Sunn og aktiv hverdag

Jeg har gått en times tur i skogen i dag også. Hadde egentlig tenkt å bare ta den lille ruta (30 min), men skogen frister så veldig når jeg først er der [emoji5][emoji268][emoji263][emoji261][emoji268][emoji271] Veldig fornøyd
Er så digg å gå på sti i skog og mark, er noe helt eget og av og til så får man en skikkelig lang tur når man er godt igang[emoji16][emoji4][emoji106]
 
Her ble den en god tur på 1 time og 50 minutter idag[emoji7] Er så heldig å ha tursti langs Nidelven i nærheten av der jeg bor så den blir flittig brukt[emoji16][emoji269][emoji268] Litt skog og elv er digg[emoji108] Helt utslitt etterpå, men så lenge jeg kommer meg ut en tur per dag så er jeg fornøyd [emoji4][emoji169]

Shit! Så bra! [emoji3]

Høres ut som ett deilig sted å gåtur [emoji92][emoji268]
Jeg tenker at det viktigste er å komme seg ut, og så går man så lenge man orker, da har du hvertfall prøvd. Og ofte da så går man plutselig lenger enn man hadde planlagt og da skal man kunne være veldig fornøyd med seg selv [emoji1376][emoji5]

Jeg må ut selv nå jeg... dørstokkmila er litt røff i dag, men du gav meg motivasjon [emoji6]
 
Her ble den en god tur på 1 time og 50 minutter idag[emoji7] Er så heldig å ha tursti langs Nidelven i nærheten av der jeg bor så den blir flittig brukt[emoji16][emoji269][emoji268] Litt skog og elv er digg[emoji108] Helt utslitt etterpå, men så lenge jeg kommer meg ut en tur per dag så er jeg fornøyd [emoji4][emoji169]
Shit, du er flink altså!! [emoji16][emoji16]
 
Ble en rask 3km runde på meg i dag, og kjenner jeg er skikkelig sliten. Skal ikke utfordre kroppen nå som eggene er poppeklare.
 
Ble en rask 3km runde på meg i dag, og kjenner jeg er skikkelig sliten. Skal ikke utfordre kroppen nå som eggene er poppeklare.
3 km holder nå rett før uttak ja[emoji106][emoji108] Ikke verst å komme seg ut på tur nå[emoji106][emoji16] Jeg var helt stinn sist rett før uttak jeg [emoji23] så idag kan du være godt fornøyd ja[emoji106][emoji106]
 
Valgte en tur på mølla fremfor å spise noe usunt nå, jeg var veldig fysen, men hadde heldigvis ikke noe i hus. Nå er suget borte og samvittigheten på topp :)
Flinka [emoji106][emoji106][emoji108][emoji9] Er så godt når man greier å unngå søtsuget [emoji7]
 
Hiver meg med her :) har nettopp tatt 20 min rask gange med stigning på mølla. Ut på tur med hunden i 9 tiden.
Så flink[emoji106][emoji4] Godt jobba og med tur i kveld i tillegg så blir det jo knall dette[emoji16]
 
3 km holder nå rett før uttak ja[emoji106][emoji108] Ikke verst å komme seg ut på tur nå[emoji106][emoji16] Jeg var helt stinn sist rett før uttak jeg [emoji23] så idag kan du være godt fornøyd ja[emoji106][emoji106]

Hihi! [emoji6] takk!! Jeg er jo faktisk heldig som føler meg så bra som jeg gjør med så mye poppeklare egg inni her.
Apropos! [emoji3] 30 min til jeg skal ta el-sprøyta!!
 
Hiver meg med her :) har nettopp tatt 20 min rask gange med stigning på mølla. Ut på tur med hunden i 9 tiden.

Velkommen! Godt jobba! [emoji847] kjekt med hund, skulle ønske jeg også hadde det. Da får man liksom en ekstra push [emoji6][emoji1360]
 
Valgte en tur på mølla fremfor å spise noe usunt nå, jeg var veldig fysen, men hadde heldigvis ikke noe i hus. Nå er suget borte og samvittigheten på topp :)

Herlig!! [emoji3] Skikkelig imponerende at du overvant søtsuget!! Og trening attpåtil! Klapp på skulderen til deg [emoji1380][emoji92]
 
Tusen takk :) du er kjempeflink du også som er i aktivitet på tross av dårlig form:love7
Takk takk [emoji9][emoji169]Dørstokkmila er heavy enkelte dager her, men heldigvis sta nok sånn at hormonene ikke får vinne [emoji4] Har veldig fokus på kostholdet nå og det hjelper litt på energinivået [emoji106][emoji108]
 
Hihi! [emoji6] takk!! Jeg er jo faktisk heldig som føler meg så bra som jeg gjør med så mye poppeklare egg inni her.
Apropos! [emoji3] 30 min til jeg skal ta el-sprøyta!!
Siste hormonsprøyte på lenge[emoji7][emoji7][emoji7] Håper du ikke skal sette flere sprøyter før søskenforsøk nå[emoji169][emoji169][emoji169][emoji169]
 
Siste hormonsprøyte på lenge[emoji7][emoji7][emoji7] Håper du ikke skal sette flere sprøyter før søskenforsøk nå[emoji169][emoji169][emoji169][emoji169]

Tusen takk snuppa [emoji8] Håper du har rett! [emoji171]
 
Fikk til en times tur i skogen idag, i pøsregn, og sludd [emoji21]
Hadde på slutten en hund som var drittlei - om blikk kunne drepe hadde jeg vært død nå [emoji23]
 
Fikk til en times tur i skogen idag, i pøsregn, og sludd [emoji21]
Hadde på slutten en hund som var drittlei - om blikk kunne drepe hadde jeg vært død nå [emoji23]

Haha! Ser for meg blikket til bikkja [emoji12]
Men så fantastisk bra innsats da! Det er på de våte, kalde dagene at man kan være ekstra stolt for å ha gått ut [emoji5][emoji1360]
 
Haha! Ser for meg blikket til bikkja [emoji12]
Men så fantastisk bra innsats da! Det er på de våte, kalde dagene at man kan være ekstra stolt for å ha gått ut [emoji5][emoji1360]
Ja det var godt å komme seg ut, selv om det var kaldt å surt. Heldigvis finere vær idag [emoji106][emoji4]
Og bikkja fikk sin hevn...
RIP trusa mi:
7787e841c440dd3fceb53537cdeac8b2.jpg
 
Ja det var godt å komme seg ut, selv om det var kaldt å surt. Heldigvis finere vær idag [emoji106][emoji4]
Og bikkja fikk sin hevn...
RIP trusa mi:
7787e841c440dd3fceb53537cdeac8b2.jpg
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
 
Back
Topp