Skravletråd?

Noe dritt når man føler man har den gode EL! Typisk at når man nesten aldri er syk også treffer det på EL :wtf:
Her tror jeg at det står kun på meg og ikke mannen. Har dere tenkt på å få testet svømmerne til samboeren din?
Nja.. men ikke seriøst liksom... vi har bare prøvd siden januar og har greid å bli gravide to ganger (selv om den ene var en BO) så vi tenker vi ser det an ut året vertfall :)
 
Noen som har peiling på når el slimet kommer i forbindelse med eggløsningen? Før, under eller etter? Har hørt at eggløsningen har vært den dagen med det siste el slimet.
 
Noen som har peiling på når el slimet kommer i forbindelse med eggløsningen? Før, under eller etter? Har hørt at eggløsningen har vært den dagen med det siste el slimet.

Det er individuelt. Her kommer det kun i dagene før EL. Ikke noe særlig rundt EL
 
Noen som har peiling på når el slimet kommer i forbindelse med eggløsningen? Før, under eller etter? Har hørt at eggløsningen har vært den dagen med det siste el slimet.
Veldig individuelt! Jeg får det kun før el.. drakk hostesaft i dagene før og under el..
 
Veldig individuelt! Jeg får det kun før el.. drakk hostesaft i dagene før og under el..
Hostesaft faktisk? :D har det noen effekt?
Jeg har ikke tatt noen test eller noe for å finne el, men hadde elslim og andre symptomer onsdag og fredag for snart to uker siden. Tipper derfor jeg må ha hatt el fredag eller lørdag?
 
Noen som har peiling på når el slimet kommer i forbindelse med eggløsningen? Før, under eller etter? Har hørt at eggløsningen har vært den dagen med det siste el slimet.

Jeg tar ikke eltester, men har tenkt at elslimet er i dagene før EL og på selve eggløsningsdagen. Så tørker det raskt opp hos meg, og blir lotionaktig utflod.
 
Hostesaft faktisk? :D har det noen effekt?
Jeg har ikke tatt noen test eller noe for å finne el, men hadde elslim og andre symptomer onsdag og fredag for snart to uker siden. Tipper derfor jeg må ha hatt el fredag eller lørdag?

Ja, solvipect og andre slimløsende hostesaft skal gi eggehvite-utflod og gi svømmerne bedre forhold :D
 
Vet slimløsende hostesaft hjalp meg for åtte år siden når vi prøvde å få vesla [emoji4]
 
Noen som har peiling på når el slimet kommer i forbindelse med eggløsningen? Før, under eller etter? Har hørt at eggløsningen har vært den dagen med det siste el slimet.

Jeg pleier og få det noen dager før :)
Det er nok som de andre sier veldig individuelt ;)
 
Tok en test i dag og jeg, 12 dpo, ser ganske blenda ut, så jeg får nok bare la vær og teste og se om tr dukker opp på lørdag :(
Hvis den ikke dukker opp til avtalt tid så får jeg heller ta ny test, gidder ikke brenne av flere nå!

Nydelig vær i Bergen i dag, tenkte å ta ungene med på stranden litt seinere :)
Merker jeg tenker mye, blir ganske altoppslukende til tider denne babyprøvingen.

Ha en fin dag alle sammen :)
 
Er det noen som vet hvorfor terskelen for å si «dra til legen å mål hCG» er såpass liten som den er? Tenker da spesielt i forum sammenheng. For sånn er det jo ikke i virkeligheten? Jeg får ikke time for å måle hCG liksom... da jeg ringte for jeg var bekymret ang sa (etter en kjemisk) så fikk jeg bare beskjed om å se det an,om jeg fikk smerter eller blødning måtte jeg ringe legevakten. Man kan jo ikke bare troppe opp å be dem måle hCG i hytt å pine liksom,bare fordi man er redd... alle er jo det.
 
