Strikkeklubben

Ser ser det er begynt på en til strikketråd. Koseligere hvis vi får alt samlet på ett sted syns jeg [emoji5] heia strikking[emoji177][emoji4]
 
Jeg strikker klompelompe sitt byssanlullteppe :)
 
Vis vedlegget 250416 Begynte på Mor Signes babyteppe i naturhvitt som på bildet etter at alt så fint ut på TUL :happy:
Dette bestilte jeg garn til i dag. Så ikke før etterpå at det er en slags bord rundt kanten... er det en heklekant? Jeg er relativt fersk strikker... eller, har strikket i tre år, men synes ofte den enkle er det beste, så har liksom ikke brydd meg så mye med fletter, hullstrikk og mønster enda.
 
Ser ser det er begynt på en til strikketråd. Koseligere hvis vi får alt samlet på ett sted syns jeg [emoji5] heia strikking[emoji177][emoji4]
Ja, det var jeg som ikke så/hadde glemt denne tråden. Moderator låser den nye tråden, så forsvinner den bakover i rekken etterhvert.
 
Jeg har så mange strikkeprosjekter på gang at jeg blir småstressa for om jeg rekker å strikke noe til lille i magen før den er født:joyful:
Planen er ihvertfall å strikke Ellens hentesett og lillebrors romper fra Petiteknit før fødselen:)
 
Ååå så jeg gleder meg til å ha tid til å strikke igjen [emoji173]️
 
Ja, ikke sant? Jeg slo til og var litt crazy og bestilte «høstgul» til den jeg. Så får jeg supplere med søte eller tøffe knapper.

Det kommer til å bli kjempefint[emoji7]
 
Jeg har så mange strikkeprosjekter på gang at jeg blir småstressa for om jeg rekker å strikke noe til lille i magen før den er født:joyful:
Planen er ihvertfall å strikke Ellens hentesett og lillebrors romper fra Petiteknit før fødselen:)
Begge de er så fine! Og lillebrors romper strikker du på null komma niks - lover! :D
 
Begge de er så fine! Og lillebrors romper strikker du på null komma niks - lover! :D

Ja, de er kjempefine! Holder på med ingen dikkedarer-cardigan til meg selv (i tillegg til 5 andre prosjekter..:joyful:) Petiteknit har så mye fint:)
 
Ja, de er kjempefine! Holder på med ingen dikkedarer-cardigan til meg selv (i tillegg til 5 andre prosjekter..:joyful:) Petiteknit har så mye fint:)
Åhh, Jeg har ikke motet meg opp til å begynne på en enda, men jeg SKAL strikke meg en! Har ikke funnet den ideelle fargekomboen enda heller ;p
 
Åhh, Jeg har ikke motet meg opp til å begynne på en enda, men jeg SKAL strikke meg en! Har ikke funnet den ideelle fargekomboen enda heller ;p
Jeg sleit også med hvilken farge og garn jeg skulle bruke. Ville ha mørkegrå, men endte opp med mørkeblå/jeansblå i kombo, blir ikke så aller værst:)
 
Hva slags pinner strikker dere Mor Signes babyteppe med?
 
IMG_7101.JPG

Har strikket ett par strømper uten hæl. De bli gitt bort i barselgave, men skal strikke flere til babyn min. Syns de er helt fantastiske [emoji4]
 
Back
Topp