Svangerskapskilo

27+2 og 12 kg opp[emoji4]
 
Da jeg veide meg i dag så jeg at jeg hadde gått ned nesten 1 kg siden sist jeg målte :wideyed: Er det normalt i babyens store vokseperiode? I uke 27+2 og magen min er jo blitt større..
 
Jeg har stoppet opp litt i vektoppgang.. ikke gått opp på 3 uker :O Men symfysemålet vokser som det skal, og babyen blir mer og mer aktiv! Kommer sikkert et vekthopp snart nå siden det er jul :p Opp 7,5kg, uke 26+3
 
Da jeg veide meg i dag så jeg at jeg hadde gått ned nesten 1 kg siden sist jeg målte :wideyed: Er det normalt i babyens store vokseperiode? I uke 27+2 og magen min er jo blitt større..

Det samme skjedde meg, gikk ned i vekt så begynte å bli bekymret i stedet. Men økte igjen uka etter og alt er bra, så tror ikke det er noe å bekymre seg for så lenge alt annet kjennes normalt ut :) Jeg er 30+0 nå.
 
28+5 og 6kg opp. Forrige svangerskap hadde jeg gått opp 15kg på samme tid[emoji30][emoji85][emoji108]
 
29+4 og opp 12,5kg har vært mye inaktiv grunnet bekkenplager siden starten av svangerskapet. Har allerede ekstra fra før av, så det er altfor mye å legge på seg
 
29+4 og opp 12,5kg har vært mye inaktiv grunnet bekkenplager siden starten av svangerskapet. Har allerede ekstra fra før av, så det er altfor mye å legge på seg
Jeg er likt. Tror ikke det er så uvanlig, da jeg har hørt masse rundt om veldig mye vektoppgang. Vi får bare legge i en ekstra innsats etter babyen er kommet ut :)
 
29+4 og opp 12,5kg har vært mye inaktiv grunnet bekkenplager siden starten av svangerskapet. Har allerede ekstra fra før av, så det er altfor mye å legge på seg

26+4 og nærmer meg stygt +20kg... med ekstra fra før av! :eek: Prøver å ta det med ro så lenge blodtrykket er fint, jeg har ikke mye vann i kroppen og jeg klarer trene noen ganger per uke...:rolleyes:
 
Har dere vekt hjemme eller veier dere dere bare på kontroller? :) jeg har ikke vekt hjemme. Sist kontroll var i begynnelsen av november, så jeg er spent på hvordan det ligger an på neste kontroll i begynnelsen av januar :)
 
Har dere vekt hjemme eller veier dere dere bare på kontroller? :) jeg har ikke vekt hjemme. Sist kontroll var i begynnelsen av november, så jeg er spent på hvordan det ligger an på neste kontroll i begynnelsen av januar :)
Jeg har ikke vekt hjemme :) har ingen plan om å skaffe meg heller. Er alt for mye fokus på vekt synes jeg(både i og utenom svangerskap). Så det klarer jeg meg uten :)
 
Har dere vekt hjemme eller veier dere dere bare på kontroller? :) jeg har ikke vekt hjemme. Sist kontroll var i begynnelsen av november, så jeg er spent på hvordan det ligger an på neste kontroll i begynnelsen av januar :)

Veier meg kun hjemme og vanligvis kun en gang per uke. Veide meg en ekstra gang i helga fordi jeg følte jeg hadde vann i kroppen, og så igjen i dag (fast på mandager) og hadde gått nesten ned igjen til vekta som var forrige mandag :)
 
Jeg har ikke vekt hjemme :) har ingen plan om å skaffe meg heller. Er alt for mye fokus på vekt synes jeg(både i og utenom svangerskap). Så det klarer jeg meg uten :)

Høres fornuftig ut :) jeg var redd jeg kom til å bli alt for opptatt av vekta hvis jeg hadde en tilgjengelig her hjemme, så da droppa jeg heller å kjøpe da vi ikke hadde fra før heller :) men nå har jeg ikke vært på kontroll siden begynnelsen av november, og synes heller ikke magen har blitt noe større, så jeg er litt spent på neste kontroll.
 
Jeg og har lagt på meg en del ca 10 kg, vanskelig å holde igjen kiloene når det er jul, må ta det med ro og når man fra før av er litt ekstra glad i mat da ;)
 
Back
Topp