Er det noen som vet hvorfor terskelen for å si «dra til legen å mål hCG» er såpass liten som den er? Tenker da spesielt i forum sammenheng. For sånn er det jo ikke i virkeligheten? Jeg får ikke time for å måle hCG liksom... da jeg ringte for jeg var bekymret ang sa (etter en kjemisk) så fikk jeg bare beskjed om å se det an,om jeg fikk smerter eller blødning måtte jeg ringe legevakten. Man kan jo ikke bare troppe opp å be dem måle hCG i hytt å pine liksom,bare fordi man er redd... alle er jo det.
Jeg vet ikke. Jeg får ikke time, men jeg får komme inn for å måle hcg hos sykepleieren. Kan være fordi jeg tar mye forskjellige medisiner, og er syk, jeg vet ikke. Kan også være fordi jeg går på hormoner for å bli gravid også, er ikke sikker.
 
Jeg vet ikke. Jeg får ikke time, men jeg får komme inn for å måle hcg hos sykepleieren. Kan være fordi jeg tar mye forskjellige medisiner, og er syk, jeg vet ikke. Kan også være fordi jeg går på hormoner for å bli gravid også, er ikke sikker.
Er nok sikkert en sammenheng der da ja, jeg går ikke på medisiner eller har noen som helst medisinsk årsak til hvorfor hCG bør og kan sjekkes....
 
Er nok sikkert en sammenheng der da ja, jeg går ikke på medisiner eller har noen som helst medisinsk årsak til hvorfor hCG bør og kan sjekkes....
Dette er nok helt sikkert for langtidsprøvere, de som er syke eller går på medisiner i tillegg eller har mistet ganske mange ganger. Skulle man tatt inn alle så hadde ikke legesentrene hatt kapasitet.
 
Dette er nok helt sikkert for langtidsprøvere, de som er syke eller går på medisiner i tillegg eller har mistet ganske mange ganger. Skulle man tatt inn alle så hadde ikke legesentrene hatt kapasitet.
Nei det er det jeg mener. De som har grunn til å få dra å måle,er en ting men vanlige folk kan vel ikke det når det måtte passe dem liksom?
Føler det er så mange som slenger ut «dra å mål hCG» uten å tenke seg om.. er jo ikke så lett liksom...
 
Regner man mens som kun når man blør blod? Lurer på om jeg skal plotte inn i appen at mensen er over nå eller ikke, siden jeg ikke har blødd idag,bare noe brunt gammelt blod. Er jeg ferdig da eller har man mensen så lenge det kommer brunt?
 
Ja.. gjør meg ingenting å vente på baby men denne veien frem til en eventuell baby (som gjerne aldri blir engang) er jævla dritt :(
Ja akkurat sånn er det [emoji19]
 
Regner man mens som kun når man blør blod? Lurer på om jeg skal plotte inn i appen at mensen er over nå eller ikke, siden jeg ikke har blødd idag,bare noe brunt gammelt blod. Er jeg ferdig da eller har man mensen så lenge det kommer brunt?
Plotter dette inn som spotting jeg.
 
Er det noen som vet hvorfor terskelen for å si «dra til legen å mål hCG» er såpass liten som den er? Tenker da spesielt i forum sammenheng. For sånn er det jo ikke i virkeligheten? Jeg får ikke time for å måle hCG liksom... da jeg ringte for jeg var bekymret ang sa (etter en kjemisk) så fikk jeg bare beskjed om å se det an,om jeg fikk smerter eller blødning måtte jeg ringe legevakten. Man kan jo ikke bare troppe opp å be dem måle hCG i hytt å pine liksom,bare fordi man er redd... alle er jo det.
Jeg får det, etter avtale med lege trenger jeg bare å ringe kontoret og si i fra at jeg kommer. Men jeg skal henvises til sykehuset raskt.
 
Er det noen som vet hvorfor terskelen for å si «dra til legen å mål hCG» er såpass liten som den er? Tenker da spesielt i forum sammenheng. For sånn er det jo ikke i virkeligheten? Jeg får ikke time for å måle hCG liksom... da jeg ringte for jeg var bekymret ang sa (etter en kjemisk) så fikk jeg bare beskjed om å se det an,om jeg fikk smerter eller blødning måtte jeg ringe legevakten. Man kan jo ikke bare troppe opp å be dem måle hCG i hytt å pine liksom,bare fordi man er redd... alle er jo det.
Jeg ringte ned og sa jeg mistenkte MA, og jeg fikk komme og måle hcg. Min mistanke viste seg å stemme. Dro til privat gyn samme dag som jeg målte hcg.
 
Back
Topp