Skravletråd?

Gikk faktisk å kikka på testen nå,3.5 time etter den er tatt og jeg kan se en skygge.. har hatt blenda tester frem til nå (babyplan) så nå fikk jeg jo litt håp igjen :hungover::dead::wtf:
Svake streker blir gjerne mer synlige når testen er tørket [emoji4]så jeg håper det er starten på noe
 
Kanskje et dumt spørsmål, men er det noen sammenheng mellom mengden blod under tr og tykkelsen på livmorslimhinna? :)
 
Kanskje et dumt spørsmål, men er det noen sammenheng mellom mengden blod under tr og tykkelsen på livmorslimhinna? :)

Jeg tror det kan ha litt sammenheng, men usikker på hvor mye. Fikk i alle fall beskjed fra gyn da jeg hadde en del syklustull for mange år siden at jeg hadde kraftige blødninger fordi slimhinnen ble så tykk mellom hver blødning. Da hadde jeg mensen med kanskje 2-3 mnd mellomrom og ekstreme blødninger i 5-7 dager da den dukket opp. Hadde vært interessant å vite mer om akkurat dette.
 
Jeg tror det kan ha litt sammenheng, men usikker på hvor mye. Fikk i alle fall beskjed fra gyn da jeg hadde en del syklustull for mange år siden at jeg hadde kraftige blødninger fordi slimhinnen ble så tykk mellom hver blødning. Da hadde jeg mensen med kanskje 2-3 mnd mellomrom og ekstreme blødninger i 5-7 dager da den dukket opp. Hadde vært interessant å vite mer om akkurat dette.
Godt det ikke bare er meg som lurer! Jeg har veldig uregelmessige sykluser, er på syklusdag 74/75 i dag, og gruer meg tip tr. Vet at el har vært, fikk bekreftet det hos gyn. Da var slimhinnen 8mm, kanskje ikke så veldig tykk, men vet ikke om den blir tykkere frem til tr?
 
Godt det ikke bare er meg som lurer! Jeg har veldig uregelmessige sykluser, er på syklusdag 74/75 i dag, og gruer meg tip tr. Vet at el har vært, fikk bekreftet det hos gyn. Da var slimhinnen 8mm, kanskje ikke så veldig tykk, men vet ikke om den blir tykkere frem til tr?

Akkurat dette kan jeg ikke nok om til å svare fornuftig på [emoji50] Men hvor lenge etter EL var du hos gyn da?
 
Akkurat dette kan jeg ikke nok om til å svare fornuftig på [emoji50] Men hvor lenge etter EL var du hos gyn da?
Hvis jeg hadde el da jeg tror, så var jeg der ca 1 uke etter. Tester ikke for el, for jeg får aldri positive tester. I morgen er det 1 uke siden jeg var hos gyn
 
Godt det ikke bare er meg som lurer! Jeg har veldig uregelmessige sykluser, er på syklusdag 74/75 i dag, og gruer meg tip tr. Vet at el har vært, fikk bekreftet det hos gyn. Da var slimhinnen 8mm, kanskje ikke så veldig tykk, men vet ikke om den blir tykkere frem til tr?
Ja den vokser frem til tr. Den vokser av progesteron som er det kroppen produserer etter el. 7mm er minstekrav for å få satt inn embryo under ivf, så 8 er bra.
 
Kanskje et dumt spørsmål.. :D Mange snakker om festeblødning, men er det noe som heter festesmerter? Hadde el for 4 dager siden, og har i noen minutter nå hatt noen utrolig merkelige smerter down there
 
Kanskje et dumt spørsmål.. :D Mange snakker om festeblødning, men er det noe som heter festesmerter? Hadde el for 4 dager siden, og har i noen minutter nå hatt noen utrolig merkelige smerter down there
Det er vanligere med festesmerter enn festeblødning. Slik jeg har forstått det er det ofte skikkelig stikking en liten stund og så over igjen, kun en gang.
 
Det er vanligere med festesmerter enn festeblødning. Slik jeg har forstått det er det ofte skikkelig stikking en liten stund og så over igjen, kun en gang.

Kroppen er skikkelig fascinerende :p Så rart, hadde en utrolig stikking fra jeg skrev i ste og har roet seg nå, varte sånn maks en halvtime - begynte veldig sterkt en ti minutters tid før det ble svakere og svakere. En stund til jeg kan teste enda, men blir spennende å se :)
 
Ingen blod på bindet når jeg våknet idag :eek: :eek: :eek:
Litt tidlig å håpe på å slutte å blø enda etter cytotec på torsdag, men krysser fingrene!
 
Jeg går og tripper etter å få tr i dag :jimlad: jeg har satt smertestillende klar på benken og kjøpt ny varmepute til ryggen i sverige, så jeg er forberedt. Lenge siden jeg har hatt så lang syklus.
Nå er det siste runde før sprøytestart igjen, og jeg er helt tullete gira.
Er det crazy av meg å glede meg til tr kommer i dag sånn at jeg kan skrive det i kalenderen? :hilarious:
 
Jeg går og tripper etter å få tr i dag :jimlad: jeg har satt smertestillende klar på benken og kjøpt ny varmepute til ryggen i sverige, så jeg er forberedt. Lenge siden jeg har hatt så lang syklus.
Nå er det siste runde før sprøytestart igjen, og jeg er helt tullete gira.
Er det crazy av meg å glede meg til tr kommer i dag sånn at jeg kan skrive det i kalenderen? :hilarious:
Nope. :D
 
Jeg går og tripper etter å få tr i dag :jimlad: jeg har satt smertestillende klar på benken og kjøpt ny varmepute til ryggen i sverige, så jeg er forberedt. Lenge siden jeg har hatt så lang syklus.
Nå er det siste runde før sprøytestart igjen, og jeg er helt tullete gira.
Er det crazy av meg å glede meg til tr kommer i dag sånn at jeg kan skrive det i kalenderen? :hilarious:
Jeg gjør også det fra tid til annen hehe . Helt normalt!
 
Jeg går og tripper etter å få tr i dag :jimlad: jeg har satt smertestillende klar på benken og kjøpt ny varmepute til ryggen i sverige, så jeg er forberedt. Lenge siden jeg har hatt så lang syklus.
Nå er det siste runde før sprøytestart igjen, og jeg er helt tullete gira.
Er det crazy av meg å glede meg til tr kommer i dag sånn at jeg kan skrive det i kalenderen? :hilarious:

Ikke crazy i det heletatt [emoji173]️ Full forståelse herfra [emoji257]
 
Jeg satte cytotec en onsdag kveld og blødde frem til mandag/tirsdag, og veldig lite de dagene, så det er ikke umulig at du er ferdig med å blø nå :)

Hadde et håp, men nååå kom det enda litt blod :p Får bare smøre meg med tålmodighet!
 
Back
Topp