Skravletråd?

Jeg går og tripper etter å få tr i dag :jimlad: jeg har satt smertestillende klar på benken og kjøpt ny varmepute til ryggen i sverige, så jeg er forberedt. Lenge siden jeg har hatt så lang syklus.
Nå er det siste runde før sprøytestart igjen, og jeg er helt tullete gira.
Er det crazy av meg å glede meg til tr kommer i dag sånn at jeg kan skrive det i kalenderen? :hilarious:
Jeg går og venter på det samme! Gleder meg til å starte med hormoner igjen så vi kan prøve på nytt :p
 
Noen som har opplevd ligamentsmerter uten å ha vært gravid? Det strakk skikkelig til tidligere i dag da jeg reiste meg opp!
 
Noen som har opplevd ligamentsmerter uten å ha vært gravid? Det strakk skikkelig til tidligere i dag da jeg reiste meg opp!
Nei... sikker på at du ikke er gravid?
 
Kjenner jeg gikk skikkelig kjelleren idag, og det er igrunn helt unødvendig. Er bare 9 DPO, og fikk negativ tidlig test fra cb.. er fortsatt tidlig, vet jo det. Men føler alt noe burde vises om jeg er gravid! Hadde ikke trodd jeg skulle bli såå skuffet altså! Men men, nå orker jeg ikke teste mer, bare vente på tr slik at jeg kan begynne på monitoren og se om det kan hjelpe! :/ håper også at tr er litt forsinket, for da passer neste el bedre inn [emoji23][emoji85]
 
Kjenner jeg gikk skikkelig kjelleren idag, og det er igrunn helt unødvendig. Er bare 9 DPO, og fikk negativ tidlig test fra cb.. er fortsatt tidlig, vet jo det. Men føler alt noe burde vises om jeg er gravid! Hadde ikke trodd jeg skulle bli såå skuffet altså! Men men, nå orker jeg ikke teste mer, bare vente på tr slik at jeg kan begynne på monitoren og se om det kan hjelpe! :/ håper også at tr er litt forsinket, for da passer neste el bedre inn [emoji23][emoji85]

9dpo er fortsatt tidlig da, så det trenger ikke vises enda ;) Har du tatt ny test?
 
Skuffelsen er stor her også... gikk ikke denne gangen.
 
Æsj, ingen tester fra tostreker.no i dag heller!!:smiley-angry002 En uke siden jeg bestilte :(
 
Ja, skulle egentlig holde meg unna! Men klarte det ikke! Helt blenda test

Uff da, det er ikke lett og holde seg og ikke kjekt når man ikke får det resultatet man ønsker seg! Sender deg en klem :Heartred

Skuffelsen er stor her også... gikk ikke denne gangen.

Utrolig skuffende :(
Vi får håpe juli blir magisk :Heartred
*Klem til deg*
 
Ja, skulle egentlig holde meg unna! Men klarte det ikke! Helt blenda test

Uff da, det er ikke lett og holde seg og ikke kjekt når man ikke får det resultatet man ønsker seg! Sender deg en klem :Heartred

Skuffelsen er stor her også... gikk ikke denne gangen.

Utrolig skuffende :(
Vi får håpe juli blir magisk :Heartred
*Klem til deg*
 
Back
Topp