Skravletråd :)

Hva gjør dere i dag?

Er kanskje nydelig vær over hele landet for en gangs skyld :)

Holder på å bake kringle til senere. Gleder meg til den er klar :D
Her pøsregner det! Akuratt sendt sønnen min til faren for helgen da jeg og mannen og familien hans skal i konfirmasjon i horten på lørdag og Sverige imorgen! Spent på å kjøre halv to inatt når jeg er så trøtt som jeg er for tiden [emoji23]
 
Klarer du å konsentrere seg? Vet ikke om jeg hadde klart å lese til eksamen nå :p

Ikke litt en gang :laughing002 er så heldig å ha tre eksamener på tre uker. Får bare ta opp om jeg skulle stryke. Tenker at det er ikke værre enn det. Denne spira er så mye viktigere så jeg kjenner at eksamen får gå sin gang nå. :p
 
Hva gjør dere i dag?

Er kanskje nydelig vær over hele landet for en gangs skyld :)

Holder på å bake kringle til senere. Gleder meg til den er klar :D

Her pøser det ned regn som bare det [emoji23] ekstremt vått etter disse 2 fine dagene med sol [emoji23]

Så jeg jobber ett par timer til og dermed er det hjem til sofaen for en hvil og så ser jeg hva kvelden bringer [emoji5]
 
Her pøser det ned regn som bare det [emoji23] ekstremt vått etter disse 2 fine dagene med sol [emoji23]

Så jeg jobber ett par timer til og dermed er det hjem til sofaen for en hvil og så ser jeg hva kvelden bringer [emoji5]
Oi, jeg som trodde alle hadde fint vær i dag (kilde: Snapchat :p) Hadde ikke takket nei til litt avkjølende regn akkurat nå. Hehe... tåler visst ikke varmen :hilarious:
 
Ikke litt en gang :laughing002 er så heldig å ha tre eksamener på tre uker. Får bare ta opp om jeg skulle stryke. Tenker at det er ikke værre enn det. Denne spira er så mye viktigere så jeg kjenner at eksamen får gå sin gang nå. :p
Høres ut som en bra innstilling! :) Lykke til ❤️
 
Her i nord er det fortsatt 22 grader ute og helt fantastisk [emoji295]️[emoji126]
 
Er så rart å være på besøk hos mamma og pappa uten å si noe om at jeg er gravid :shy: er ikke så lenge til jeg skal si det da, men synes det var litt vel tidlig allerede nå :p
 
Er så rart å være på besøk hos mamma og pappa uten å si noe om at jeg er gravid :shy: er ikke så lenge til jeg skal si det da, men synes det var litt vel tidlig allerede nå :p
Jaa, det kan jeg forstå :p det er liksom noen det er normalt å fortelle ting til liksom
 
Er så rart å være på besøk hos mamma og pappa uten å si noe om at jeg er gravid :shy: er ikke så lenge til jeg skal si det da, men synes det var litt vel tidlig allerede nå :p
Husker det var tortur å holde det hemmelig min første graviditet. Ventet til jeg var 13 uker på vei. Denne gangen sa jeg det allerede dagen etter ikm :p Godt å kunne prate fritt om noe som betyr så mye for meg ❤️ Når skal du fortelle?
 
Prøver å holde meg våken slik at jeg får sove i natt. I går sov jeg 18.30-20-30 og fikk ikke sove før 6.30 i morges. Gjesp!! Vil ikke ha gjentakelse i dag, men såvidt øya vil holde seg åpne :p

Hva driver dere med i kveld?
 
I kveld må jeg vel innom MGP, selvom jeg ikke ser på alt hele tiden. De verste sangene må jeg slå av lyden på. [emoji23]
 
Husker det var tortur å holde det hemmelig min første graviditet. Ventet til jeg var 13 uker på vei. Denne gangen sa jeg det allerede dagen etter ikm :p Godt å kunne prate fritt om noe som betyr så mye for meg ❤️ Når skal du fortelle?
Sist fortalte jeg det i uke 11, men da hadde jeg ikke sett de før heller (de bor 5 timer unna) så da var det enkelt.. vi skal til syden med mamma og søster m/fam om tre uker, så da får lillemann på seg en storebror t-skjorte, så får vi se hvem som oppdager det først :D
 
Skal vel se litt på MGP ikveld, men legger meg leenge før det er ferdig :p
 
Sist fortalte jeg det i uke 11, men da hadde jeg ikke sett de før heller (de bor 5 timer unna) så da var det enkelt.. vi skal til syden med mamma og søster m/fam om tre uker, så da får lillemann på seg en storebror t-skjorte, så får vi se hvem som oppdager det først :D
Spennende! :)
 
Back
Topp