Skravletråd :)

Jeg hadde ikke blitt overrasket i det hele tatt om jeg venter tvillinger - er MANGE tvillinger i både min og samboers familie, blant annet meg selv.
Men samtidig har jeg ikke helt følelsen. Samboer føler det motsatt og har sterk følelse på at det er to inni der. Så vi får se hvem som har rett, pleier som regel å være han..
Blir veldig spennende å se på tidlig ultralyd neste uke!:)

Så gøy! Så gøy med ul neste uke!! Hvorfor så tidlig? :)
 
Jeg kjenner jeg faktisk frykter tvillinger. Hadde vært så typisk oss:p
Vi har jo allerede 4 stk hjemme, det holder med en til:joyful:
Har en følelse på jente denne gangen..

Hehe, jeg føler ikke det er tvillinger i magen, har ingen i slekten på noen av oss sin side og ingen ting som tyder på det. Men man vet jo aldri! Begge hadde vært hjertelig velkommen, men jeg vet om en som hadde fått litt noia :p

Hvorfor føler du jente? :)
 
Magen min kom i dag :hilarious: Har nok bmi på rundt 18-20. Så kommer nok uansett raskt, men jeg er så oppblåst nå atte hjelp haha :p jeg ser ut som jeg er 5 mnd på vei omtrent
 
Hehe, jeg føler ikke det er tvillinger i magen, har ingen i slekten på noen av oss sin side og ingen ting som tyder på det. Men man vet jo aldri! Begge hadde vært hjertelig velkommen, men jeg vet om en som hadde fått litt noia :p

Hvorfor føler du jente? :)

Veit ikke helt, jeg har bare følelsen av det :joyful:
Jeg var helt sikker den gangen jeg gikk med ei jente, og også helt sikker på at jeg bar på en gutt sist. Så begge de siste har magefølelsen stemt på.

Men det er fortsatt tidlig å si da, mulig den endrer seg etterhvert :) spiller uansett ingen rolle hva det er, sist var ønsket om en gutt veldig sterkt hos oss av personlige årsaker, men ikke denne gangen ;)
 
Jeg vet det er én, og jeg har skikkelig jentefølelse... blir spennende
 
Så gøy! Så gøy med ul neste uke!! Hvorfor så tidlig? :)

Hadde en spontanabort i starten av april og satt med positiv veldig positiv test tre uker senere. Var hos legen i forbindelse med spontanaborten og da var HcG prøven veldig lav, så sikker på at det er ny graviditet nå.

Men vil bare berolige meg selv og se at alt er som det skal :) er 7+3 når vi skal på ultralyd, så håper på å få se et bankende hjerte da❤️
 
skal på ul om ett par uker :) jeg og jordmor snakket om hcg prøver i dag, men pga alle fridagene nå så fant vi heller ut at jeg kunne bruker disse testene da, selv om den har litt negativ effekt for meg nå (var nemlig ved en slik en jeg merket en sa 12 timer før den kom igang...)

Jeg tok også den testen dæ jeg var 5+2. Hadde fått 2-3 4+2 så forventa jo at den skulle vise 3+. Det gjorde den ikke så jeg ble helt stressa. Tok to til frem til 5+5 tror jeg, like oppgitt. Tok en 6+2 og da fikk jeg 3+:Heartred
Så bare vent noen dager så skal du se det kommer 3+ hos deg også :Heartred
 
Noen som mistenkter tvillinger? Har følelser ang kjønn? Gjør det ikke selv. Men spennende å høre, og evt hvorfor dere føler det :happy:

Tenker av en eller annen grunn at det er en gutt der inne. Vet ikke hvorfor [emoji28] Vårt første barn, og vet at sambo tror jente. Blir spennende å se på fødestua i januar!
 
Hei dere!
18 år her, 19 i sommer. Samboer og forlovet[emoji173] Vi gleder oss veldig til Januar, selv om jeg er veldig ung. Men har alltid vært den voksne og sakt så lenge jeg kan huske at jeg vil bli ung mor. Krysser fingrene for alle at dette går bra

Gratulerer og velkommen hit [emoji4]
 
Noen som mistenkter tvillinger? Har følelser ang kjønn? Gjør det ikke selv. Men spennende å høre, og evt hvorfor dere føler det :happy:

Jeg er helt sikker på at det er en, men denne gangen har jeg ikke følelse i det hele tatt. Sist gang var jeg sikker på at det var en gutt, som vi fikk bekreftet på OUL. [emoji4]
 
Magen min kom i dag :hilarious: Har nok bmi på rundt 18-20. Så kommer nok uansett raskt, men jeg er så oppblåst nå atte hjelp haha :p jeg ser ut som jeg er 5 mnd på vei omtrent
Samme her! Spesielt på kvelden er det umulig å holde inn magen :hilarious:
 
Klarte ikke dy oss, og har nå en etter en fortalt nyheten til hele familien :p

Men, fikk høre at søsteren min og kjæresten pratet til andre om at det var for tidlig å si det, og at det var rart av meg. Så det var litt trist og sårende. Jeg tenker at det kanskje har mer å gjøre med at hun kanskje har lyst på barn nå selv (men de skal vente et år om jeg har forstått det rett). Eller bare at hun syntes det var teit.. Uansett, jeg er så glad for graviditeten at jeg ikke klarte å holde det hemmelig. Så jeg skammes ikke av det. Eneste grunnen til å vente er jo at det kan være ekstra sårt om det skjer noe galt. Så det får være opp til meg.
 
Klarte ikke dy oss, og har nå en etter en fortalt nyheten til hele familien :p

Men, fikk høre at søsteren min og kjæresten pratet til andre om at det var for tidlig å si det, og at det var rart av meg. Så det var litt trist og sårende. Jeg tenker at det kanskje har mer å gjøre med at hun kanskje har lyst på barn nå selv (men de skal vente et år om jeg har forstått det rett). Eller bare at hun syntes det var teit.. Uansett, jeg er så glad for graviditeten at jeg ikke klarte å holde det hemmelig. Så jeg skammes ikke av det. Eneste grunnen til å vente er jo at det kan være ekstra sårt om det skjer noe galt. Så det får være opp til meg.
Så hyggelig!! Vi gleder oss også veldig til å fortelle det, og vi har bestemt oss for å si det når vi har vært på UL i neste uke. Da er vi litt mer sikker på at alt er i orden, og hvis vi mister etter det så syns jeg det er veldig fint at folk vet om det som du sier.

I tillegg så pusser vi opp to hus + en hytte, og det skulle egentlig være min jobb å male veldig mye, men det går jo jammen ta meg ikke nå. Så da blir det litt enklere å be om hjelp/dugnad, håper jeg ;)
 
Back
Topp