Symptomer

Idag har jeg vært på do sikkert 50 ganger fordi jeg tror jeg blør. Men det er bare veldig mye utflod. [emoji28][emoji15] Mye som skjer oppi der nå i uke 7 sikkert.
 
Idag har jeg vært på do sikkert 50 ganger fordi jeg tror jeg blør. Men det er bare veldig mye utflod. [emoji28][emoji15] Mye som skjer oppi der nå i uke 7 sikkert.
Kjenner meg igjen! Uke 7 her også
 
sikkelig trøtt i dag, har vært trøtt egentlig av og på denne uken, men i dag kjenner jeg det blir tungt og være på jobb til i halv 11 tiden. :eek:
Var veldig kvalm og uggen da jeg sto opp i dag, men går likere nå heldivis. :)
 
Jeg har fått en kjempestor og en liten brystvorte [emoji28] ser helt rart ut.

Du, jeg synes den ene av mine så mye større ut enn den andre her om dagen. Men jeg slo det fra meg, måtte være innbilning, hvorfor skulle de bli ulike. Huff. Håper mannen ikke ser det [emoji28]
 
I dag er puppene sikkelig vonde igjen, kjenner det stikker og at de på en måte strekker seg :s Også har jeg vært litt ør i hode litt sånn av og på i dag da. Men positive er at jeg har ikke vært like kvalm i dag som jeg har vært i det siste og har faktisk holdt meg våken akkurat nå i 13 timer! Får se om det blir en dupp på sofaen eller om jeg klarer å være våken til jeg går og legger meg. Heldivis lang helg nå :)
 
Er sååå trøtt i dag. Og små uggen
 
Lurer på om jeg har fått kortere lunte....o_O
også er jeg mer trøtt...ellers ingenting enda:wacky:
 
I går og i dag har jeg vært såå sliten:wideyed: føler meg helt tappet for energi, håper det ikke blir sånn hber dag fremover:rolleyes:
 
Murrer i magen og full i luft. 5+2 .
 
5+5. Ømme bryster, tidvis morgenkvalme, sulten, svimmel, smerter nederst i magen, reagerer på lukter og lyder, sliten og trøtt.[emoji846][emoji854]
 
Lurer på om jeg har fått kortere lunte....o_O
også er jeg mer trøtt...ellers ingenting enda:wacky:
Den lunta mi har krympet betraktelig :oops::mad:
Men jeg tror det har sammenheng med at jeg er sliten 24/7, orker ikke har ikke pleid å være et begrep for mego_O
 
I går og i dag har jeg vært såå sliten:wideyed: føler meg helt tappet for energi, håper det ikke blir sånn hber dag fremover:rolleyes:
Oooh, det kan selvfølgelig bli bedre, men jeg var utmattet fra uke 4 ut uke 13 første svangerskapet mitt :wideyed:
 
Oooh, det kan selvfølgelig bli bedre, men jeg var utmattet fra uke 4 ut uke 13 første svangerskapet mitt :wideyed:

Spent :O Har jo kommet veldig heldig unna symptomer foreløpig, så får overleve å være litt trøtt. I går hadde jeg egentlig en rolig dag på jobb (kontor) skulle egentlig rett ut på løpetur da jeg var ferdig kl 16.00. Endte med at jeg dro rett hjem, sov i 1 1/2 time på sofan (gjør svært sjeldent dette) og lå på sofaen resten av kvelden :rolleyes::rolleyes: Fikk satt på et par vask og ryddet av middagsbordet, det var vel det eneste jeg bidro med:hilarious:

Hvordan føler du deg nå kontra forrige gang da? :)
 
Siste uka har jeg vært konstant kvalm, og kaster opp flere ganger om dagen... Håper virkelig dette går over igjen.... 6+6 idag...
 
Spent :O Har jo kommet veldig heldig unna symptomer foreløpig, så får overleve å være litt trøtt. I går hadde jeg egentlig en rolig dag på jobb (kontor) skulle egentlig rett ut på løpetur da jeg var ferdig kl 16.00. Endte med at jeg dro rett hjem, sov i 1 1/2 time på sofan (gjør svært sjeldent dette) og lå på sofaen resten av kvelden :rolleyes::rolleyes: Fikk satt på et par vask og ryddet av middagsbordet, det var vel det eneste jeg bidro med:hilarious:

Hvordan føler du deg nå kontra forrige gang da? :)
Like trøtt, mindre oppblåst :p
 
Back
Topp