Sunn og aktiv hverdag

Hadde innsett i går, så da ble det bare en lat dag på sofaen og spillkveld med sjokolade-is og snop på kvelden [emoji87] (med to gravide venninner og mennene dems... så det var gøy [emoji849])

I dag gikk jeg en times tur i skogen [emoji268][emoji295]️ og kjente det var godt for sjela å kjenne sola i ansiktet og luft i lungene, mens utover dagen har vi bare latet oss på sofaen og spist vafler.. [emoji15]

I morgen er jeg tilbake på sunt mat-regime [emoji6][emoji1360] turer skal jeg også gå, men sliter meg ikke ut.

Man må skeie ut litt innimellom, og det var jo tross alt vaffelens dag i helgen ;)
 
Flinkis!!! :D
Gøy med slankekrigen. Jeg klarer å skjerpe meg på snop når det står poeng på spill og laget kan nyte godt av mitt avhold ;)
Bare leit at du er på et annet lag enn meg, så du er jo "fienden" nå [emoji14]
Haha, neida!! Ønsker deg lykke til! :)

Her har det også blitt en bra og aktiv helg! Topptur her også pluss flere lengre fotturer. Endelig er jeg bedre i ribbeinet og kan øke på med mosjon :D

Haha, stemmer, vi er jo fiender ja [emoji23]
Så flink du er som får til så mye mosjon med det vonde ribbeinet ditt! Skulle fått ekstra poeng for bare det [emoji1]
 
En time skogstur her og :D Og sunn middag med kylling, salat og ovnsbakte grønnsaker :D Føler meg bra!
 
Her skal jeg snart ut på en gåtur[emoji16] Sola titter fram og det må nytes[emoji295][emoji106]

Har laget opp litt hjemmelaget sjokolade og gelesnop med lakris[emoji7][emoji7] Fordelen m å lage selv er at man får det sukkerfritt uten for mye rart i[emoji16]
 
Gikk bare 30 minutter i dag, men er fornøyd med det [emoji5] Litt skummelt å gå i skogen når det begynner å bli mørkt [emoji85]
 
Gikk bare 30 minutter i dag, men er fornøyd med det [emoji5] Litt skummelt å gå i skogen når det begynner å bli mørkt [emoji85]
30 min er genialt det [emoji16][emoji4] åja, skogen i mørket er skummelt ja[emoji32][emoji32][emoji32] tøffa[emoji268][emoji268]
 
30 min er genialt det [emoji16][emoji4] åja, skogen i mørket er skummelt ja[emoji32][emoji32][emoji32] tøffa[emoji268][emoji268]

Ble bare 30 minutter fordi jeg ikke turte gå inn i skogen [emoji12] hihi [emoji28]
 
Ble bare 30 minutter fordi jeg ikke turte gå inn i skogen [emoji12] hihi [emoji28]
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] skjønner godt at du ikke turte å gå inn i skogen jeg[emoji268][emoji268][emoji268] Skummelt jo
 
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] skjønner godt at du ikke turte å gå inn i skogen jeg[emoji268][emoji268][emoji268] Skummelt jo

Ja Shit ass!' Tenk om det er ulv eller monstre der! [emoji15][emoji268][emoji268][emoji268][emoji191][emoji252][emoji252] no Thank you! [emoji6] Men når det er lyst går det bra [emoji28]
 
Ja Shit ass!' Tenk om det er ulv eller monstre der! [emoji15][emoji268][emoji268][emoji268][emoji191][emoji252][emoji252] no Thank you! [emoji6] Men når det er lyst går det bra [emoji28]
Null stress når det er lyst, i mørket er skogen uaktuelt ja [emoji32][emoji23]
 
Ja Shit ass!' Tenk om det er ulv eller monstre der! [emoji15][emoji268][emoji268][emoji268][emoji191][emoji252][emoji252] no Thank you! [emoji6] Men når det er lyst går det bra [emoji28]
Jeg går aldri mer i skogen når det er mørkt - møtte på det jeg tror var en elg for ikke så lenge siden. Det var helt svart i skogen, jeg hadde kun hodelykten på og hunden med meg. Tror vi begge to holdt på å tisse på oss når 2 øyner lyste mot oss i mørket [emoji33][emoji32]
Så ja, heretter blir det kun tur I skogen når det er lyst!
 
