Skravletråd :)

Ja, og noe er så slitt at det uansett kun blir til hjemmebruk. ;) Men gleder meg til å bruke det. For jeg føler meg oppblåst allerede og jeg er kun 5+2...
 
Hvor har dere kjøpt mammaklær tidligere? Jeg har funnet mesteparten på HM, og jeg må nok fornye litt fra forrige gang :)
Jeg bestilte meg et lass med mammaklær i dag fra H&M,syntes de har mye fint nå. Får sikkert bruk for de ganske snart, 3 graviditet så regner med jeg blir fort stor :knegg:
 
Jeg bestilte meg et lass med mammaklær i dag fra H&M,syntes de har mye fint nå. Får sikkert bruk for de ganske snart, 3 graviditet så regner med jeg blir fort stor :knegg:
Jeg har også bestilt! Mye finere ting nå enn bare for et par år siden :)
 
ja, det syntes jeg også:) og et stort pluss at det er rimelige klær:D
Sant! Har en del fra før som jeg har lånt bort, men regner med jeg får det tilbake når ungen kommer ut (termin i juni). Godt å ha litt å bytte i :)
 
Sant! Har en del fra før som jeg har lånt bort, men regner med jeg får det tilbake når ungen kommer ut (termin i juni). Godt å ha litt å bytte i :)
kjekt å låne bort da :) jeg hadde masse klær forrige gang som jeg ga til fretex, angrer litt på det nå:smiley-ashamed008
 
kjekt å låne bort da :) jeg hadde masse klær forrige gang som jeg ga til fretex, angrer litt på det nå:smiley-ashamed008
Ser den! Må kanskje ta vare på litt for sikkerhets skyld, selv om jeg ikke tror det blir flere barn etter nå :)
 
Er bare å krysse fingrene for at bekkenløsningen holder seg ok så lenge som mulig da :)

Her håper jeg virkelig at formen er bedre til blåbærsesongen. Fikk ikke plukket i fjor da jeg var høygravid og heller ikke året før der da jeg hadde en liten baby. Hadde tenkt at i år, i år skjer det! Også ble jeg gravid :hilarious:
Krysser fingrene for at du får plukket blåbær denne sesongen da! :D Det er jo såååå koselig OG smaker smashing med norske selvplukka blåbær!! ;)
 
Jeg har tatt vare på de fleste klærne, og forleden dag fikk jeg til og med tilbake noen klær som jeg hadde lånt vekk uten at hun visste at jeg kommer til å trenge de!! :)

Samme her! Lurer på om hun hadde mistanke :p
 
Noen som mistenkter tvillinger? Har følelser ang kjønn? Gjør det ikke selv. Men spennende å høre, og evt hvorfor dere føler det :happy:
 
Noen som mistenkter tvillinger? Har følelser ang kjønn? Gjør det ikke selv. Men spennende å høre, og evt hvorfor dere føler det :happy:

Jeg hadde ikke blitt overrasket i det hele tatt om jeg venter tvillinger - er MANGE tvillinger i både min og samboers familie, blant annet meg selv.
Men samtidig har jeg ikke helt følelsen. Samboer føler det motsatt og har sterk følelse på at det er to inni der. Så vi får se hvem som har rett, pleier som regel å være han..
Blir veldig spennende å se på tidlig ultralyd neste uke!:)
 
Noen som mistenkter tvillinger? Har følelser ang kjønn? Gjør det ikke selv. Men spennende å høre, og evt hvorfor dere føler det :happy:
Jeg kjenner jeg faktisk frykter tvillinger. Hadde vært så typisk oss:p
Vi har jo allerede 4 stk hjemme, det holder med en til:joyful:
Har en følelse på jente denne gangen..
 
Jeg bestilte meg et lass med mammaklær i dag fra H&M,syntes de har mye fint nå. Får sikkert bruk for de ganske snart, 3 graviditet så regner med jeg blir fort stor :knegg:

Jeg fikk raskt mage med nr 3, rundt uke 7-8 fortalte jeg det til Søstern fordi det var så veldig tydelig, og vi skulle på hyttetur sammen. Ville ikke gå rundt i bikini og holde inn magen hele uken :p
Nå er jeg 7 uker og har fått VELDIG mage, superoppblåst:hilarious::hungover: den synes gjennom det meste av klær, så det er jo et mareritt å finne klær å ha på seg om dagen!
 
Jeg hadde ikke blitt overrasket i det hele tatt om jeg venter tvillinger - er MANGE tvillinger i både min og samboers familie, blant annet meg selv.
Men samtidig har jeg ikke helt følelsen. Samboer føler det motsatt og har sterk følelse på at det er to inni der. Så vi får se hvem som har rett, pleier som regel å være han..
Blir veldig spennende å se på tidlig ultralyd neste uke!:)
Har du toeggede tvillinger i din familie? :)
 
Jeg fikk raskt mage med nr 3, rundt uke 7-8 fortalte jeg det til Søstern fordi det var så veldig tydelig, og vi skulle på hyttetur sammen. Ville ikke gå rundt i bikini og holde inn magen hele uken :p
Nå er jeg 7 uker og har fått VELDIG mage, superoppblåst:hilarious::hungover: den synes gjennom det meste av klær, så det er jo et mareritt å finne klær å ha på seg om dagen!
Ja, regner med jeg får stor mage jeg også, har bmi på 19, så skal ikke så mye til før den begynner å vises men gleder meg til magen kommer:rolleyes:
 
Ja, alle er toeggede bortsettfra ett par som er enegget :) Er selv toegget
Åå, men da vet du ;) skal ikke se bort ifra at det kan skje da ;)
 
Back
Topp