. Ømme bryst,litt tunge. Sulten OFTE. Ellers ingenting...
Kjente for første gang inatt ligamentsmerter da jeg skulle snu meg, veldig deilig! Er 3+6 idag tror jeg
 
Hadde mye murringer fra 10-14 Dpo, nå har jeg det svært sjelden. Er både øm og ikke øm i brystene på samme tid, litt vanskelig å forklare, men de kjennes i allefall litt rare ut :p
Eneste konstante symptomet jeg har per nå er at jeg er sulten og fysen hele tiden, helst på fet og sukkerrik mat :bag::hilarious:
 
Kan bli litt kvalm innimellom men ikke noe å klage på. Føler meg lite gravid og synes det er litt skummelt det og:wacky:
 
Veldig ømme og tunge bryster over natten! Pluss ømme brystvorter! De har også svulmet opp. Bare i løpet av en natt! Morsomt :p
 
Kan jo legge til at jeg går nr 2 på do HVER dag,ofte flere ganger om dagen også (har operert bort galleblæren,så fordøyelsen er over gjennomsnittet god for å si det sånn) men har ikke vært på do siden igår formiddag :rolleyes: der skjer ALDRI meg...
 
Back
Topp