Symptomer

Då er tissing på natten blitt en rutine. Hadde håpet eg slapp unna denne gangen. Er så slitsomt for klarer ikke sovne igjen.

Å jeg begynner og å kjenne trang til tissing oftere, men heldivis ikke på natta enda. Kan tro det må være slitsomt når man må stå opp og ikke får sove :(
 
Urk, komboen sørpe forkjøla, allergisk og gravid er ikke digg. Føler meg helt overkjørt av en traktor.. ufattelig trøtt og groggy. [emoji856]

Nei det kan jeg tro på :eek: Håper du føler deg bedre fort <3 Når man er gravid syns jeg man har nok med di plagene det medfører, syns man kunne blitt imun for alt annet dritt :eek: :angel4
 
Kvalmen er også kommet i dag... :O ikke vært kvalm med guttene. Så om det fortsetter så kanskje det blir en jente til? Kun med henne jeg var kvalm .
 
Større areola, ligamentsmerter, kvalme innimellom og forferdelig lettrørt.. grein av vaiana tidligere i kveld :p og har jeg lyst på noe så har jeg lyst på det med en gang. Kan jeg ikke få det kommer tårene:p
 
Kvalmen kommer mere for hver dag, brystene er ømme og tårene kommer lettere enn før. En smule utolmodig, hehe
 
Andre kaffeglade damer som syns kaffe har endret smak?
Før var det helt herlig å ta seg en kopp kaffe, nå må jeg nesten for å holde meg våken og jeg får frysninger etterpå fordi det faktisk ikke smakte så godt [emoji23]
 
Andre kaffeglade damer som syns kaffe har endret smak?
Før var det helt herlig å ta seg en kopp kaffe, nå må jeg nesten for å holde meg våken og jeg får frysninger etterpå fordi det faktisk ikke smakte så godt [emoji23]

Jeg har vanligvis drukket 7-8 kopper kaffe hver dag. Trodde det skulle bli skikkelig problematisk med kun 2 kopper hver dag. Men nå takler jeg det ikke overhodet. I uke 7 sa det helt stopp.

Så nå virrer jeg rundt svimetrøtt istedenfor. [emoji23]
 
Jeg har vanligvis drukket 7-8 kopper kaffe hver dag. Trodde det skulle bli skikkelig problematisk med kun 2 kopper hver dag. Men nå takler jeg det ikke overhodet. I uke 7 sa det helt stopp.

Så nå virrer jeg rundt svimetrøtt istedenfor. [emoji23]
Jeg kutta ut energidrikker (ble helt avhengig etter siste svangerskap da jeg BRAKK MEG [emoji33] av kaffesmaken) i påsken.
Nå drikker jeg bare en kopp eller to med kaffe i løpet av dagen, men jeg har alltid foretrukket kaffen min svart. Typ fra jeg var 12-13! Sitter nå med tre sukkerbiter i kaffen og lurer på om det er vits [emoji23]

Men aaargh.. har ting å gjøre i dag..
Og noen dager MÅ jeg ha kaffen min mens jeg kjører den timen til jobb [emoji85]
 
Er så glad for at jeg ikke liker kaffe og er vandt med å være sprut trøtt om morgene så jeg slipper det i tillegg til alt det andre :')
Skal innrømme at jeg har noen ganger drikket energidrikke når jeg har vært helt tom for energi og stup trøtt., men det skal jeg styre unna nå, har jo en god grunn til å kan sove litt ekstra nå. :D
 
Kvalmen er også kommet i dag... :O ikke vært kvalm med guttene. Så om det fortsetter så kanskje det blir en jente til? Kun med henne jeg var kvalm .

Jeg hadde ingen kvalme med sønnen min, med datteren derimot så var jeg kjempe kvalm
 
I dag har jeg hatt noe menslignende smerter nederst i magen. Ble veldig urolig for at det ble min til til å gjennomgå SA, men har heldigvis ikke blødd *krysser fingrene, bank i bordet* smertene gikk over i løpet av 10 min og ikke kjent noe mer til det. Jeg tenkte på at det kanskje kunne være ligamentsmerter?
 
I dag har jeg hatt noe menslignende smerter nederst i magen. Ble veldig urolig for at det ble min til til å gjennomgå SA, men har heldigvis ikke blødd *krysser fingrene, bank i bordet* smertene gikk over i løpet av 10 min og ikke kjent noe mer til det. Jeg tenkte på at det kanskje kunne være ligamentsmerter?

