Sunn og aktiv hverdag

Ja det var godt å komme seg ut, selv om det var kaldt å surt. Heldigvis finere vær idag [emoji106][emoji4]
Og bikkja fikk sin hevn...
RIP trusa mi:
7787e841c440dd3fceb53537cdeac8b2.jpg

Såpass ja! [emoji15] Da har du lært [emoji12] Hehe!

Får spare de lange turene til solskinnsdager [emoji41][emoji295]️
 
Ja det var godt å komme seg ut, selv om det var kaldt å surt. Heldigvis finere vær idag [emoji106][emoji4]
Og bikkja fikk sin hevn...
RIP trusa mi:
7787e841c440dd3fceb53537cdeac8b2.jpg

Haha :hilarious:
 
Fikk trødd inn 5 turer forrige uke, håper på det samme denne uka hvertfall. Tok oss en pause på mandag men gikk en god tur i går. Møtte på noen snålinger på turen da, to grevlinger som løp innimellom husveggene. Den første løp bort fra oss og jeg trodde det var ei rimelig tjukk katt, men neida. Når den kom tilbake, i fullt firsprang, og da så jeg at det var en grevling! Jeg reagerer som jeg bruker, nemlig å stå å le og klappe som en 5åring i vill begestring. Den første grevlingen snudde ca 1m foran meg og sprang tilbake igjen for å hente kompisen. Da løp de av veien å ned mellom husene. Skulle så ønske jeg hadde kameraet klart, for har til nå bare sett grevling i mer stilleliggende tilstand på veiskulderen :S

Koffeinet er greit å holde i sjakk nå, men maten går det heller dårlig med. Blir jo en bottomless pit når jeg har mensen, så det å spise så sjeldent som 3 timer er nesten tortur for min del. Er vant til å spise hver andre time, men kunne gjerne ha spist oftere :D
 
Så flinke dere er! Her har jeg rukket å gå to turer i dag, rett over 20000 skritt. Fornøyd med egen innsats.
 
Her ble det en tur på 6 km idag[emoji106][emoji106][emoji268] snøen lava ned så fikk opp pulsen ganske bra idag, litt fordi det var tungt å gå m snø til anklene og litt fordi jeg gikk fort for å ikke fryse[emoji23][emoji106]
 
I dag har det ikke blitt tid til tur. Men har alikevel nåd målet om 10 000 steg. Så har ikke sitter på latsiden [emoji6]
Hverdagsaktiviteten er viktig den, og med 10 000 skritt er du godt innafor da [emoji4][emoji106] Godt jobba
 
Så flinke dere er! Her har jeg rukket å gå to turer i dag, rett over 20000 skritt. Fornøyd med egen innsats.
All grunn til å være fornøyd med egen innsats[emoji106][emoji1] Godt jobba[emoji16]
 
Nettopp ferdig med 20 løpe program på mølla. Å ha den mølla hjemme er den beste investeringen jeg har gjort :) Fantastisk godt å gå ned der å ta en løpetur før middagen.
Så herlig med mølle hjem da[emoji7][emoji7] Digg å få tatt treningsøkta hjemme [emoji16]
 
Så flinke dere har vært!! [emoji1376][emoji3]
Jeg gikk ikkke tur i går eller i dag, men har en god unnskyldning- uttak. Skal begynne å bevege meg mer igjen når jeg er blitt ruger [emoji6] fikk beskjed om å ikke overdrive, så blir bare lette turer
 
Så flinke dere har vært!! [emoji1376][emoji3]
Jeg gikk ikkke tur i går eller i dag, men har en god unnskyldning- uttak. Skal begynne å bevege meg mer igjen når jeg er blitt ruger [emoji6] fikk beskjed om å ikke overdrive, så blir bare lette turer
Uttak er god nok unnskyldning for å ikke ut på tur altså [emoji10][emoji10][emoji106][emoji16] Blir greit med noen lette turer i rugeukene nå[emoji171][emoji171] Vikti å ikke overdrive ja, men turer i behagelig tempo er godt for kroppen og blodsirkulasjonen [emoji169]
 
Her ble det en god tur i raskt tempo på en time idag[emoji106][emoji16] Ser at pulsen har ligget stort sett på cardio og ca 10 min på Peak så er godt fornøyd med det med tanke på formen[emoji4]

Nå skal det bli godt med en kopp te, sofa og strikketøy [emoji169][emoji7] Og jeg tar helg med god samvittighet [emoji4] Vi har plan om å gå til sentrum i mårra, vi pleier å gå til byen på lørdager og ta bussen hjem igjen[emoji16]
 
Her ble det en god tur i raskt tempo på en time idag[emoji106][emoji16] Ser at pulsen har ligget stort sett på cardio og ca 10 min på Peak så er godt fornøyd med det med tanke på formen[emoji4]

Nå skal det bli godt med en kopp te, sofa og strikketøy [emoji169][emoji7] Og jeg tar helg med god samvittighet [emoji4] Vi har plan om å gå til sentrum i mårra, vi pleier å gå til byen på lørdager og ta bussen hjem igjen[emoji16]

Godt jobba! [emoji1376][emoji3]
Kos i sofaen høres bra ut [emoji6] det skal nok jeg snart også.

