Skravletråd :)

Tar ikke tran, nei :hungover: men tar multivitaminer som også inneholder omega 3 :)

Jeg også! Jeg brekker meg av tran til vanlig, så vil ikke tenke på hva det vil gjøre nå [emoji23]
 
Jeg også! Jeg brekker meg av tran til vanlig, så vil ikke tenke på hva det vil gjøre nå [emoji23]
Har ikke tatt tran siden jeg var liten :p får helt noia! Men er andre måter å få i seg det man trenger heldigvis :happy:
 
Har veldig lyst på et glass rødvin nå.....!! :rolleyes: lørdagkveld, alene hjemme, chips, mgp...
 
Flere som ser MGP (i bakgrunnen)? Tyskland sin sang: tårene rant.. sjelden jeg gråter av MGP:sad010#veldiglettrørt ;)
 
Nei, mannen har dratt ut for å fiske og vi bor ganske langt fra «alt», så ingen gidder komme hit bare fordi jeg har lyst på godis :rolleyes:
Kjedelig da.. Hvis det er en trøst så har jeg spist meg kvalm nå [emoji23] [emoji23]
 
Ingen som har sett mgp da? trodde skravletråde skulle være prega av det men nei?
Har postet her tidligere i kveld at jeg gråt av Tysklands låt [emoji445][emoji22] [emoji173]️ ellers fornøyd med vinneren[emoji4][emoji41]
 
Har postet her tidligere i kveld at jeg gråt av Tysklands låt [emoji445][emoji22] [emoji173]️ ellers fornøyd med vinneren[emoji4][emoji41]

Ah, ser dårlig jeg da tydeligvis! Ja han gråt nesten selv også. Ja hurra for vinnerlåta! her var det så god stemning da hun opptrådte at vi vekka lille som lå og sov :p
 
Jeg la meg kl 22, så lite MGP her :p og glad er jeg for det, for her var det morgen kl 05.00 :meh:
 
Gidder ikke å følge med på mgp [emoji23]
 
Har ikke kanaler, bare tv2 sumo, NRK, hbo og Netflix

Og ikke sånn super stor interesse for det heller:p
 
Dere da :O skjønner at det ikke er megahipt, men det er jo fascinerende å se på!
 
Back
Topp