Jeg går aldri mer i skogen når det er mørkt - møtte på det jeg tror var en elg for ikke så lenge siden. Det var helt svart i skogen, jeg hadde kun hodelykten på og hunden med meg. Tror vi begge to holdt på å tisse på oss når 2 øyner lyste mot oss i mørket [emoji33][emoji32]
Så ja, heretter blir det kun tur I skogen når det er lyst!
Wææ såpass ja, tror jeg hadde fått panikk selv da ja[emoji32][emoji32][emoji32] Nei skogen er tryggest når det er lyst ja[emoji16]
 
Jeg går aldri mer i skogen når det er mørkt - møtte på det jeg tror var en elg for ikke så lenge siden. Det var helt svart i skogen, jeg hadde kun hodelykten på og hunden med meg. Tror vi begge to holdt på å tisse på oss når 2 øyner lyste mot oss i mørket [emoji33][emoji32]
Så ja, heretter blir det kun tur I skogen når det er lyst!

Shit!!!! [emoji33] Elg er nesten skumlere enn ulv! Har hørt de kan være litt gærne.
Uff, nei, vi får holde oss unna i mørket [emoji85]
 
Jeg skal på kino etterpå og tenkte å være forsiktig med godteri.

Er det noen som har tips til noe rimelig sunt og godt snop i kiosken (ikke frukt...)?

Eventuelt kjøper jeg en liten Stratos og en flaske vann [emoji6][emoji1360]
 
Jeg skal på kino etterpå og tenkte å være forsiktig med godteri.

Er det noen som har tips til noe rimelig sunt og godt snop i kiosken (ikke frukt...)?

Eventuelt kjøper jeg en liten Stratos og en flaske vann [emoji6][emoji1360]

Popcorn er ikke så usunt om du kutter ut masse smør på. Det veier lite, så du får mindre i deg enn du tror ;)
 
Jeg skal på kino etterpå og tenkte å være forsiktig med godteri.

Er det noen som har tips til noe rimelig sunt og godt snop i kiosken (ikke frukt...)?

Eventuelt kjøper jeg en liten Stratos og en flaske vann [emoji6][emoji1360]
Kjærlighet :) Hvis de har de store så har du en stund og det blir ikke mange kaloriene :) Men en stratos bar inneholder 230 kalorier så er ikke såå ille da, lov å unne seg noe en gang i blant :)
 
Popcorn er ikke så usunt om du kutter ut masse smør på. Det veier lite, så du får mindre i deg enn du tror ;)

Kjærlighet :) Hvis de har de store så har du en stund og det blir ikke mange kaloriene :) Men en stratos bar inneholder 230 kalorier så er ikke såå ille da, lov å unne seg noe en gang i blant :)

Det ble både kjærlighet [emoji847] og Stratos, men åpnet ikke stratosen engang [emoji15] . Spiste en kjærlighet, men stort sett så var jeg så opphengt i filmen at jeg glemte snopet!
Skulle ønske jeg likte popkorn, så hadde ikke valget vært så vanskelig [emoji6]
 
Det ble både kjærlighet [emoji847] og Stratos, men åpnet ikke stratosen engang [emoji15] . Spiste en kjærlighet, men stort sett så var jeg så opphengt i filmen at jeg glemte snopet!
Skulle ønske jeg likte popkorn, så hadde ikke valget vært så vanskelig [emoji6]
Lov å kose seg iblant selv om det er en ukedag søta[emoji106][emoji4] Ikke verst å la stratosen være da, kred for den[emoji7] Er ikke spes fan av popcorn jeg heller så de få gangene jeg er på kino så unner jeg meg noe godt [emoji106][emoji16]
 
Ned 1,6 kg denne uken :D
Masse turgåing og sunne lette middager. Veldig fornøyd, har fortsatt mye å ts av nemlig ;)
 
Back
Topp