Jeg gikk også en times tur i dag, men dog ikke spesielt høyt tempo. Fornøyd med å komme meg ut i sola og puste inn frisk luft [emoji295]️

Hvor langt er det å gå til sentrum? Kjempesmart måte å få beveget seg litt [emoji5][emoji1360]

Ha en god ettermiddag og kveld [emoji8]
 
Godt jobba! [emoji1376][emoji3]
Kos i sofaen høres bra ut [emoji6] det skal nok jeg snart også.

Jeg gikk også en times tur i dag, men dog ikke spesielt høyt tempo. Fornøyd med å komme meg ut i sola og puste inn frisk luft [emoji295]️

Hvor langt er det å gå til sentrum? Kjempesmart måte å få beveget seg litt [emoji5][emoji1360]

Ha en god ettermiddag og kveld [emoji8]
Det tar bare 30 min til sentrum så det er en fin tur[emoji106][emoji4] Jeg kan gå på 20 min hvis jeg går kjapt, men på lørdagene tar vi det som en spasertur så da tar det 30 min ca[emoji4] Da kan man gå på café med god samvittighet etterpå [emoji23] jeg spiser ikke sukker, men mannen tar gjerne et kakestykke til kaffen[emoji16] Jeg skeier da ut m en café latte somregel[emoji16]

En times tur dagen etter uttak er kjempebra, godt jobba[emoji169][emoji169] Du er rå[emoji10] Nå kan du nyte resten av kvelden og slappe av med kos i sofaen [emoji106]
 
3 gode treningsøkter gjennomført denne uken:) sunt kosthold og ingen utskeielser kvalifiserer til god rødvin og litt sjokolade i kveld #fredagskveldtradisjon#

Kjenner at humøret nyter godt av en sunn og aktiv uke! Føler meg fit for fight! (Fight = ivf)

God helg sprekiser!
 
3 gode treningsøkter gjennomført denne uken:) sunt kosthold og ingen utskeielser kvalifiserer til god rødvin og litt sjokolade i kveld #fredagskveldtradisjon#

Kjenner at humøret nyter godt av en sunn og aktiv uke! Føler meg fit for fight! (Fight = ivf)

God helg sprekiser!
Bra jobba[emoji106][emoji122] kvalifiserer til rødvin og litt sjokolade i kveld ja[emoji16] Nyt m god samvittighet du[emoji169] God helg
 
I dag er jeg super fornøyd med egen innsats! Ble en topptur til en av de små fjellknausene her hjemme sammen med mamma. 1,5 times tur. Så i kveld ble det 3km joggetur.
Takk til Avocado som tipset om slankekrigen - super motivasjon for å få kommet i form igjen! [emoji4]
 
I dag er jeg super fornøyd med egen innsats! Ble en topptur til en av de små fjellknausene her hjemme sammen med mamma. 1,5 times tur. Så i kveld ble det 3km joggetur.
Takk til Avocado som tipset om slankekrigen - super motivasjon for å få kommet i form igjen! [emoji4]

Flinkis!!! :D
Gøy med slankekrigen. Jeg klarer å skjerpe meg på snop når det står poeng på spill og laget kan nyte godt av mitt avhold ;)
Bare leit at du er på et annet lag enn meg, så du er jo "fienden" nå :p
Haha, neida!! Ønsker deg lykke til! :)

Her har det også blitt en bra og aktiv helg! Topptur her også pluss flere lengre fotturer. Endelig er jeg bedre i ribbeinet og kan øke på med mosjon :D
 
Hadde innsett i går, så da ble det bare en lat dag på sofaen og spillkveld med sjokolade-is og snop på kvelden [emoji87] (med to gravide venninner og mennene dems... så det var gøy [emoji849])

I dag gikk jeg en times tur i skogen [emoji268][emoji295]️ og kjente det var godt for sjela å kjenne sola i ansiktet og luft i lungene, mens utover dagen har vi bare latet oss på sofaen og spist vafler.. [emoji15]

I morgen er jeg tilbake på sunt mat-regime [emoji6][emoji1360] turer skal jeg også gå, men sliter meg ikke ut.
 
Back
Topp