Skravletråd :)

Dere da :O skjønner at det ikke er megahipt, men det er jo fascinerende å se på!
Enig i at det er fascinerende å se på! Er jo på en måte en tradisjon også. Har sett siden jeg var liten ;) Har det på i bakgrunnen imens jeg sitter med pc på fanget jeg. ikke alle sanger som er like bra nei :p måtte skru ned lyden innimellom hehe
 
Neh, altfor mye dårlig musikk [emoji23]

Veldig rart det der... så mange bra sanger som blir produsert, men de som melder seg på til mgp er liksom i samme sjanger selv om de er sabla ulike. Er så mye dårlig!
Er vel bare euphoria som har vært i en egen klasse når det gjelder mgp-musikk.

Hadde det på i bakgrunnen i går mens jeg nettshoppet, men så snart jeg var ferdig med det fant jeg ny kanal. Vet ikke hvem som vant engang:joyful:
 
Veldig rart det der... så mange bra sanger som blir produsert, men de som melder seg på til mgp er liksom i samme sjanger selv om de er sabla ulike. Er så mye dårlig!
Er vel bare euphoria som har vært i en egen klasse når det gjelder mgp-musikk.

Hadde det på i bakgrunnen i går mens jeg nettshoppet, men så snart jeg var ferdig med det fant jeg ny kanal. Vet ikke hvem som vant engang:joyful:

Hahah, ja[emoji23]

Jeg gadd ikke en gang å skru på den kanalen[emoji23] i tillegg var jeg så trøtt at jeg la meg i ti-tiden [emoji28][emoji85]
 
Hei dere!

En kollega vil ha meg med på fjelltur på tirsdag. Det er trygt sant? Bare redd det kan bli veldig tungt for meg, er jo ikke i verdens beste form akkuratt... Liker å gå på tur, men har ikke gått denne turen før heller så er liksom litt nervøs :angelic:
 
Hei dere!

En kollega vil ha meg med på fjelltur på tirsdag. Det er trygt sant? Bare redd det kan bli veldig tungt for meg, er jo ikke i verdens beste form akkuratt... Liker å gå på tur, men har ikke gått denne turen før heller så er liksom litt nervøs :angelic:
Helt trygt å gå tur. Det er hvorvidt du orker du må se an. Husk at det alltid er lov til å snu!
 
Hei dere!

En kollega vil ha meg med på fjelltur på tirsdag. Det er trygt sant? Bare redd det kan bli veldig tungt for meg, er jo ikke i verdens beste form akkuratt... Liker å gå på tur, men har ikke gått denne turen før heller så er liksom litt nervøs :angelic:
Jeg var på topptur ganske tidlig i svangerskapet sist, og det er ikke noe i veien for å være aktiv og gjøre slikt. Men du kjenner sine egne begrensninger, så lytt til kroppen og ta det med ro dersom du trenger det. Det blir nok en fin tur :)
 
Hei dere!

En kollega vil ha meg med på fjelltur på tirsdag. Det er trygt sant? Bare redd det kan bli veldig tungt for meg, er jo ikke i verdens beste form akkuratt... Liker å gå på tur, men har ikke gått denne turen før heller så er liksom litt nervøs :angelic:
Jeg går toppturer en til to ganger i uken. Gikk i dag også. En god time opp til toppen i rask gange. Kjente jeg svimla litt en stund, men stopper bare å drikker vann og roer pulsen litt så går det over. Er herlig etterpå [emoji4][emoji172][emoji108]
 
Veldig rart det der... så mange bra sanger som blir produsert, men de som melder seg på til mgp er liksom i samme sjanger selv om de er sabla ulike. Er så mye dårlig!
Er vel bare euphoria som har vært i en egen klasse når det gjelder mgp-musikk.

Hadde det på i bakgrunnen i går mens jeg nettshoppet, men så snart jeg var ferdig med det fant jeg ny kanal. Vet ikke hvem som vant engang:joyful:

Du MÅ sjekke ut vinneren!!!! Sangen i seg selv er kul, men hun dama og det showet :D
 
Veldig rart det der... så mange bra sanger som blir produsert, men de som melder seg på til mgp er liksom i samme sjanger selv om de er sabla ulike. Er så mye dårlig!
Er vel bare euphoria som har vært i en egen klasse når det gjelder mgp-musikk.

Hadde det på i bakgrunnen i går mens jeg nettshoppet, men så snart jeg var ferdig med det fant jeg ny kanal. Vet ikke hvem som vant engang:joyful:

Det ER jo en egen sjanger da :)
 
Jeg var på topptur ganske tidlig i svangerskapet sist, og det er ikke noe i veien for å være aktiv og gjøre slikt. Men du kjenner sine egne begrensninger, så lytt til kroppen og ta det med ro dersom du trenger det. Det blir nok en fin tur :)

Så godt å høre. Prøver jo å være aktiv ellers, men pleier stort sett å gå i skog og mark eller på tursti, bratte fjellturer er ikke hver dag kan du si! :angelic: Tusen takk, håper det!
 
Nå ble jeg også litt inspirert til å få i fjellet [emoji173]️
 
Så sporty dere er! Jeg er så trøtt for tida at en liten trilletur er mer enn nok :p
 
Du MÅ sjekke ut vinneren!!!! Sangen i seg selv er kul, men hun dama og det showet :D
Kidsa fortalte meg hvem som hadde vunnet, og jeg bare whaaaat, syntes det var helt utrolig at hun var med i mgp i det hele tatt:hilarious:
 
Back
Topp