Symptomer

Sånn har jeg òg, stikker og drar liksom.. men sånn har hatt de fem andre svangerskapene også, så er normalt, det heter noe, men husker ikke hva.
Når jeg nyser føles det ut som om jeg skal rive det fra hverandre..

Det stikker ikke noe særlig, men det drar definitivt. Føles som jeg tøyer en eller annen muskel. Og når jeg nyser så er muskelen i ferd med å ryke.

Godt å høre at det er normalt i hvert fall. Det føles egentlig godt å faktisk kjenne noe. Har hatt flere dager uten noen symptomer, så jeg tar imot alle jeg kan få med åpne armer [emoji28]
 
Det stikker ikke noe særlig, men det drar definitivt. Føles som jeg tøyer en eller annen muskel. Og når jeg nyser så er muskelen i ferd med å ryke.

Godt å høre at det er normalt i hvert fall. Det føles egentlig godt å faktisk kjenne noe. Har hatt flere dager uten noen symptomer, så jeg tar imot alle jeg kan få med åpne armer [emoji28]
Det er ligament strekk :) har det masse jeg også
 
Sliten, svimmel, ømme pupper, begynt å bli litt småkvalm, ofte på do. 6+3 :)
 
Murringer og ømme pupper. 4+5
 
føler meg slitn, litt svimmel, murringer i magen og litt kvalm i dag. 5+4 i dag
Men har gått greit så langt på jobb :)
 
Var veldig svimmel til morgenen i dag da jeg måtte på toalettet. Holdt på å gå i bakken, så måtte bare hive meg i senga i ett minutt x) veldig rar følelse. Ellers lite matlyst, men er sulten. Tenkte å lage næringsrike smoothies senere i dag som jeg kan drikke :)
 
Sult følelse hele tiden. Og fiser masse i dag. Deilig!
 
I dag kom både luktesansen og kvalmen [emoji28] kunne lukte at noen spiste en banan på andre siden av kontorlandskapet
 
Gi meg styrke!! Jeg er så trøtt:arghh: og nå skal jeg snart begynne å dra på jobb. Jobbe 10t natt samt en times kjørevei hver vei :arghh: skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut :arghh:
 
Back
Topp