Symptomer

I dag kjenner jeg halsbrann x) ellers har puppene blitt større og mer ømme :)
 
Var så sliten i dag etter trening, jobb og handletur at jeg begynte å gråte i dusjen fordi kjæresten sa jeg hadde kjøpt feil salsa til tacoen:hilarious::hilarious: og han sa det på en helt vanlig og hyggelig måte:wideyed: skal si humøret svinger, for nå begynner jeg nesten å le for meg selc når jeg skriver dette:hilarious::p
 
Var så sliten i dag etter trening, jobb og handletur at jeg begynte å gråte i dusjen fordi kjæresten sa jeg hadde kjøpt feil salsa til tacoen:hilarious::hilarious: og han sa det på en helt vanlig og hyggelig måte:wideyed: skal si humøret svinger, for nå begynner jeg nesten å le for meg selc når jeg skriver dette:hilarious::p
Hehe, fort gjort :')
 
Dere som har eller har hatt ømme/vonde bryster? Har dere vondt rundt brystene åg eller er det bare brystvortene og område rundt?
 
Vondt/ømt i hele brystene

Åkei, her også. Kjenner det nesten litt under armene også og rett over brystene. Kjennes ut som det strekker seg sikkelig og at de føles så tunge. Spesielt når jeg ikke har på meg bh, men er liksom ubehagelig med bh på også.. Blir snart litt gal :')
 
Har fått mer og mer hjertebank, litt småubehagelig
 
Er 4+5. Luktesansen blir mer og mer sensitiv! Kvalm, uggen, ømme/større bryster, mørkere rundt brystvorten, murringer i magen, trøtt, fryser, og humørsvingninger! I dag har eg begynt å gråte 3 ganger uten noen grunn ☺️ Fikk veldig tidlige symptomer i 2010 og i fjor sommer.
 
Jeg er 4+1 og har vært plaget med kvalme allerede siden før jeg tok test! Siden 3+5, er det mulig?? Hvordan skal dette gå? Haha!

Er kraftig redusert i form av trøtthet, særlig midt på dagen og etter jobb. Føler meg helt utmatte da! Noen andre som har det slik? Eller blir det bedre?

Ellers stikker det i livmoren og veldig såre pupper. Huden er noe mer uren også Synes jeg har vannvittig mye mer symptomer nå enn jeg hadde med førstemann!
 
Er 4+5. Luktesansen blir mer og mer sensitiv! Kvalm, uggen, ømme/større bryster, mørkere rundt brystvorten, murringer i magen, trøtt, fryser, og humørsvingninger! I dag har eg begynt å gråte 3 ganger uten noen grunn ☺️ Fikk veldig tidlige symptomer i 2010 og i fjor sommer.
Å, jeg fikk også i 2010 Luktesans ja... ligger her i senga og er sikker på at jeg kan kjenne røyklukt... men hvor det skulle komme fra aner jeg ikke!
 
Då er tissing på natten blitt en rutine. Hadde håpet eg slapp unna denne gangen. Er så slitsomt for klarer ikke sovne igjen.
 
Eg eeeee so trøtt for tida! Skjønna ikkje korleis detta skal bære fram! :bag:
Og når eg er trøtt og ikkje får sove blir eg jo so svimmel. Så e skikkelig spent på korleis det skal gå med jobb på mandag ☺️ Sovne bak rattet på en ambulanse er vel ikkje heilt innafor. For eg må jo kjøre, for sitter eg på blir eg bilsjuk. :depressed::wacky: Godt med forståelsesfulle kollegaer ☺️
Ellers så e puppane sprengømme av og på. Men området rundt sjølve nippelen e jo king size.
Og små kvalm om morgonen, som til no har gitt seg når eg spiser og ikkje kommer tilbake så lenge eg spise jamt gjennom dagen ☺️
 
Har mye vondt i hodet, brenner i brystene(store og fyldige), hard i magen, bekkenløsning, tisser konstant
 
gleder meg til magen kan være stabil! nå er den jo løs og hard annen hver dag nesten... :')
 
Jeg har plutselig over natten blitt stuptrøtt dagen lang, har alt for kort lunte og gråter superlett! I går var jeg så knust over at Avicii er død at man skulle tro jeg kjente han! Jeg var helt knust!! Og å se siste episode av Friends anbefales heller ikke[emoji24]
 
Urk, komboen sørpe forkjøla, allergisk og gravid er ikke digg. Føler meg helt overkjørt av en traktor.. ufattelig trøtt og groggy. [emoji856]
 
Back
Topp