Skravletråd

Huff, det er så fælt! Fikk endelig sove i halv 7-tiden jeg, etter 3,5 time våken :grumpy: Våknet igjen før 9 da, baby syns visst ikke noe om å sove bort hele morgenen :bored:
De er så strenge disse babyene. :( Jeg fikk også sovet litt nå, til tross for babyen som tydeligvis har lært seg ji-jitsu eller noe.
 
De er så strenge disse babyene. :( Jeg fikk også sovet litt nå, til tross for babyen som tydeligvis har lært seg ji-jitsu eller noe.
Samme her. De andre to har vært nokså rolige når jeg har ligget på siden, men denne her er jo klin kokos uansett! Blir snart tullete av lite og dårlig søvn.
 
Er spent pga dagens trillingfødsel! Og tenk at vi straks er i juli. Da vil nok sikkert fødselshyppigheten i gruppa begynne å tilta også.

Fortsatt 7 uker til min egen termin, men hvem vet hvor treffsikker jeg er på den?
 
Jeg har lenge trodd at Doser’n er en latsabb som har en treningsøkt om morran og en om kvelden og ellers bare snur seg litt. Natt til mandag lå jeg våken store deler av natta. Fikk ikke sove. Da innså jeg at Doser’n trener nesten hele natta. Han tok nesten ikke pauser fra turningen sin. Jeg får en natteravn:wideyed:
 
Har lagt meg litt for å hvile bekken osv. I natt sovnet jeg endelig litt over 3 for så å våkne litt over 8. Kan jeg sove nå, eller blir det bare dritt i natt igjen da?
 
(Ikke sikker på om jeg har et reelt valg... :sleep011)
 
Var ute med søpla i sted, og endte opp med å stå der lenge musestille. Rett på andre siden av veien stod det nemlig et rådyr (ene naboen, det der. Ser den hver dag) og kosa seg med gress.
Skulle bare snike meg inn før å hente telefonen for å ta bilde.. og tror dere ikke en av naboene kjørte forbi og skremte h*n inn i skogen igjen..
 
Er vel lov å være sliten i dag.
Startet dagen med at mamma tok meg og storebror med på shopping. Han fikk støvler sko og parkdress. Pluss at vi var på bakeri og spiste lunsj før vi handla litt.
Vel hjemme ble storebror flyttet fra vårt soverom til sitt eget.
Så laget vi lasagne til middag.
Flyttet alle klærne til storebror i større kommode og i tillegg la i nye arveklær.
Og har sortert alle 50/56 klærne og begynt å vaske dem.

Jeg kjenner bekkenet og ryggen er gåen, men må henge opp klærne før jeg legger meg.
 
Har lagt meg litt for å hvile bekken osv. I natt sovnet jeg endelig litt over 3 for så å våkne litt over 8. Kan jeg sove nå, eller blir det bare dritt i natt igjen da?

"Litg" sent å svare nå, men JA, det kan du så absolutt :p Hvordan gikk det? Fikk du sove både ettermiddagen og natta?
 
"Litg" sent å svare nå, men JA, det kan du så absolutt :p Hvordan gikk det? Fikk du sove både ettermiddagen og natta?
Nei, ble dårlig natt igjen. Men tror det er uavhengig av dagsoving egentlig. :sleep011
 
Ja, det spørs bare det ja. Det er sånn hipp som happ for min del, ikke noen garanti for en god natts søvn, selv om jeg dropper middagsluren liksom!
Jeg føler ikke jeg har mye valg hvis jeg bare sover 4 timer om natta. Man må jo ha søvn! Jammen glad jeg ikke sliter med insomnia til vanlig.
 
Lollipop (Diplom is) har alltid vært en av saftisfavorittene mine. Men etter å ha bodd et sted noen år hvor nærbutikken kun har Hennig Olsen is, innser jeg nå at jeg foretrekker deres tilsvarende gule og røde! *sjokk* Jeg vet ikke engang hva den heter. :hilarious:

Beste pinneisen er Vaniljestang da, men det finner jeg ikke rundt her. :bored:
 
Lollipop (Diplom is) har alltid vært en av saftisfavorittene mine. Men etter å ha bodd et sted noen år hvor nærbutikken kun har Hennig Olsen is, innser jeg nå at jeg foretrekker deres tilsvarende gule og røde! *sjokk* Jeg vet ikke engang hva den heter. :hilarious:

Beste pinneisen er Vaniljestang da, men det finner jeg ikke rundt her. :bored:

Tror den heter Friskis, og jeg er enig!! Den er mye bedre :joyful:
 
Back
Topp