Det er sikkert det. Jeg har også av og til litt kraftigere smerter. Men går mest med litt sånn ubehag i magen. Kjenner liksom at det er noe som foregår, men ikke vondt.
 
Det er sikkert det. Jeg har også av og til litt kraftigere smerter. Men går mest med litt sånn ubehag i magen. Kjenner liksom at det er noe som foregår, men ikke vondt.
Ja, håper det var uskyldig ihvertfall. Ikke merket noe mer til det.
Skjønner. Hadde det vel litt sånn selv, men var sterkt ubehag. Synes det var litt vanskelig å kjenne forskjell på vondt og ubehagelig faktisk :/
 
Ja, håper det var uskyldig ihvertfall. Ikke merket noe mer til det.
Skjønner. Hadde det vel litt sånn selv, men var sterkt ubehag. Synes det var litt vanskelig å kjenne forskjell på vondt og ubehagelig faktisk :/
Ja skjønner det godt. Men tenk så lenge du ikke blør så er jo det bra. Er glad for hver dag som går og jeg ikke merker noe blod.
Sant det du sier syns åg det er litt vanskelig og kjenne forskjell. For i min verden er egentlig alt som er ubehagelig og vondt.. Men tenker hvis det er ondt så må det vell være sånn at jeg nestn ikke funker akkurat der og da, men når det bare er ubehagelig så klarer man fortsatt å gjøre ting da, men at man bare kjenner det litt ekstra. Men er vanskelig :eek:
 
Ja skjønner det godt. Men tenk så lenge du ikke blør så er jo det bra. Er glad for hver dag som går og jeg ikke merker noe blod.
Sant det du sier syns åg det er litt vanskelig og kjenne forskjell. For i min verden er egentlig alt som er ubehagelig og vondt.. Men tenker hvis det er ondt så må det vell være sånn at jeg nestn ikke funker akkurat der og da, men når det bare er ubehagelig så klarer man fortsatt å gjøre ting da, men at man bare kjenner det litt ekstra. Men er vanskelig :eek:

Ja, absolutt. Jeg er sjeleglad for hver dag som går og jeg ikke blør. Så håper det holder seg sånn :)

Ja sant det. Så håper på at vondter bare forblir uskyldig fremover [emoji23] Det er vel drømmen, men vet jo aldri :)
 
Er 5+6 idag og har en kvalme som kommer og går, takler absolutt ikke lukten av kaffe og bekkenet blir verre og verre dag for dag
 
Andre kaffeglade damer som syns kaffe har endret smak?
Før var det helt herlig å ta seg en kopp kaffe, nå må jeg nesten for å holde meg våken og jeg får frysninger etterpå fordi det faktisk ikke smakte så godt [emoji23]
Jeg elsker vanligvis kaffe og bøtter innpå, men siste dagene har jeg ikke drukket noe. Ikke hatt lyst på rett og slett. Derimot har jeg hatt skikkelig lyst på frukt. Tror egentlig kroppen er flink til å fortelle hva den bør ha.. Ganske snedig egentlig.. Det vil si, jeg sliter med å holde meg unna søtsaker da, så der har jeg litt å gå på
 
Jeg elsker vanligvis kaffe og bøtter innpå, men siste dagene har jeg ikke drukket noe. Ikke hatt lyst på rett og slett. Derimot har jeg hatt skikkelig lyst på frukt. Tror egentlig kroppen er flink til å fortelle hva den bør ha.. Ganske snedig egentlig.. Det vil si, jeg sliter med å holde meg unna søtsaker da, så der har jeg litt å gå på
Jeg har vel ikke akkurat veldig lyst på kaffe, men boosten det gir kunne jeg trengt iblant
Skulle gjerne vært litt bedre på mat, ble skikkelig god på det utover svangerskapet med storesøster [emoji4]
Har ikke spist noe siden frokost kl. 10 og det er egentlig kroppen helt fornøyd med..
 
Jeg har vel ikke akkurat veldig lyst på kaffe, men boosten det gir kunne jeg trengt iblant
Skulle gjerne vært litt bedre på mat, ble skikkelig god på det utover svangerskapet med storesøster [emoji4]
Har ikke spist noe siden frokost kl. 10 og det er egentlig kroppen helt fornøyd med..
Jeg var veldig nøye sist, og er det egentlig nå også, men har lyst på noe hele tiden. Spesielt sjokolade og potetgull hehe. Ikke så lett å holde seg unna altså. Sist drakke jeg endel kaffe, men koffeinfri. Har ikke fristet så mye foreløpig, men savner selve følelsen og roen jeg fikk av morgenkaffen.
 
Back
Topp