Skravletråden for mars-gjengen

Satser på å komme meg ut å få handlet det som trengs i fødebagen i dag!
34+2
 
Den følelsen når minste dattera på 5 år kommer stormende inn i dag tidlig å er helt i hundre: «mamma,pappa jeg drømte i natt at mamma fikk babyen og at det var gutt [emoji171] hu var helt i ekstase [emoji16][emoji171] å hun ønsker seg egentlig en søster [emoji23] kanskje magefølelsen min på gutt stemmer?[emoji848] [emoji16]
 
Alle sier at baby absolutt hører forskjell på stemmer i magen, så ikke hør på din mann eller svigermor aicelaon. Du gjør helt rett i å snakke til babis :)

Ja jeg sier til faren at når han sier slikt så blir baby definitivt mammagutt ;), og han som håper på en pappadalt hehe. Jeg prater masse med lillingen og stryker der han beveger seg, da blir han jo vant til meg. Oppfordrer far til å gjøre det samme, men både han og svigermor har mer «klinisk» forhold til ufødte barn desverre . Mener de ikke har beviste tanker ennå feks :nailbiting: noe jeg er helt sikkert på at de har, babyer er unike vesen :love017 ofte når jeg klemmer med to fingre på magen, sparker babyen etter der jeg dytter :D så klart de er beviste selvom de lever i en hemmelig mageverden
 
Ja jeg sier til faren at når han sier slikt så blir baby definitivt mammagutt ;), og han som håper på en pappadalt hehe. Jeg prater masse med lillingen og stryker der han beveger seg, da blir han jo vant til meg. Oppfordrer far til å gjøre det samme, men både han og svigermor har mer «klinisk» forhold til ufødte barn desverre . Mener de ikke har beviste tanker ennå feks :nailbiting: noe jeg er helt sikkert på at de har, babyer er unike vesen :love017 ofte når jeg klemmer med to fingre på magen, sparker babyen etter der jeg dytter :D så klart de er beviste selvom de lever i en hemmelig mageverden
Enig med deg! Jeg merker stor forskjell på hvordan denne babyen er i magen og hvordan storesøster var. Man ser personlighet allerede nå [emoji6]
 
Man merker utholdenheten ikke er som før da. Er så mye jeg vil få gjort :wideyed: i dag skullle jeg handle, sette en brøddeig, vaske klær, stable bøker fra esker i boden over i bokhyllene vi monterte i går, rydde i boden.

Vel etter butikken og en runde med klesvask er jeg allerede tom for energi :laughing002 nå ligger jeg utstrakt i sofaen med beina høyt :wacky: Huff hvordan skal dette gå. Vil og skal ha et hus i orden til baby komme
 
Anbefaler å se Sigrid blir mamma om dere har Sumo :) får masse info om fødsel og tiden etterpå :)
 
Bah. Kjøpte en omslagsbody på Cubus, men det mangler en knapp inni.. Og det oppdaget jeg første når bodyen er vasket. Håper jeg får bytta den likevel.
 
C16123D5-D1C3-446A-8BAE-5EB29F4500AB.jpeg
Ja da har man vasket trekket til babystolen og den ble så fresh og fin atte :D klar for en liten gutt snart.
Ellers går denne dagen til husarbeid. Foreldrene mine komme på besøk fra nord:) Men så høygravid, øm og sliten man er blir det bare halvtimes økter med ordning før man må sette seg ned å slappe av en stund:wtf:

Hva gjør dere i dag :)?
 
I morgen skal jeg til akupunktur for første gang i mitt liv.
Hendene mine har begynt å dovne bort, hørte akupunktur har effekt så jeg krysser fingrene!
 
Er så sløv i dag. Helt utslitt. Bare ligget på sofaen og spist dårlig mat.
 
Jeg er så sinnsykt fysen på alt som er godt om dagen, får litt dårlig samvittighet overfor baby å spise usunt midt i uka! Da er det veldig godt å lese her inne at jeg ikke er aleine om det :):)
 
Har termin 11. mars, men siden jeg har to jenter i magen, blir jeg visst igangsatt i morgen. Da er jeg 36+5.. skrekkblandet fryd merker jeg, at til helga er jeg ikke 1 barnsmor men 3 barnsmor!!

Lykke til! Dette kommer du til å klare kjempefint [emoji4] heier på deg [emoji173]️
 
Har termin 11. mars, men siden jeg har to jenter i magen, blir jeg visst igangsatt i morgen. Da er jeg 36+5.. skrekkblandet fryd merker jeg, at til helga er jeg ikke 1 barnsmor men 3 barnsmor!!

Lykke til med siste innspurt [emoji16][emoji171]
 
Jeg er så sinnsykt fysen på alt som er godt om dagen, får litt dårlig samvittighet overfor baby å spise usunt midt i uka! Da er det veldig godt å lese her inne at jeg ikke er aleine om det :):)

Du er definitivt ikke alene om det nei!! Drømmer om is... Hele dagen.. Og natta... [emoji28]
 
Har termin 11. mars, men siden jeg har to jenter i magen, blir jeg visst igangsatt i morgen. Da er jeg 36+5.. skrekkblandet fryd merker jeg, at til helga er jeg ikke 1 barnsmor men 3 barnsmor!!

Lykke til
 
Back
Topp