Skravletråd :)

Herregud jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg blir dårligere og dårligere. Har spydd 3 ganger siden klokka 5 i dag tidlig, nå er det ikke mer å spy opp men jeg fortsetter å brekke meg. Hvordan orker man det her da? :arghh:
 
Herregud jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg blir dårligere og dårligere. Har spydd 3 ganger siden klokka 5 i dag tidlig, nå er det ikke mer å spy opp men jeg fortsetter å brekke meg. Hvordan orker man det her da? :arghh:

Huff, det høres veldig slitsomt ut! Har ingen gode råd, men sender en klem din vei!
 
Flere som er oppblåste? Tips til hva jeg kan gjøre[emoji5] Hørt om noe de selger på apoteket, duplolac tror jeg det heter, er dette greit når man er gravid?

Oh yes! Utover dagen har jeg ikke sjans til å holde magen inne [emoji23] føler meg minst 5 måneder på vei[emoji23]
 
MAn burde hatt et yrke i helsevesenet, de har deilige jobbklær som skjuler sånt :p er bare å tråle klesskapet og være takknemlig for oversize-mote.

Problemet mitt er at uniformen min er ganske tettsittende (tights og t-skjorte + jakke), så spørs hvor lenge jeg klarer å holde inne magen [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Oversize-skjorter har heldigvis vært stilen min lenge:)

Ikke min, men begynte å innføre litt oversized blandet med min vanlige stil en stund før vi begynte å prøve, men vilje altså. Gjorde det sist også og holdt det hemmelig leeeeenge :)
 
Problemet mitt er at uniformen min er ganske tettsittende (tights og t-skjorte + jakke), så spørs hvor lenge jeg klarer å holde inne magen [emoji23][emoji23][emoji23]

Glad det ikke er Hooters da (eller?)
 
Hahaha, ja [emoji23] er PT, så går liksom med tights hver dag [emoji1377]

Ah stemmer det er du jo... Apropos, jeg er skeptisk til å ta pt timer av pt som bare har kurs i gravid og barsel- kropp, men ikke har barn selv, har jeg grunn til det`?
 
Ah stemmer det er du jo... Apropos, jeg er skeptisk til å ta pt timer av pt som bare har kurs i gravid og barsel- kropp, men ikke har barn selv, har jeg grunn til det`?

Jeg har ikke barn selv, men har trent mange andre gravide [emoji5] man får som regel en pratetime først, så gjelder det å se om man får god kjemi, så kan du heller se om du føler deg trygg eller om noe skurrer [emoji28]

Jeg har mange gode råd, men det viktigste er at man lytter til sin egen kropp. Noe funker for noen, mens det ikke funker for noen andre [emoji5] trening er jo bra uansett, bare man må kjenne etter hvilken trening som gir mest til seg selv [emoji177]

Så jeg ville hvertfall gitt det en sjanse [emoji5]
 
Jeg har ikke barn selv, men har trent mange andre gravide [emoji5] man får som regel en pratetime først, så gjelder det å se om man får god kjemi, så kan du heller se om du føler deg trygg eller om noe skurrer [emoji28]

Jeg har mange gode råd, men det viktigste er at man lytter til sin egen kropp. Noe funker for noen, mens det ikke funker for noen andre [emoji5] trening er jo bra uansett, bare man må kjenne etter hvilken trening som gir mest til seg selv [emoji177]

Så jeg ville hvertfall gitt det en sjanse [emoji5]

Jeg er litt sånn at jeg bukker og nikker og prøver se det positive i alle (selv om jeg ser mer enn det absolutt) så har vanskelig for å avvise om jeg ikke er fornøyd. Men merker nå at jeg er tiltaksløs på styrketreningsbiten.. En av gravidyogainstruktørene sist ga meg veldig rare råd så jeg er skeeeeptisk.
 
Gjett hvem som raida tilbudsstativet på gravid-avdelingen på HM idag :bag: er jo tross alt 4+0 idag :angelic:

Hva kjøpte du da? [emoji5] jeg tør ikke tenke så langt enda jeg [emoji28]
 
Back
Topp