Skravletråd?

Eneste jeg vil vente på fremover er en baby, er som deg drittlei venting på alt det andre[emoji85]
Ja.. gjør meg ingenting å vente på baby men denne veien frem til en eventuell baby (som gjerne aldri blir engang) er jævla dritt :(
 
Jeg aner egentlig ikke, gikk bare utifra at det gikk an, har bare vært aktiv her noen uker, sist jeg var aktiv var i 2009-2010 :p

Men jeg har masse problemer med innlogging, at ting tar tid og at jeg ikke kommer inn på innlegg,antok at det kanskje var en del av problemene.
Kanskje det faktisk ikke går an og slette?

Nei, det går ikke :p da må man heller redigere innlegget til et punktum feks :)

Lite tips er å ikke bli overivrig dersom innlegget ikke blir postet. Det kan ta litt tid noen ganger ;) blir jeg ivrig, postes innlegget flere ganger :p
 
Hjelpe meg, skulle nesten tro EL var på vei, har så mye utflod både i går og i dag. Kan ikke huske at jeg har hatt det sånn i dpo land.
4 dpo i dag, så lei av å vente til jeg kan begynne å teste.
Har absolutt ingen tro denne gangen at det har klaffet så vil egentlig bare få mensen igjen så vi kan prøve igjen.
 
Ja :) er bare på CD4 så må nok vente en stund enda... også er det bare enda mer venting og sikkert enda en skuffelse... er ikke særlig optimistisk ass..

Forstår deg så godt! Er ikke det noe særlig jeg heller. Tror ikke vi har klaffet denne gangen pga sykdom :(
Mensen tiden er den verste!
 
Forstår deg så godt! Er ikke det noe særlig jeg heller. Tror ikke vi har klaffet denne gangen pga sykdom :(
Mensen tiden er den verste!
:(
Som oss forrige gang det, jeg ble syk og orket ikke den ene dagen jeg tror EL var.... har en følelse av at svømmerne til samboer ikke er en av de sterkeste i klassen for å si det sånn... ingen grunn for det egentlig,men to aborter og en livsstil på han før jeg kom inn i bildet er ikke så bra...
 
Hjelpe meg, skulle nesten tro EL var på vei, har så mye utflod både i går og i dag. Kan ikke huske at jeg har hatt det sånn i dpo land.
4 dpo i dag, så lei av å vente til jeg kan begynne å teste.
Har absolutt ingen tro denne gangen at det har klaffet så vil egentlig bare få mensen igjen så vi kan prøve igjen.

Det hadde jeg også sist! 5+6 i dag :)
 
:(
Som oss forrige gang det, jeg ble syk og orket ikke den ene dagen jeg tror EL var.... har en følelse av at svømmerne til samboer ikke er en av de sterkeste i klassen for å si det sånn... ingen grunn for det egentlig,men to aborter og en livsstil på han før jeg kom inn i bildet er ikke så bra...

Noe dritt når man føler man har den gode EL! Typisk at når man nesten aldri er syk også treffer det på EL :wtf:
Her tror jeg at det står kun på meg og ikke mannen. Har dere tenkt på å få testet svømmerne til samboeren din?
 
Nei, det går ikke :p da må man heller redigere innlegget til et punktum feks :)

Lite tips er å ikke bli overivrig dersom innlegget ikke blir postet. Det kan ta litt tid noen ganger ;) blir jeg ivrig, postes innlegget flere ganger :p

Ååja, da vet jeg det :hilarious: Takk for oppklaring :)

Problemet her er at ting ikke har vært på stell, tar 10 min og poste innlegg og masse annet som tar en evighet, og jeg eier ikke tålmodighet da, så da trykker jeg i hytt og pinevær :p
Ser ut som det er fikset nå da :)
 
Hadde ikke gjort noe om det stemmer men føler egentlig ikke at jeg er gravid:)

Jeg hadde overhodet ingen anelse når jeg var gravid med førstemann, var sikkert 4-5 uker når jeg fant ut at jeg var gravid, så det er ikke umulig selvom man ikke har noe følelse på det :Heartred
 
Back
Topp