Skravletråd :)

Klarte ikke dy oss, og har nå en etter en fortalt nyheten til hele familien :p

Men, fikk høre at søsteren min og kjæresten pratet til andre om at det var for tidlig å si det, og at det var rart av meg. Så det var litt trist og sårende. Jeg tenker at det kanskje har mer å gjøre med at hun kanskje har lyst på barn nå selv (men de skal vente et år om jeg har forstått det rett). Eller bare at hun syntes det var teit.. Uansett, jeg er så glad for graviditeten at jeg ikke klarte å holde det hemmelig. Så jeg skammes ikke av det. Eneste grunnen til å vente er jo at det kan være ekstra sårt om det skjer noe galt. Så det får være opp til meg.
Enig at det var rart å kommentere. Noen er vel litt opphengt i «regelen» at man ikke skal si noe før 12 uker. Men egentlig er det jo fint å ha sagt det til familien også hvis det skulle gå galt, så blir det lettere å dele det. Kan være greit å slippe å gå aleine med det, og fint at familien vet. Men siden det mest sannsynlig går bra, er jo det hyggeligste at dere vil dele gleden:) Ikke bry deg om hva andre tenker!
 
Plutselig oppdaget jeg nedtellingstrådene var under våre leker :p
Greit å følge det forumet på nettleseren da så man ser det fra appen :p
 
Dette svangerskapet er så forskjellig fra det første, så jeg lurer på om det er en liten jente i magen min [emoji7]
 
Plutselig oppdaget jeg nedtellingstrådene var under våre leker :p
Greit å følge det forumet på nettleseren da så man ser det fra appen :p

Ja, jeg måtte søke etter de [emoji15] Hvorfor ligger de der?
 
Samme hos meg :) har en gutt fra før, så det hadde vært koselig [emoji173]️

Ja, det hadde det [emoji173]️ Og denne gangen skal vi ikke vite det på OUL, så det blir spenning helt fram til fødselen [emoji7]
 
Ja, jeg måtte søke etter de [emoji15] Hvorfor ligger de der?
Er vell flyttet av forumansvarlig eller moderator, ser ut som slike ting hørte til under våre leker for det er telletråder :rolleyes:
Jeg ser mer på de som gledes tråder, det å se når andre skal og at tallet går ned over :)
 
Fytti katta... trente i dag. Løp meg en tur i varmen. Aldri har vel 7km vært SÅ langt. Slokna på sofaen etterpå, sov en time. Helt utlada. Puh... fått dårlig kondis av dette svangerskapet, gitt
 
Fytti katta... trente i dag. Løp meg en tur i varmen. Aldri har vel 7km vært SÅ langt. Slokna på sofaen etterpå, sov en time. Helt utlada. Puh... fått dårlig kondis av dette svangerskapet, gitt

Det er veldig bra! [emoji122][emoji122] Bare tanken med å gå fort med disse puppene er skummelt! [emoji23]
 
jeg er her fortsatt forresten, selv om jeg er litt stille av meg :) har blitt sykemeldt 100% nå, regner med jeg blir det i 5 uker til slik at vi er over "det farligste", venter på innkalling til TUL og :) veldig glad for at jeg ble sykemeldt, formen er det ikke noe å si på, den er ektremt fin men både jordmor og legen ville at jeg skulle gjøre minst mulig, så da ble det bare sånn. så får jo de på jobben bare lure... sjefen vet om det da og vet hvorfor lege/jordmor ville ha meg sykemeldt og. noen andre som er sykemeldte?
 
Så glad jeg endelig krøp til korset og fikk ordnet meg sykemelding.
Så nå er jeg 50% sykemeldt i to uker, så venter 3 uker ferie. Satser på å være i fin form igjen til ferien er over slik at jeg faktisk kan begynne å fungere normalt igjen!
Skal jobbe 4 timer om dagen, og det føler jeg at jeg skal klare sånn passe greit. Er som regel etter lunsj formen pleier å dale betraktelig.
 
Back
Topp