Skravletråden for mars-gjengen

Jeg har endelig husket på å be om terminbekreftelde til foreldrepengesøknaden min, så nå skal jeg få søkt... Skal den ettersendes eller scannes og vedlegges søknaden? Er det noe annet jeg må ha klart når jeg søker annet enn oppstartsdato, % og fordeling mor/far?
Holder med å ta bilde med mobilen og legge ved søknaden
 
Skal på vekstestimering i dag... veldig spent!
 
Det enkleste er å legge den med som vedlegg når du fyller ut søknaden, ellers kan du ettersende deb innen 14 dager. Du trenger også bekreftelse på lønn og evt. ferie fra arb.giver. Du kan krysse av for at arb.giver sender inn det.
Tusen takk!
 
Noen som har handla lekegrind,og kam anbefale en?litt usikker om jeg skal ha en som kan legges sammen(ta med), tre eller en stål som kan brukes til beskyttelse senere [emoji848]å hvilken størrelse som er best.....
 
Noen som har handla lekegrind,og kam anbefale en?litt usikker om jeg skal ha en som kan legges sammen(ta med), tre eller en stål som kan brukes til beskyttelse senere [emoji848]å hvilken størrelse som er best.....

Jeg har hatt før. 1 * 1 m er fint om du har plass. Ville hatt i tre, med to eller tre høyder. Vurder med hjul hvis du tror det er praktisk å kunne flytte den.
 
Jeg har hatt før. 1 * 1 m er fint om du har plass. Ville hatt i tre, med to eller tre høyder. Vurder med hjul hvis du tror det er praktisk å kunne flytte den.

Takk for svar [emoji16] hjul er kanskje ikke dumt nei,så kan man trille med seg ut på kjøkkenet så man kan følge med [emoji56]
 
Jeg har hatt første dag i permisjon i dag, men har jo vært sykmeldt siden slutten av november, så merket ikke akkurat noen stor forskjell... har dessuten hatt mini på 1,5 hjemme også da han har hatt høy feber i noen dager
 
Siste arbeidsdag for meg også i dag, kjempe deilig! Har være gradvis sjukemeldt, men kjenner likevel at det blir veldig godt å bare ha fokus på det som skjer fremover :) Var også på ul for å sjekke morkakeplassering i dag, den har ligget foran hele tiden. Måtte ta innvendig ul for å se hvor den stoppa, og fikk grønt lys for vanlig fødsel :)
 
Jeg har vinterferie, men var hos legen i dag og det blir 100% sykemelding etter ferien for jeg er i alt for dårlig form til å jobbe. Blir 100% sykemeldt rett over en uke før permisjonen begynner så jeg er i grunn fornøyd med at jeg har klart å jobbe så lenge. I dag var jeg på handletur og skulle prøve å få tak i sengetøy og div. til baby. Måtte gå fra benk til benk å sette meg fordi jeg hadde så mange kynnere. Kjente det var helt rett å ikke skulle jobbe mer. [emoji4]

I dag er det forøvrig bare en uke til vår måned begynner !! [emoji16][emoji1319]
 
Noen som har handla lekegrind,og kam anbefale en?litt usikker om jeg skal ha en som kan legges sammen(ta med), tre eller en stål som kan brukes til beskyttelse senere [emoji848]å hvilken størrelse som er best.....
Er du sikker på du trenger den? Jeg er glad mine besteforeldre er av ingen ting skal kastes generasjonen. Så de hadde tatt vare på den jeg hadde som liten. For mine to har ikke brukt den. Med nr 1 ble den en stund brukt som lekekasse. Når nr 2 kom klatret 2 åringen bare oppi. Mulig jeg trenger den nå siden nr 2 bare er 14 mnd. Men så var det denne 3 åringen da [emoji12] De har heller ikke trivdes oppi den. Og de fleste jeg vet om som har brukt, har hatt slike med port. Som du ev kan bruke som peis/ trappe grind. Og da med porten åpen så de kan krype/rulle seg ut.

Jeg bruker heller tepper/matter å legge de på. Bæretøy, vippestol enten på gulvet eller festet på Stokke stolen (newborn sete/vippestol)
 
Hjemme med syk 3-åring igjen [emoji20] vært syk fra søndag, frisk igår (fridag fra bhg ofc) så fikk jeg tlf etter 1,5t i bhg idag. På an igjen.. håper han blir frisk snart altså [emoji170]
 
Blir stadig overasket over hvor mye den forbanna symfysen kan verke, og hvor mye det lille område i bekken kan plage [emoji35]
Ta på sko- vondt
Stå på et ben - vondt
Gå tur- også vondt [emoji849]
Komme seg ut av senga eller sofaen - vondt

Flere her som har vondt i symfysen?

Ellers skal jeg en fødselslege i dag, som nå er gynekolog, for en ekstra ultralyd. Jeg er for frisk gravid til å få ekstra skjekker fra jordmor eller fødeavdelingen. Så jeg har tatt meg noen ekstra kontroller hos han innimellom for egen indre ro. Moderne ultralyd apparat og han vet jo hva han gjør [emoji4] koster bare 80kr, men gir meg mye ro og nytte
 
Hjemme med syk 3-åring igjen [emoji20] vært syk fra søndag, frisk igår (fridag fra bhg ofc) så fikk jeg tlf etter 1,5t i bhg idag. På an igjen.. håper han blir frisk snart altså [emoji170]

Hatt han på 1,5 hjemme i 3 dager nå, heldigvis ingen telefon fra barnehagen enn så lenge, så du har full sympati herfra
 
Og der kom telefonen fra barnehagen...
 
Hatt han på 1,5 hjemme i 3 dager nå, heldigvis ingen telefon fra barnehagen enn så lenge, så du har full sympati herfra


Og der kom telefonen fra barnehagen...

Nei huff, på an igjen hos dere også ja [emoji20] god bedring [emoji170]

Her har mini sovet fra kl 10-13.30, vært våken 1t og nå sovnet han igjen [emoji20]

det jeg er mest redd for er at dette krasjer med fødsel. Har ikke lyst å ha barnevakt på syke barn [emoji20]
 
Nei huff, på an igjen hos dere også ja [emoji20] god bedring [emoji170]

Her har mini sovet fra kl 10-13.30, vært våken 1t og nå sovnet han igjen [emoji20]

det jeg er mest redd for er at dette krasjer med fødsel. Har ikke lyst å ha barnevakt på syke barn [emoji20]

Håper fødsel holder seg unna i alle fall til mini er frisk.
Nå var det en runde oppkast sannsynligvis pga antibiotika eller overstimulans, men uansett hjemme i morgen også.
 
Her er 3 åringen hjemme på andre dag. Hoster mye på natten, men har egentlig vært i fin form på dagen. Tenkte egentlig han sikkert var god til å gå i bhg i morgen, men nå klagde han på øreverk så det er ikke sikkert [emoji53]Håper han blir bedre for det er skidag som jeg vil at han skal få være med på.
 
Back
Topp