Skravletråden for mars-gjengen

Noen fler som har begynt å få melk/væske ut av brystene?[emoji848] synes d er litt tidlig,men er kanskje ikke det[emoji848]

Med første så hadde jeg det fra ca uke 20, så nei ikke ekstremt tidlig
 
Noen fler som har begynt å få melk/væske ut av brystene?[emoji848] synes d er litt tidlig,men er kanskje ikke det[emoji848]

Joda, jeg er førstegangs og har, kanskje siden uke 25, hatt litt væske som kommer ut i tide og utide, blankt, kan nesten se ut som sukkerlake. Ikke mye hver gang, men nok til at det blir en liten flekk i bhen. Testet også et grep for håndmelking på brystet her en kveld og der piplet det ut en minidråpe med gul råmelk. Så tydelig at noe skjer inni der;) Tenker det bare er positivt!
 
Flere som har begynt å låne klær fra samboern deres :D? Stakkars min, får ikke ha klærne sine i fred. Raider skaper hans etter gode joggebukser og store t sjorter. Jeg bruker også ennav han ytterjakker nå :angelic:
Han er noe smalere enn meg så ikke mye å låne der [emoji14]
 
Noen fler som har begynt å få melk/væske ut av brystene?[emoji848] synes d er litt tidlig,men er kanskje ikke det[emoji848]
Med en på gutt på 13 mnd som sluttet å ville ha papp mnd før jeg ble gravid, har de ikke blitt tørrlagt helt. Så vanskelig å si. Husker ikke når det kom med nr 1. Med nr 2 tror jeg det kom i uke 30. Men der var det ikke mange mnd de var helt tørrlagt heller. Selv om det er 2 år og 2 mnd mellom de.
 
Har fosteret festet seg enda? Her har den det (5 uker igjen) og det har blitt så smertefullt rett ovenfor underlivet og vanskelig å bevege meg [emoji58] håper den vil ut en stund før tiden!
 
Har fosteret festet seg enda? Her har den det (5 uker igjen) og det har blitt så smertefullt rett ovenfor underlivet og vanskelig å bevege meg [emoji58] håper den vil ut en stund før tiden!

Har snudd seg,men han sa ikke noe om at hodet var festet enda...skal på kontroll igjen 1.,så får spørre da[emoji56] vil vente så nærme termin som mulig,så håper h*n holder seg inne,likevel det kjennes ut som h*n titter ut innimellom [emoji23]
 
Flere som har begynt å låne klær fra samboern deres :D? Stakkars min, får ikke ha klærne sine i fred. Raider skaper hans etter gode joggebukser og store t sjorter. Jeg bruker også ennav han ytterjakker nå :angelic:
Ikke fra samboer, men fikk mamma til å komme med flere fleecegensere til meg. Deilig med noe som ikke strammer så fælt!
 
Han er noe smalere enn meg så ikke mye å låne der
emoji14.png
Mannen min bruker ikke joggebukse eller gensere..! så ikke hatt no å kapre :/ levd hovedsaklig på noen sett hm mammatskjorter, og to mammabukser, samt en kosebukse jeg hadde fra før som har blitt slitt ut nå [emoji28]

Haha er vist bare jeg som er «heldig» å ha en litt stor samboer :laughing002 Han savner klærne sine da, jeg sier han får de tilbake i mars
 
Hva gjør dere i dag da medgravide:happy: ?

Jeg har fri (Sykemelding dag) og har spist en god frokost. Natten ble brukt på å klø og klø, skjønner ikke hvorfor kroppen skal klø slik :laughing002:wtf:

Nå slapper jeg av i godstolen og kjenner babyen sine små spark :) Kjenner intens kjærlighet. Hadde aldri trodd jeg kunne elske noen man ikke har møtt, så høyt :love7 denne lille betyr då mye for meg.

Senere i dag skal jeg og samboer på fødselsforberedende samtale:) blir spennende.
 
Hva gjør dere i dag da medgravide:happy: ?

Jeg har fri (Sykemelding dag) og har spist en god frokost. Natten ble brukt på å klø og klø, skjønner ikke hvorfor kroppen skal klø slik :laughing002:wtf:

Nå slapper jeg av i godstolen og kjenner babyen sine små spark :) Kjenner intens kjærlighet. Hadde aldri trodd jeg kunne elske noen man ikke har møtt, så høyt :love7 denne lille betyr då mye for meg.

Senere i dag skal jeg og samboer på fødselsforberedende samtale:) blir spennende.
Jeg har ingen planer i dag.
6 åringen kommer hjem fra skolen i 14 tiden, og da er vi to alene. Så da får vi se hva vi finner på! :)
 
Hva gjør dere i dag da medgravide:happy: ?

Jeg har fri (Sykemelding dag) og har spist en god frokost. Natten ble brukt på å klø og klø, skjønner ikke hvorfor kroppen skal klø slik :laughing002:wtf:

Nå slapper jeg av i godstolen og kjenner babyen sine små spark :) Kjenner intens kjærlighet. Hadde aldri trodd jeg kunne elske noen man ikke har møtt, så høyt :love7 denne lille betyr då mye for meg.

Senere i dag skal jeg og samboer på fødselsforberedende samtale:) blir spennende.
Idag ligger jeg fortsatt i sengen og skal endelig prøve å slappe litt av idag,etter flere netter uten søvn og stressende dager..så besøke broren min på sykehuset igjen senere..er så deilig å kunne ligge å kjenne baby sparker og har det bra:) er ganske utrolig hvor glad man blir i baby før den i det hele tatt kommer ut...jeg tenker ofte hvordan det skal bli med en til jeg vil elske like mye som sønnen og gleder meg såå mye til hele opplevelsen vi snart skal igjennom igjen:)
 
Akkurat nå slapper jeg av mens 1 åringen tar seg en hvil, og 3 åringen er med pappaen i fjøsen og fórer kviger og hesten.

Mamma kommer på besøk rundt lunch, så da blir det snikk snakk og kos. Før vi lager hjortesteik til middag [emoji8]
 
Jeg har vært på mammatrening og skal om ikke lenge være med barna på deres trening. Ellers tatt det helt med ro.
 
Back
Topp