Svangerskapskilo

Gikk opp 18 kg, har gått ned 25 kg etter fødsel, svetta av meg 5 kg på to netter :eek:
 
På kontroll på fredag var jeg 38+3, og opp 14 kilo. Fikk sånn plutselig vektoppgang for noen uker siden, og har gått opp ca 1 kilo i uken etter det.. Det meste er hevelse/vann. Har hvertfall funnet min motivasjon til å gå ned i vekt når mini er ute, for det er skikkelig tungt å være så tung! :bored::confused:
Du kjem nok ikkje te å måtte gjera so mykje ette fødsel for å få kiloane av igjen om da e vatn.. :) da kjem te å susa av fortare enn du får snudd deg rondt te å tenka trening! ;)
Men ja.. herlighet kor tungt da e å vera høggravid me ekstra kilo! [emoji15]
 
Du kjem nok ikkje te å måtte gjera so mykje ette fødsel for å få kiloane av igjen om da e vatn.. :) da kjem te å susa av fortare enn du får snudd deg rondt te å tenka trening! ;)
Men ja.. herlighet kor tungt da e å vera høggravid me ekstra kilo! [emoji15]
Det er det jeg håper på da.. :p men samtidig gleder jeg meg til å kunne bruke kroppen og trene den opp igjen! :p
Veldig veldig tungt ja.. Nærmer seg vel for deg nå? :)
 
Det er det jeg håper på da.. [emoji14] men samtidig gleder jeg meg til å kunne bruke kroppen og trene den opp igjen! [emoji14]
Veldig veldig tungt ja.. Nærmer seg vel for deg nå? :)
Ja, eni me deg på den! .. bare da å reisa seg uten at da e eit ork.. [emoji14] Har og tenkt ein del på å ta opp igjen litt jogging ettekvart og.. meeeen da blir jo ei stond te uansett.. [emoji14]

Jepp, e ein dag øve i dag.. så kan godt nerma seg nåke veldi snart! [emoji14]
 
Ja, eni me deg på den! .. bare da å reisa seg uten at da e eit ork.. [emoji14] Har og tenkt ein del på å ta opp igjen litt jogging ettekvart og.. meeeen da blir jo ei stond te uansett.. [emoji14]

Jepp, e ein dag øve i dag.. så kan godt nerma seg nåke veldi snart! [emoji14]
Sambo bare ler av alle lydene jeg lager bare jeg reiser meg :p
Raske turer i terreng, og jogging.. Savner det faktisk, haha :p
Krysser fingre for deg da, kanskje allerede i natt ;)
 
Sambo bare ler av alle lydene jeg lager bare jeg reiser meg [emoji14]
Raske turer i terreng, og jogging.. Savner det faktisk, haha [emoji14]
Krysser fingre for deg da, kanskje allerede i natt ;)
Hehe.. må innrømma at eg forstår han litt.. haha [emoji14] eg ler litt av meg sjøl og te tider, altså.. å bytta stilling i sofaen e jo eit heilt prosjekt!! [emoji28] [emoji23]

Takk for da!:) ... sio ingenting skjedde natt satse eg på at da skjer i dag!... ;)
 
Jeg gikk opp 19 kg i svangerskapet, har gått ned ca.10 kg nå 2 uker etter fødsel. Håper kiloene fortsetter å forsvinne, vil ned i startvekt...
 
Er nå oppe i 14,5 kg. Ender sikkert på rundt 15-16, spørs hvor lenge det er til mini kommer :p
 
Back
Topp