Skravletråd?

Fikk tidlig tester i posten idag, fikk nesten lyst å teste nå [emoji23][emoji85]

Jeg har rykki på et par allerede, tror jeg er 8DPO :laughing021Overbevist om at det ikke gikk det ene øyeblikket til å kjenne på alle mulige rare symptomer og sniking inne på mars 2019 det neste:hilarious:
 
I dag er jeg så letta og glad at jeg nesten begynner å grine!

Var hos gyn med testen til mannen, og snakket om veien videre. Han ville først sjekke om jeg har tette eggledere (det er mange år siden sist jeg fikk barn), bare for å være på den sikre siden.

Så det skal jeg, torsdag neste uke. Deretter skal mannen ta ny prøve, for å se om det er noen endringer. Og shmækk, han sender av gårde søknad om IVF (Porsgrunn) :happy093

Har engstet meg unødvendig mye for det her.. så for meg at jeg måtte dra dette gjennom den dårlige fastlegen jeg har. Faktisk sover skikkelig dårlig en lang periode på grunn av det der.

Så det måtte feires med en bukse i str 50 på barneavdelingen på Lindex :dummy:
 
I dag er jeg så letta og glad at jeg nesten begynner å grine!

Var hos gyn med testen til mannen, og snakket om veien videre. Han ville først sjekke om jeg har tette eggledere (det er mange år siden sist jeg fikk barn), bare for å være på den sikre siden.

Så det skal jeg, torsdag neste uke. Deretter skal mannen ta ny prøve, for å se om det er noen endringer. Og shmækk, han sender av gårde søknad om IVF (Porsgrunn) :happy093

Har engstet meg unødvendig mye for det her.. så for meg at jeg måtte dra dette gjennom den dårlige fastlegen jeg har. Faktisk sover skikkelig dårlig en lang periode på grunn av det der.

Så det måtte feires med en bukse i str 50 på barneavdelingen på Lindex :dummy:

Så deilig at det gikk så bra [emoji173]️ Masse lykke til videre [emoji257]
 
I dag er jeg så letta og glad at jeg nesten begynner å grine!

Var hos gyn med testen til mannen, og snakket om veien videre. Han ville først sjekke om jeg har tette eggledere (det er mange år siden sist jeg fikk barn), bare for å være på den sikre siden.

Så det skal jeg, torsdag neste uke. Deretter skal mannen ta ny prøve, for å se om det er noen endringer. Og shmækk, han sender av gårde søknad om IVF (Porsgrunn) :happy093

Har engstet meg unødvendig mye for det her.. så for meg at jeg måtte dra dette gjennom den dårlige fastlegen jeg har. Faktisk sover skikkelig dårlig en lang periode på grunn av det der.

Så det måtte feires med en bukse i str 50 på barneavdelingen på Lindex :dummy:

Så bra at det gikk så fint da, herlig feiring med kjøp av babyklær :)

Masse lykke til videre på veien :)
 
Deilig følelse det der [emoji16]

Her ventes det på el. Har med vilje ikke kjøpt inn tester denne gangen da det blir bare stress for meg. Nå skal vi bare kose oss i sommer. Ellers tester jeg fra 3dpo omtrent [emoji23]
 
Her er det lenge siden sist gitt! Har hatt noen uker med litt ferie osv. Merker det er veldig godt å ikke tenke så mye på prøving! Men er nå på cd93 (!!!) og begynner å bli lei av at det virker som kroppen ikke får til eggløsning :/ Har spottet litt i dag, men det gjorde jeg for 5 uker siden også, uten at det betød noe. Kommer nok ikke til å være så fryktelig aktiv her fremover heller, blir litt ekstra trist og stressa dessverre, men jeg sjekker jo innimellom for å se hvordan det går med dere :)
 
Her er det lenge siden sist gitt! Har hatt noen uker med litt ferie osv. Merker det er veldig godt å ikke tenke så mye på prøving! Men er nå på cd93 (!!!) og begynner å bli lei av at det virker som kroppen ikke får til eggløsning :/ Har spottet litt i dag, men det gjorde jeg for 5 uker siden også, uten at det betød noe. Kommer nok ikke til å være så fryktelig aktiv her fremover heller, blir litt ekstra trist IG stressa dessverre, men jeg sjekker jo innimellom for å se hvordan det går med dere :)
 
(Beklager at den kom to ganger, får ikke til å slette)
 
Her er det lenge siden sist gitt! Har hatt noen uker med litt ferie osv. Merker det er veldig godt å ikke tenke så mye på prøving! Men er nå på cd93 (!!!) og begynner å bli lei av at det virker som kroppen ikke får til eggløsning :/ Har spottet litt i dag, men det gjorde jeg for 5 uker siden også, uten at det betød noe. Kommer nok ikke til å være så fryktelig aktiv her fremover heller, blir litt ekstra trist IG stressa dessverre, men jeg sjekker jo innimellom for å se hvordan det går med dere :)
Får du ikke noe hjelp? For eggløsning altså
 
Her er det lenge siden sist gitt! Har hatt noen uker med litt ferie osv. Merker det er veldig godt å ikke tenke så mye på prøving! Men er nå på cd93 (!!!) og begynner å bli lei av at det virker som kroppen ikke får til eggløsning :/ Har spottet litt i dag, men det gjorde jeg for 5 uker siden også, uten at det betød noe. Kommer nok ikke til å være så fryktelig aktiv her fremover heller, blir litt ekstra trist IG stressa dessverre, men jeg sjekker jo innimellom for å se hvordan det går med dere :)
En merker det blir litt mindre aktivitet på sommeren. Koser seg med andre ting. Synd kroppen ikke får til el... få hjelp til å få igang syklusen. Jeg og hadde laaange sykluser for en del år tilbake. Heldigvis så er de noenlunde normale nå. Kos deg heller med andre ting enn å gå inn her og bli deppa. God sommer!
 
I morgen (8 dpo) skal testetøsa i gang :cool:
 
Jaggu kjedelig all denne ventingen. Venter på El,venter på å komme til IKM,vente til mensen er ferdig. Blærh...
 
Jaggu kjedelig all denne ventingen. Venter på El,venter på å komme til IKM,vente til mensen er ferdig. Blærh...

Jeg så lei venting! CD32 og ikke tegn til verken det ene eller det andre. Hater å være sånn midt i mellom ingenting..
 
Jeg har aldri kunnet slette tråder.. skal man kunne det?

Jeg aner egentlig ikke, gikk bare utifra at det gikk an, har bare vært aktiv her noen uker, sist jeg var aktiv var i 2009-2010 :p

Men jeg har masse problemer med innlogging, at ting tar tid og at jeg ikke kommer inn på innlegg,antok at det kanskje var en del av problemene.
Kanskje det faktisk ikke går an og slette?
 
Jaggu kjedelig all denne ventingen. Venter på El,venter på å komme til IKM,vente til mensen er ferdig. Blærh...
Eneste jeg vil vente på fremover er en baby, er som deg drittlei venting på alt det andre[emoji85]
 
Back
Topp